Stigao Duster

prethodna tema - sledeća tema

acalisse

Evo da se pohvalim, danas sam presao hiljadarku, pa da vam prenesam svoja iskustva za prvih 1100 km.

Gradska voznja je skroz OK, lepo ubrzava, jos bolje koci. Lepo moze da se vozi po gradu treca-cetvrta.

Auto put prava uzivancija. Lepo ubrza do 120 ali nije zadovoljan tom brzinom (oko 3100 - 3200 rpm), osecam da motor trazi vise.
Pri brzini od 130 - 140 (3500 - 3800 rpm), jednostavno prede  :lazy:.

Nema nikakvih vibracija, lagan sum vetra, nista preterano, moze normalnim tonom da se prica, bez podizanja glasa.
Pri laganoj muzici, motor se i necuje, samo taj lagan sum vetra.

Evo i nekih novih slicica.


Damir Oravec

Super izgleda beli  :ziveli:
Ja sam danas overio 5000, i shto napisah u mom topicu da me zbunjuje broj obrtaja i brzina, kod mene ide 130 na preko 4000 obrtaja. U chemu je fora??

rookie

I kod mene.
Možda bijeli ima manji otpor vazduha...  :Smiley:

Damir Oravec

Hm... mada..metalik bi trebao da probija vazduh bolje :D

david

Mozda je do tezine vozaca, salim se. Kod mene je u leru kad se Logan ugreje 500 obrtaja od prvog dana a mislim da treba vise

acalisse

@doravec

Ne bih znao da ti kazem u cemu je fora, i meni je isprva bilo cudno da se tako ponasa,
jer imao sam radije Hyundai Lantru 1.8 16v, i kod nje mi je 120 km/h bilo na 3500rpm, 130 km/h na 3900rpm,
Dok kod Duster-cica, sa 4000rpm, klizim 140 km/h.

Iskreno, ja moj nisam mnogo stedeo pri razradi, naravno nisam divljao, nego normalna voznja, nikad preko 3200 rpm ili 120 km/h.

Ujak mi je automehanicar, propustio je mnoge motore kroz ruke, narocito Renaut.
Kaze da je to glupost, razrada motora, narocito kod novijih tehnologija.

Mozda si ga ulenjio (moja pretpostavka - bez ljutnje), ili ko zna sta   :ne:  :ces: , svrati do servisa pa pitaj.




Loganovac

Ulenjio ili ne, od toga apsolutno ne zavisi odnos brzine i broja obrtaja. Pre će biti nešto drugo u pitanju, recimo dimenzije točkova ili baždarenje cajgera...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Damir Oravec

Chinjenica je da sam ga vozio lagano prvih 2000km, ali mislim da to ne bi trebalo da ima veze.  Mada sam mislio da bi odnos brzine i broja obrtaja trebao da bude isti na svim kolima iste serije. Kad izadjem sledeci put na auto put, zapisacu tacno koliko obrtaja i kolika brzina..pa da uporedimo.