Renault/Nissan/Dacia prezentacija u Trebinju

prethodna tema - sledeća tema

leotar

Za pohvalu, kao i prethodnih godina, GumaM iz Mostara je organizovala prezentaciju Renaul/Nissan/Dacia modela u Trebinju. Ono sto je dobro jeste da su ljudi iz GumaM bili vise nego susretljivi, da su se svi auti mogli probati i da je vrijeme bilo fino. Ono sto je moglo biti bolje jeste da su mogli imati malo "sareniji" testni park i da se to drugi put ipak organizuje na drugom mjestu, a ne na zakrcenom parkingu supermarketa. Fino je sto me jutros sacekao mail u inboxu koji je, pod nazivom "Poziv na danasnje druzenje u Trebinju", poslala Unicredit banka. Od prezentovanih modela tu su bili Stepway dCI, Qashqai dCI Visia Plus, Fluence dCI Expression, Scenic (koga nisam ni zagledao) i naravno - Duster dCI Laureate Pack oko koga su svi obilazili i koji je bio zvijezda prezentacije.

Naravno da sam isprobao Dustera, a zao mi je sto nije bilo Megana jer bih onaj Generation rado probao. Ukratko, utisci sa voznje:

Koliko god sam lani zavidio onim sto imaju Stepwey, toliko ove godine zavidim onima sa Dusterom  :) Voznja je fakat drugacija u odnosu na mog Sandera. Kao prvo, motor, dCI vrlo fino poteze i ima prilicno ugladjen rad. Doduse, kada sam ga probao vec ih je nekoliko vozilo prije, pa je i motor bio zagrijan. Skoro, pa nema nikakve buke do 3000 o/min (preko nisam ni isao). Kao sto su i rekli, polazak iz druge brzine je totalno OK i nema razlike u odnosu na polazak iz prve kod Sandera. Moze se krenuti iz prve takodje i nema cimanja, ali vec poslije nekoliko metara trazi se druga brzina. Po uzem dijelu grada se vrlo fino vozi u trecoj. Druga stvar koja me prijatno iznenadila jeste zvucna izolacija i nekakava opsta utegnutost. Nije subjektivno ako kazem da se mnogo manje osjecaju zvukovi tockova i pogona u odnosu na mog Sandera. Treca stvar, naravno, prostor. Zatim, sjedista koja su mi se ucinila ipak malo profilisanija nego kod ostalih modela. Signal za nevezane pojaseve je i zvucni (malo sam se cimnuo ne znajuci odakle pisak), a ne samo lampica kako sam mislio. Eh, da - ona "lakirana" centralna konzola i tunel izmedju sjedista je bespotrebni kic. Em je boja nekako ogavna, em ne izgleda kao bilo sta plemenito, em ostaje svaki otisak prsta.

Izlozeni Stepway je bio sa naslonom za ruke i iskoristio sam priliku da ga malo pogledam blize. Armsterov je, klima se, a pricvrscen je prilicno slampavo za centralnu konzolu. Dobra stvar je sto je jeftiniji nego prije i sada mu je cijena, sa ugradnjom, 150 KM. Presvlake koje su bile na sjedistima Stepwaya (sa logom Holiday modela) mi se ucinise nekako prejeftino i previse "sinteticno". Mogu misliti kako je fino voziti ljeti u sorcu... Da mi se jos manje dopada njihova cijena od 200 KM(!!!) ne treba ni da napominjem.

Nisam nosio aparat sa sobom, ali evo linka sa lokalnog sajta:

http://www.trebinjedanas.com/node/3896

rookie

Lijep izvještaj. Ako si probao i Qashqaia kakve su sve razlike u odnosu na Duster u smislu osjećaja u vožnji?

leotar

Na zalost, nisam probao Qashqaia. Ono sto je interesantno mozda jeste da je izlozeni Qashqai bio samo 1.000 EUR skuplji od Dustera (iako je imao brdo opreme). Moram da priznam da izgleda vrlo fino, mada malo previse "crossoverski" za moj ukus. Zaboravio sam dodati da naslon za ruke koji ugradjuju u Sandera nema ono metalno ojacanje.

dovla

Citat: leotar poslato 02.04.2011. - 11:29
izlozeni Qashqai bio samo 1.000 EUR skuplji od Dustera (iako je imao brdo opreme)

Kod nas su ove cene:
http://www.nissan.rs/pdf/qashqai.pdf
http://www.dacia.rs/download/cenovnik_dacia_duster_rs.pdf

Može biti da  Qashqai benzinac bude skuplji za 1000 od Dustera 4x4 dizela.
Ili je kod vas Nissan dosta jeftiniji !?

leotar

Moja nedorecenost... Ostao sam duzan za cijene. Pokazani Duster je cijenjen 33.000 KM(!), a Nissan je bio 35.000 KM (inace je cijena Qashqaia 1.5 dCI Visia Plus - 37.500 KM). Da ponovim, oba modela su bila dizeli  :ne: Kada sam upitao za cijenu Dustera dCI Ambiance, rekli su mi 27.000 KM.