Zapremina rezervoara

prethodna tema - sledeća tema

miki-bgd

@step.SU
Ubaci kljuc u bravu, stisni i drzi dugme na instrument tabli, i onda okreni kljuc na drugi zubac - i drzi dugme sve vreme dok ne udje u servisni mod. Kad udje u servisni mod pojavice se neki broj na displeju, a kazaljke za brzinu i obrtaje ce da krenu da djuskaju, i mozes da pustis dugme  :D Onda mozes da ga kliknes par puta dok ne dodjes do podatka o kolicini goriva u litrima u rezervoaru.

Bilo je dosta diskusije oko tog meraca, nemoj da uzimas da je 100% tacno, ali u svakom slucaju gledaj kad to proveravas da bude na ravnoj podlozi.  :ziveli:

step.SU

#91


Isprobao sam, ostale f-je ne kontam sta su mu, ima neka kilometraza tamo, pa nesto bude ispunjen ceo displej, onda ova kolicina goriva i jos nesto, neki neidentifikovani simboli :ces:

Ali je extra, ovo nisam znao da ima i moj dacijas :D hvala ti miki  :hall:
CITIUS - ALTIUS - FORTIUS

miki-bgd

Kad smo kod poslednje kapi, cisto da pomenem i talog na dnu rezervoara, koji moze biti povucen usled veoma niskog nivoa goriva i moze da izazove stetu.

zac

#93
Secate se da mi je neko proletos probusio rezervoar..e tada sam skidao plovak i pumpu, da bi zakrpio..i tada sam rekao, taloga u rezervoaru nema ni najmanje, a auto je 2007 godiste.


lovac

Citat: miki-bgd poslato 27.11.2014. - 20:51
cisto da pomenem i talog na dnu rezervoara, koji moze biti povucen usled veoma niskog nivoa goriva i moze da izazove stetu.

Otići ću malo u off, ali se nadovezujem na prethodni post.

Nešto mi nema logike priča o talogu na dnu rezervoara goriva.

Usis goriva mora biti na dnu rezervoara, praktično na najnižoj tački, i odatle usisava gorivo. Ako je talog na dnu rezervoara - prvo će se talog usisati, bez obzira da li je rezervoar pun ili prazan. Posebno ako je auto duže vreme stajalo u mestu.

Jedino mi je logično objašnjenje da postojeći talog, usled mućkanja stalno se meša sa postojećem količinom goriva u rezervoaru, pa ako je manje goriva, koncentracija taloga je veća. Pretostavljam da je taj ''talog'' u najvećoj meri prljava voda koja se izdvojila iz goriva.

kiconix

Ok. Sada se vracamo na temu, zapremina rezervoara.

silent

Upalila se poslednja crtica na pokazivaču, zatim sam vozio još oko 30km i zatim na NIS-u u Cvilićevoj sipao 48.85L goriva,
Da li je to normalno, ili da pišem u ovoj temi:Smiley:

saša61beograd

#97
Situacija od sinoć:na tabli pokazivač goriva pokazuje dve crtice,malo pre toga su bile tri.Na kratko sam se parkirao tako da je Logan bio solidno nagniti na levu stranu.Krećem dalje i primetim da je pao na jednu crticu.Pa gde mi nestade druga crtica?Možda mi negde curi gorivo,na filteru,crevima...?Vikend,noć,kola puna familije,120 km od Beograda,vraćamo se sa svadbe,a meni možda curi gorivo,baš zajebana situacija.Onda sam u svojim najboljim pantalonama za svečane prilike kleknuo pored kola i lampom posmatrao rezervoar,filter,creva i njuškao da li se se oseća benzin.Ništa.
Objašnjenje:glupi plovak u rezervoaru je,kad je auto bio nagnut,shvatio da goriva nema.Kad se auto vratio u horizontalu,naravno da nije vratio na realno stanje.I onda sam sinoć na jednoj crtici prešao preko 120 km lepe noćne vožnje (a prosečno bude 60-70 km) i evo i jutros stoji ta jedna crtica.
Zaključak:
1.Dačija se nikad ne kvari,nema razloga za sekiraciju.
2.Stari Yugo je imao 100 puta bolji merač goriva (i temperature motora) nego Dačija.

Andrix

Dok se ne desi i ne ukapiras nisi miran. Meni se desava na uzbrdici da mi nestane crta, jos ako brze krenem, pa se ne vraca. Najzanimljivije mi je bilo kad mi skine 8. crtu /pun/ , pa vrati. Ili kad sa 7 crta punim pun a ostane na istom, pa sa tom jednom predjem iha-haj. Neko je vec napisao da su crte samo okvirna informacija o stanju u rezervoaru.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

Zakljucak je da je Yugo za Srbina najbolji auto svih vremena.
Pod hitno ga vratiti u proizvodnju, mi za bolje i nismo.

Andrix

To, ondak cemo nisaniti pod razlicitim uglovima da sagledamo stanje.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

Ma lakat kroz prozor i teraj.
Jedini problem je sto od DMB nije ostalo nista, morali bi motori sa ECU.
E to bi vec bio problem.

Veterinar

Citat: saša61beograd poslato 22.05.2022. - 09:29
Zaključak:
1.Dačija se nikad ne kvari,nema razloga za sekiraciju.
2.Stari Yugo je imao 100 puta bolji merač goriva (i temperature motora) nego Dačija.

Zaključak je dobar. To ne znaci da je Yugo bio bolji, ali analogni instrumenti jesu.
To sto nemamo sopstvenu proizvodnju je stvar politike, pa se vracamo na temu.  :wave:

speedo

Onaj test instrument table dovodi pokazivač u ispravno stanje, ako nekome smeta.