Zapremina rezervoara

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Citat: sasans poslato 30.11.2010. - 12:10
A sada da ukradu baš 10 litara pa mislim da je previše.

Na NIS-u su krali 20%, sto je preko 10 litara na toliki rezervoar.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Koliko se sjećam nikad nije stalo više od 47 ili 48 litara. Kad se upali rezerva uvijek sipam pun.

                                                                                                                      Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

dovla

Sip`o ja, što se kaže do čepa.
Ali baš, baš, ma baš.
Europetrol pumpa u NS-u, kaže pumpadžija da je eurodizel 3.
Prešao sam preko 1200 km kombinovane vožnje (nisam smeo više da teram na rezervi).
Ako rezervoar ima 50 l onda mi logiša troši oko 4,167 l/100km i manje.
Što je malo verovatno, složićete se svi.

BC pokazuje uvek 50 l u test režimu, bilo da pumpadžiji kažem "do vrha" ili kad sam sipam do vrha (do vrha, ne do čepa).
Dakle plovak i BC su baždareni na max 50 l koliko god više da sipate.

Preporuka je, kako kažu, da se ne sipa do čepa !?

LeNgenda

Citat: dovla poslato 30.11.2010. - 20:32
Ako rezervoar ima 50 l onda mi logiša troši oko 4,167 l/100km i manje.
Što je malo verovatno, složićete se svi.

Zasto ne bi bilo verovatno, ako su rastereceni i put i auto... Taj auto tek sa vozacem predje tonu, a to je jedan mnogo dobar motor.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Veterinar

Taj auto (moj) ima 1140 kg prazan. Potrosnja od nesto iznad 4 l je moguca.

fivewho

Ja ne znam za vas ali ja sam u Stepwaya sasuo 55 litara :)

milko

Kod mene kad se upali rezerva,do prvog "klika" ravno stane 45 litara.Znači tačno 50 litara stane u rezervoar.Mislim da je sve ostalo do pumpe i pumpadžije,kako je izbaždarena i kada,kakvi su "pištolji" jer s njima ima raznih fora kako da ti ukrade koji litar.

DrJekyll

Da ne otvaram novu temu, može ovo i ovde.

Prvo kao odgovor na sve gore navedeno....rezervoar 50 lit +-1 lit i ostale rupe u sistemu  :hihi1: 4-5 lit. Suma oko 55 lit.


E sad mene zanima da li je moguće da auto "ubrzanijom" eksploataciom napravi vakuum u rezervoaru i da možda plovak pogreši za koji litar. Naime pre neki dan kada sam dolazio u MK sačekao sam skoro poslednji trenutak za sipanje goriva. Kada sam došao na pumpu imao sam upaljenu 1 crticu, ali me je mrzelo da gasim auto i onda palim kontakt da bih proverio koliko još ima u rezervoaru goriva. Kada sam otključao rezervoar i skinuo čep kao da sam ubacio 5 litara vazduha unutra, tako zašištalo da nisam mogao da poverujem. Onda mi je "gospodža" na pumpi nasula 50 litara do čepa. Ok ok, bio je prazan, ali ne toliko. Rezerva mi se pali kada imam još oko 7 litara u rezervoaru, a ako mi je još bila i jedna crtica onda je to najmanje 8 litara. Razmišljao sam i da me je malko pokrala, ali sve mi je to bilo malo sumljivo zbog onog vakuuma u rezervoaru. E sad ne znam da li je normalno imati taj vakuum u rezervoaru ili mi "iberlauf" (valjda se tako kaže) nije radio kako treba?
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Aleks

Moje mišljenje je da ti je "iberlauf" zabrljavio iz nekog razloga.

mrsp

#24
Meni se desilo da je odušak (iberlauf kako kažeš)bio zapušen,i prilikom sipanja goriva,kada ubaciš pištolj i pritisneš do kraja izbaci gorivo napolje kroz čep rezervoara. Onda sam morao da sipam polako gorivo da ne bi izbacivalo napolje, dok to nisam sredio :respect:

Loganovac

Rumunski rezervoari dihtuju u p**** m*******  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

goran79

meni se upalila rezerva,vozio 20km otisao onda natankat i stalo 48.5lit.nije mi jasno ali mislim da u berlinu ne varaju

mrsp

Citat: Loganovac poslato 29.07.2011. - 14:19
Rumunski rezervoari dihtuju u p**** m*******  :Smiley:
Zaboravio sam da napomenem da to nije bilo na Sanderu.Ali to i onako nije poenta nego šta može da se desi u raznim situacijama. :respect:

Zoran

Ako dugo vozim u komadu te gorivo bude pri kraju i kod mene se čuje taj vakum ali imao sam to isto i kod R5 pa se ne brinem jer oba imaju taj nekakav upijač benzinskih para pa je valjda to u pitanju  :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Problem "iberlaufa" (oduške) rezervoara treba ozbiljno shvatiti:
-u rezervoaru mora biti normalan atmosferski pritisak,ili tu negde sa malim odstupanjem
-zapušena oduška može dovesti do deformacije rezervoara,kvara pumpe goriva i lošeg rada motora zbog nedovoljnog pritiska (protoka) goriva.
Ne znam kako je kod Dačije,u principu postoji ventil koji pušta in and out,zavisno da li je u rezervoaru pod ili nadpritisak.
Nekad je bilo samo crevo koje je bilo lako proveriti i produvati.
Mislim da se nikakvo šištanje ne bi smelo čuti kad se skida čep.