Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

Aleks


manijac

#331
Moj radi dok se ne zagreje na 1000-1100 a posle na 800-900. To je sasvim normalni rad.
Ja sam imao BRC fabricki I ceo njegov prednji deo sam izbacio I za 210€ kod Silje u Boru zamenio za uredjaj iz mog potpisa.


Keka

Nije to bas normalan rad.

U leru treba da ima 750 rpm, plus minus neka mala tolerancija. Bar toliko je kod mene, i tako pise u servisnom uputstvu.

Kad je hladan iznad 1000 rpm drzi vrlo kratko, vrlo brzo spusti na 1000 ili manje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


g0sha

Sto se tice broja obrtaja na leru cini mi se da radi na nesto manje, mozda je majstor kad je radio plin nesto cackao, pitacu ga ali za sada ne predstavlja nikakav problem. A evo i mog uredjaja, posto se skroz slabo razumem slikao sam sve sto sam video da je novo u motoru pa vi onako odokativno ocenite kako je odradjeno :)







Keka

Mogao je malo da priblizi dizne, ovako su dugacka creva. I isparivac je naopako okrenuo, pa crevo prema diznama pravi loop. Ko bude menjao filter ima da se oteli zbog cantre za antifriz.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Andrix

juce mi se desilo da je auto poceo da trokira i trese se kao da radi na 3 cilindra na gas i izbacuje gresku na kompu, prabacim na benz radi normalno. Odem u servis i ispostavi se da se izvukao dzek sa 3. dizne, vrate ga nazad prikace na comp. i teraj. Ali danas opet ista stvar, jeste da je napolju malo grbavo zbog snega i leda ali mi se to do sada nikad nije desilo !!!!, ja stanem vratim dzek za nekih par mm i uvezem vezicom da me opet ne nervira...pa ce mo videti
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

crni

Posto sam video da ovde na forumu ima nekoliko njih iz Kragujevca,gde su oni ugradili tng i kako su zadovoljni jer i ja planiram da ugradim.

ppejic

#337
@ Slavko_bgd



Zasto se kod instalacije Landirenzo na Dacijama ovako ne smesta rail sa diznama, nego je iznad? U oba slucaja je konzolno, ali na ovoj slici je nize a blize motoru, pa je inercija na konzoli mnogo manja.
Pitam, jer sa strane gde je iparivac, nosac mi je vec dva puta pucao. Prvi put sam problem resio u servisu, a drugi put sam.

Pitanje se ne odnosi na creva i crevca, vec samo na poziciju raila i nacin fiksiranja.

slavko_bgd

Mnogo se razlikuju MED i Valtek dizne po dimenzijama, geometriji mesta za povezivanje sa nosačem i položajem konektora na elektromagnetima. Zato se na 8V motorima dizne postavljaju onako kako se postavljaju. Ako nije za nosač korišćen flah koji ide u kompletu sa MED diznama (debljina mu je 3,5 mm) nego neki slabiji lim-zato puca...

ppejic

#339
Odmah dodje slika


Ovo je pucalo jer ga nateze dolazno crevo + viseci filter. Na kraju sam stavio neki šparing ojačan savijanjem po ivicama... ali kako god bilo kada motor radi ova konzola vibrira sa amplitudom od 2cm, jeza me hvata  :ne:

slavko_bgd

To ti kažem:taj lim je bio mnogo tanak za te dizne i pukao je upravo tu gde je razbušen.

ppejic

#341
Na drugoj strani je 3mm debeo, ali na strani sa slike iz prethodnog posta je njesra.

Od konzlonog vesanja i inercije, ovo se sve klima i zakačinjalo je cevi od instalacije klima uređaja, a pa sam i to sam prerađivao.

Aleks

@crni  Znam da je do pre neku godinu dobro radio neki servis u Marsicu. Dosta ljudi iz Jagodine je islo tamo da ugradjuje sisteme (ne sa Daciama).

seitech

@crni
Ja sam ugradio u servisu Artal, u Lapovu, pre dve godine i prezadovoljan sam. Imas sad i servis "Rasa gas" u Koricanima, on radi kao ovlasceni za Fiat automobile ("fabricka ugradnja"). Ljudi za njih imaju samo reci hvale. Oba servisa ugradjuju AC Stag + Tomasseto uredjaje.  :wave:

crni

Hvala,za Rasu sam dobio najvise preoruka raspitujuci se po carsiji.