Zamrzavanje isparivaca

prethodna tema - sledeća tema

mladja73

Citat: Keka poslato 04.10.2010. - 17:43
Bio danas u AK Vidakovic, glavni pogledao i kaze da mora da se skine pumpa da bi se dala konacna ocena. Sve ostalo je gledanje u pasulj.

I sta sad? Ipak preostaje samo pasulj... Ma katastrofa kakvi su nasi majstori. Katastrofa.  :ranting:
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

krle

#46
Keko, ima li razlike u protoku tečnosti prema ekspanzionoj posudi posle zamene pumpe?

Keka

@ krle: sad jace piski.

@ mladja73: oni su ispali najkorektniji u celoj prici, pumpa jeste bila za zamenu, zbog curenja.

@ svi: Dora ce staviti drugi isparivac za probu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Samo da čujem koji isparivač je stavio i daj Bože da bude OK, riknućete obojica od :mojeovce:


PRCed By Dora :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bmiillan

bolje od sexa nego od neceg drugog
nemoj na silu uzmi veci cekic

Keka

#50
Verovatno Tomaseto kao sadasnji. Znam da si jedva docekao da prozivas  :lau:

Edit 20:50
Auto ostavljen kod majstora. Dok sam ja na sistematskom sutra, i auto ce biti na sistematskom. Ukoliko i sa novim isparivacem pravi problem, onda situacija postaje znatno komplikovanija-najverovatnije je otisao dihtung glave  :doh:
Ukoliko i dalje gubi temperaturu, prvo ce vezati vodu redno na isparivac pa na grejac kabine. Ako ni tako ne valja, onda ide na merenje kompresije, osciloskop, merenje propustljivosti sistema za hladnjenje i leak-test.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Nije trenutak za zezanje, slažem se.  :c:
Ali nije ni za sekiraciju. Da bilo šta nije u redu s motorom pokazalo bi se i na neki drugi način. Kakvo je ulje, kakva je rashladna tečnost? I dalje ne razumem šta glava ima sa zamrzavanjem isparivača  :bonk:
Možda si u toj paranoji u kojoj se, na žalost nalaziš. zaboravio na prostu logiku. Od čega može da se ledi isparivač - nekontrolisano veliki protok gasa ili smanjen toplotni "kapacitet" isparivača (bilo da je smanjen protok i/ili temperatura rashladne tečnosti, ili povećan otpor pri prenosu toplote rashladnog fluida). Ovo prvo nije, gde bi taj gas završio, da li imaš prebogatu smešu i da li se zbog toga gasi motor? Ili postoje curenja, daleko bilo...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

krle

#52
@Keka: Dihtung glave!? Pa onda bi u ekspanzionoj posudi imao i kuvanje i bućkanje, a iz onog creva bi šikljao samo takav mlaz.

Keka

Ukratko, problem je sto isparivac nema dovoljan protok tecnosti.
Uzrok moze da bude pumpa, isparivac sam po sebi, ili negde neki vazdusni cep.
Pumpu smo iskljucili.
Vazdusni cep bi mogao da nastane od curenja gasa na membrani ili probojom gasa na dihtungu glave.
Sutra ce iskljuciti (ili potvrditi) isparivac.
Ako uzrok lose cirkulacije nije isparivac, sta onda ostaje kao mogucnost?  :ne: Da je dihtung, ali sa vrlo vrlo malim probojem, tek toliko da poremeti protok na periferiji, ali nedovoljno da napravi neki veci i manifestniji problem? Moze da bidne, ali ne mora da znaci. Da je isparivac, da ima mikro pukotinu na membrani pa da pusta gas? Moze da bidne, ne mora da znaci, ali kaze Dora da je pritisak gasa 1 bar, a pritisak u rashladnom sistemu do 1,4 bara.

Losa cirkulacija postoji stalno, posto kasni sa prebacivanjem na gas, ranije je prebacivao cim dostigne 2 crtice, sad mu treba jos o-ho-ho posle toga. Ali do potrosnje gasa od 6-6,5/100 km ta losa cirkulacija uspeva da obezbedi dovoljno toplote da ispari gas, a preko toga ne.

Gas ne curi, potrosnja je ista. Prebogata smesa u voznji postoji samo kad se pothladi isparivac pa se onda gasi i/ili trza (ako se vozi preko 100). Ulje je uobicajeno, svetlo zute boje, nema tragova emulzije. Rashladnu tecnost nisam zagledao, ali ne mirise na plin iz posude, a sad je usuta i nova narandzasta. Nemam adekvatan kljuc za svecice da pogledam da li na njima ima tragova antifriza/vode.

Ja se potajno nadam da je problem ipak u isparivacu zato sto mi je grejanje u kabini dobro. Probao sam pri brzini od 100 da ukljucim grejanje i ventilator na max, i cak i posle nekoliko minuta duvanja nije gubilo na temperaturi, naravo u pitanju je  subjektivni osecaj pipanjem izduva na staklo.

Videcemo kako ce se razvijati situacija sutra. Sve ovo me jako frustrira  :ranting:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Mirno spavaj, druže! Sutra se priča okončava.  :to:

Servis si odradio, bole tebe...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Nema to veze sa glavom.
Problem sa protokom se proverava sa zagrejanim autom, na leru. Onda pustiš grejanje da duva, i pratiš šta se dešava.
Ipak mislim da je problem u crevima. Ona znaju da naprave "zalistak" unutra, pa propuštaju tečnost u jednom smeru normalno, ali u suprotnom smeru se to parče gume pomeri, i zatvara protok.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Još jedan nije pazio na času, menjao čovek creva...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mladja73

Hajde da se sve zavrsi na isparivacu. Ona prica o dihtungu mi je malo cudna pogotovo sto je na benzinu sve ok.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

hobbista

Nije menjao, nego proveravao  :njanja:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Keka

Ipak su u pitanju bile membrane na isparivacu. Malo su se isteglile i pri vecem pritisku su opstruisale protok tecnosti. Nisu bile busne i na oko su delovale OK, ali pod pritiskom tacno nalezu na otvor kroz koji otice topla voda i ponasale su se kao ventil. :banghead:

Glupost koja je kostala mnogo vremena i zivaca. Cena kompleta membrana-1500 din.

Posle rucka idem po auto i da ga probam na auto putu, pa se javim sa novostima.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!