Zamrzavanje isparivaca

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Sa otvorenim termostatom u leru kod mene ne curka. Sa povecanjem gasa curka po malo, ali ne u mlazu nego pljucka.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Raja

#31
Da se nije razlistalo crevo iznutra i sprečava protok? Nakupilo se plaka 'oće da se šlogira. :ces:  Umesto bajpasa, promeni crevo. Ako se dobro sećam, nekom sa foruma su vadili čak i izolir
trake iz creva.

ppejic

#32
Dobar test bi bio ukoliko bi ukljucio kabinsko grejanje na pri max brzini ventilatora, uz širom otvorena sva vrata.
Tada ukoliko postoji protok, tj radi dobro pumpa, povratno crevo iz kabine će biti malo hladnije od dolaznog. U suprotnom, povratno crevo treba biti značajno hladnije.
Na leru, naravno.

Ili jos bolje, sacekati da se zagreje voda u sistemu, ugasii motor, a ventilatorom izduvati toplotu iz grejaca kabine. Zatim startovati motor i videti da li ce povratno crevo iz kabine ostati hladno i koliko dugo. E sada, kada bi mogao da uporedis sa nkim Loganom iz komsiluka..

Možda teba pokušati da dolazno crevo u isparivač pustiš da preliva u posudu za rash.tečnost, a da povratno crevo iz iparivača zapušiš. Odmah ćeš videti da li ti radi pumpa kako treba.


Peja

Keka

Creva su pregledana iznutra.
Ovo sa prelivanjem je velika igranka.
Proba sa grejanjem je najlaksa, pa cu probati veceras.

Jos jedna opcija je da se isparivac veze redno na kabinski grejac, to bi malo popravilo protok, ali je pitanje da li bi bilo dovoljno, kao i sta bi onda bilo sa grejanjem kabine.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Za 10sec "igranke" ništa loše se ne može dogoditi

Grejač kabine i isparivač su vezani paralelno, pa dele istu "sudbinu"

Peja

Keka

#35
Paralelno ne mora da znaci ista sudbina-zavisi od otpora.
Da su redno, onda je ista sudbina.

Za 10 sec igranke je potrebno dodatno crevo odgovarajuceg precnika, udje vazduh u sistem, napolju je ve sumrak.....A sutra posle posla idem do servisa po drugo i trece misljenje.

Edit: Sad sam pipao sa ukljucenim grejanjem na max. Dolazno crevo u kabinu je toplo, izlazno malo hladnije, ali nema velike razlike. Ovo ne znaci mnogo u leru, posto i isparivac radi dobro u leru.

Pokusacu test sa grejanjem u voznji, ali cu pipati kakav vazduh izduvava.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Boka

Ajd nesto da lupim. Kolko se secam ti si pre odlaska u Drazanj cistio step motor i valjda jos nesto. Nisi li tad nesto zeznuo, mada nema sta, al eto da pokusam da pomognem. :ne:

Keka

Cistio sam zbog gasenja motora, a posle sam ustanovio da se gasi zato sto presisa hladnog gasa.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

#38
Prilikom čišćenja step motora nije moglo ništa da se zezne što bi uticalo na rashladni sistem.


Keka

Bio danas u AK Vidakovic, glavni pogledao i kaze da mora da se skine pumpa da bi se dala konacna ocena. Sve ostalo je gledanje u pasulj. Posto je veliki servis za 8.000 km, preporucio je zamenu pumpe, zupcastog i PK kaisa sa spanerima i trkacima. Usluga zamene ce biti oko 4.000 dinara, cena delova (uglavnom zamenskih) je oko 16.500 dinara. Cene delova su sarene, u zavisnosti od "originalnosti" delova. Originalni delovi kostaju oko 20.000 dinara.

Posle toga sam otisao u jedan "nezavisni" servis po preporuci. Vlasnik je bio ljubazan, ali majstor koji je gledao auto nije, spominjao je pusenje, majstora koji je ugradio gas, konstatovao da problem ne moze biti do motora, vec da je do plina, i savetovao posetu servisu u Tavankutu.

Onda sam otisao kod Pere u Tavankut, koji je isto gledao, pitao ko je ugradio, sta je radjeno. Posto ne rade AC, nemaju nacin da provere parametre u radu, pa je i on postavio sumnju na pumpu.

U NS sam se raspitao za cene delova, u jednoj podavnici imaju originalne delove, ali od cena otpadaju usi, a njihov majstor za ruke trazi 7.000 dinara, sto sa delovima izadje na nekih 30.000 dinara.

Na kraju sam zakazao zamenu pumpe i kaiseva za utorak u podne.

Javim se kad sve bude gotovo i testirano na auto-putu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

mladja73

Nadam se da ces zavrsiti "igranku"...
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Keka

U svakom slucaju cu malo ranije poceti sa velikim servisom  :c:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nik


Keka

#44
Zamenjena pumpa, stara je curkala.


Osim pumpe zamenjen i set zupcastog kaisa i set PK kaisa. Cijena prava sitnica: 20.000 din, sa rukama.

Problem sa zamrzavanjem isparivaca-ostao.

Sad sam vrlo  :ljut: i auto sutra popodne ide kod majstora za gas da vadi oci dok ne popravi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!