Ugradnja TNG-LPG sistema u Logan

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Pitaj Doru, verovatno je zaboravio.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Kod Dore ili ne, papire moraš da imaš jer će ti ih tražiti na atestu.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dsit

Ja sam kod dore dobio na parcetu papira odstampan kao neki zapisnik o ugradnji-datum,tablice,kilometraza...+ atest isparivaca i boce koji su potrebni radi dalje papirologije...

kiconix

Evo po dogovoru kacim sliku dimenzije rezernog tocka.

hobbista

 :too: Kako si bese rekao, od golfa IV ?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

kiconix

Od ww, bitno je da je raspon rupa za srafove 100mm.
Centralnu rupu ionako moras da prosirujes sa 55mm na 60mm.

ducha013

U prici sa majstorom rekao mi je da na ovaj nacin ugradnje necu proci atest




imali ko pojma o ovome posto na ovaj dole nacina nema mesta na loganu slika je od sandera

hobbista

Može na Logana, ali MCV http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=197.msg1696#msg1696

Ne vidim razlog da ne može da prodje A-test. To je standard za ugradnju u Italiji (pouzdano znam). Ukoliko ne može da stane ceo priključak za točenje, stavlja se ovaj mali (kao na tvojoj slici) + redukcija.
Meni miriši da ga mrzi da kopa i da se zavlači da bi postavio tako. Jednostavnije (za njega) je da spusti crevo ispod patosa i izbuši branik

Ipak, proveri u AMSS ili gde već daju A-test.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

NikolaNis

I mene zanima ova problematika jer bih ugradio uređaj za TNG ispod tog poklopca, nekako mi je mnogo elegantnije rešenje. Samo se nadam da ima mesta na Loganu II...? :ces:

david

Ja sam se ranije raspitivao jer sam video da u Sandera moze ispod poklopca a kad sam pitao za Logana kao ide na branik a to mi se ne svidja pogotovo kad je blato sve nabaca na ventil ali nije i to strasno ako se odlucis za gas...

NikolaNis

U Logana znači ne može jer nema mesta ispod poklopca ili je nešto drugo u pitanju? :conf:

hobbista

Prvo treba proveriti šta kažu stručnjaci za A-test. Ukoliko ne može tako da prodje problem je birokratske prirode.
Ukoliko može A-test sa takvim priključkom, treba se izboriti sa majstorom da ugradi (što je veći problem).

Za postavljanje priključka na branik potrebno je 15-tak minuta: izbuši se rupa u patosu (2min), izbuši se rupa u braniku (2min), postavi se priključak u braniku (2min), i ostaje još 9min za postavljanje bakarne cevi i njeno savijanje uz patos (iz kanala, naravno). Sa sve cigarom u ustima! Možda još 5min. više ako je baš pedantan!
Da se dovuče do rezervoara treba više vremena (a i znanja). I mora da nabavi od svog dobavljača priključak sa redukcijom (možda 5€ skuplje).
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dsit

#57
Ja ne bih busio lim pa ne znam kolko da je elegantno. Mislim da je na duze staze ipak zahvalnije busiti plasticni branik.
Ne znam da li ste nekad, dok perete auto,zavukli ruku ispod zadnjeg krila pa gore do cevi za sipanje goriva-na tom mestu iznad cevi mi se stalno zadrzava blato i zemlja...



Jezim se kad vidjam gomilu mahom fordovih modela sa trulom limarijiom oko cepa za gorivo pa ne bi da i mi tako prodjemo ako ne moramo...

NikolaNis

Pa zar se tamo ne skuplja blato u svakom sličaju, imao ili nemao plinski uređaj? Nemam još uvek Logana pa ako pitam nešto što vama deluje čudno da znate da je to razlog... :c:

dsit

Skuplja se svakako... Samo mislim da je pametnije busiti branik koji je plastican nego metal koji ce se time sigurno ostetiti i biti podlozniji koroziji na tom, i ovako cupavom, mestu.
Cisto moje misljenje....