Ugradnja TNG-LPG sistema u Logan

prethodna tema - sledeća tema

slavko_bgd

 :Smiley: E,pa, jbg, trebao si odmah ovima u Rtnju da kažeš kako hoćeš da ti ugrade  :palica:, da bude isto ko kod ovih kolega što si nabrojao  :hihi1:

Nije ti to nikakav problem i to možeš da uradiš samostalno. Navoji za uvodnice su ti M6, možeš kod nekog strugara da skratiš 4 obična šrafa za OK10 tako da im dužina navoja bude 5-6 mm, malo lepka za navoje i gotovo.

Uvodnice se zavijaju ili imbusom 3.5 ili toreksom TX20. Treba ti burgija fi 4.75mm za bušenje rupa i ureznica M6. Izbušiš nove rupe prema toj šemi što imaš od Landirenza, urežeš navoje, zaviješ uvodnice i osiguraš obavezno nekim kvalitetnim lepkom za navoje (crveni "WURTH" je najbolji za to). Navučeš na njih creva za gas i stegneš šelne. Postaviš injektore na nosač ispod kućišta i samo skratiš creva kad ih budeš postavljao na injektore na dužinu koja ti treba. Ne zaboravi šelne na obe strane creva.

Keka je 100% u pravu ali ako će ti to pričiniti zadovoljstvo-ja te 100% podržavam i ako ti nešto treba-vrišti!

ppejic

Hvala na savetima, razmotricu cinjenice.

Cime bi se psotojece rupe zapusile?

Most sa diznama, na kraju koji se vidi na slici, mesto gde se metalni flah steze na nosac kuciata filtra, umesto rupe ima slic, pa ceo most ima luft, a pri radu na ler mehanicki osciluje sa motorom, ali mu je amplituda odokativno 4cm pik-tu-pik, a to mi se ni malo ne svidja. Tolika konzola i nemoze biti stabilnija. Odatle je krenulo moje razmisljanje.

Dodatan problem je da rashladna tecnost i dalje curka na 60% spojeva i pored dotezanja u servisu, i tako :) opustancija, bez nervoze, ali hocu da mi bude cakum-pakum

slavko_bgd

Pejo, mojne to "amplitude", "pik-to-pik", kaži brate srpski "klima se k'o blesavo"! I drugo, otkud ti znaš koliki je majstorski centimetar? :)

Slikaj mi mesto gde ti curka antifriz da mogu nešto da ti pošaljem da to rešiš. I kad budeš slikao "curkanje", skini kućište filtera i slikaj mi odozgo kako stoje dizne sa nosačem. Možda imam ideju kako da pomeriš injektore a da ne prebušuješ granu.

:ziveli:

ppejic

#108
klima se ko blesavo :D

Na dva prsta je udaljeno od cevi za AC
Na dva prsta gore udaljeno od lima od sasije prema firewall-u

Jedino sto meni pada na pamet je da ga nategnem vezicom plasticnom na dole, za usisnu granu

Keka

Za curkanje antifriza ces morati da skidas creva i da proveris fi racvi. Hobiju (cini mi se) su uvalili manje i dotezanje nije pomagalo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

#110
Citat: slavko_bgd poslato 12.02.2013. - 21:01

Nije ti to nikakav problem i to možeš da uradiš samostalno. Navoji za uvodnice su ti M6, možeš kod nekog strugara da skratiš 4 obična šrafa za OK10 tako da im dužina navoja bude 5-6 mm, malo lepka za navoje i gotovo.

Uvodnice se zavijaju ili imbusom 3.5 ili toreksom TX20. Treba ti burgija fi 4.75mm za bušenje rupa i ureznica M6. Izbušiš nove rupe prema toj šemi što imaš od Landirenza, urežeš navoje, zaviješ uvodnice i osiguraš obavezno nekim kvalitetnim lepkom za navoje (crveni "WURTH" je najbolji za to). Navučeš na njih creva za gas i stegneš šelne. Postaviš injektore na nosač ispod kućišta i samo skratiš creva kad ih budeš postavljao na injektore na dužinu koja ti treba. Ne zaboravi šelne na obe strane creva.



A sta sa trunjem koje ce se stvarati tokom operacije? Ono uapda u usisnu granu.

slavko_bgd

Bilo bi najbolje da skineš usisnu granu i onda bušiš, sad vidim da sam to zaboravio da ti napomenem... Znači, ne glavu motora, samo usisnu granu. Sigurno će ti biti mnogo lakše da postaviš uvodnice i creva pa da to sve zajedno vratiš na motor.

Kad skineš granu, to ti je najpovoljnija faza da preurediš elektroinstalaciju onako kako ti misliš da treba.

S obzirom da je grana tanka, ako se koristi kvalitetan alat (bušilica-burgija-ureznica) plastika tokom bušenja i urezivanja navoja u vidu neprekidne spirale izlazi na gore, tako da u cevi ne upada ništa. Ali, ako nisi opremljen i ako to nisi već radio - skini za čas granu i završi posao...

ppejic

#112
 :doh:

Miislim da ce ostati kako jeste, ako uspem srediti klimanje u radu.


Da okrenem rail naglavacke, da creva izlaze navise, onda ce sve moci da zadje prema ispod kucista filtera a bice udaljeno od cevi od klime. Ako se pogleda ova slika, vidi se razmak od nekih 1-2 cm izmedju creva instalacije i cevi od klime. Na crevima postoje tragovi od udaranja u cevi od klime

eastcowboy

Citat: slavko_bgd poslato 12.02.2013. - 20:41
Primer 2, motor K4M: do prošle godine je bilo obavezno prema preporuci Landirenza bušenje u metalnom delu usisa, odmah do benzinskih dizni. Onda sam za probu rešio (i dobio dozvolu) od ŠC RNS da izbušim njihov motor gore, visoko, u plastičnom delu, čisto za probu. Nakon godinu dana njihovog testiranja rezultat je da nema razlike u radu motora. Od pre nekog vremena mreža je dobila i zvaničnu informaciju da injektore postavljaju gore a uvodnice do flanšne plastičnog dela usisnog kolektora. Na kraju krajeva, i moj motor je isto tako izbušen gore visoko,i veruj mi da "ja tu ne bi ništa dir'o". Zaista nema nikakve razlike u radu motora na gas;

we do not drill

DarioGTI

Ovo mi izgleda kao veoma kulturno rješenje. Čak bih rekao da se tako montira tvornički LPG sustav (neznam kakav je tvornički, pa nagađam).
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)