Ugradnja TNG-LPG sistema u Logan

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

Citatppejic
Da li neko ima informaciju o pojeftinjenju instalacije TNG u garantnom roku?

Peja
CitatKeka
--------------------------------------------------------------------------------
Na zvanicnim sajtovima nisam odavno video i rec o ugradnji TNG pod garancijom, a po servisima se nudi sekvent i za manje od 500 evra.

Ja platio jesenas 750
Citatkiconix
Kolega u Visnjickoj u Bgd-u platio 480e, sa bocom u rezervnom tocku.
Citatppejic
Za sada vazi prica:

Oces TNG a da pri tom zadrzis garanciju na motor...= 930E+atest+....
Oces TNG na svoju ruku, vena garantnog roka..=650E+atest+....

u oba slucaja se dobija isti: LANDIRENCO

barem su meni tako rekli u RTanj Commerce servisu.

Peja
CitatLoganovac
@Keka: Ma ća p.zdiš, ja platia 1050EUR+atest+...   

Jel radi dobro - radi. Eto.
Citatkrle
U Pančevu, kod (preko) Žive, ugradnja van garancije je 650e +atest.

Gde je taj servis za 480e i koji uređaj ugrađuju?
Citatkiconix
Mislim da da ali nisam siguran, ne bih da sirim dezinformacje. Kad saznam javicu sigurno.
Uredjaj je mix svega i svacega ali radi bez greske,garancija je 2 god ili 100k. Moram da podsetim da ja imam BRC i da je dizna riknula na 65k, cena od 80e je po meni previsoka. A garancija je bila samo 1. godinu (1100e). Inace set dizni za ove niskobudzetne uredjaje je 60e (4 dizne i rail).   
Citatkrle

Koliko je ovo merodavno, procenite sami.
Citatneskafa
Quote from: krle on 05.05.2009. - 20:39
U Pančevu, kod (preko) Žive, ugradnja van garancije je 650e +atest.

U garanciji je 950e+ 
CitatKeka
@ krle

BRC koristi upravo Keihen dizne za prvu ugradnju, tako da je ova tabela malo diskutabilna. Podeca me na nemacke testove francuskih automobila 
U svakom slucaju ne bi bilo lose da znamo gde si je pronasao.
Citatkrle

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=145953&view=findpost&p=1840496

O svemu ovome nemam pojma, pa sam zato i postavio tabelu  kako bi ljudi koji imaju TNG  dali svoje mišljenje.
Citatkrle
Zanima me šta je ovo pored rezervoara ,sa desne strane.

http://www.keihin-corp.co.jp/english/products/4wheel/index.html
http://www.prinsautogas.com/en/search_results.html 
CitatLoganovac
Nikad video ni čuo, a i ne sviđa mi se - teško da ne štrči, odnosno da patosnica gepeka može da ostane ravna. Slikano je u Loganu, očigledno, ali ja nemam one dodatne trake preko rezervoara, moj je samo ankerisan vijcima sa donje strane. Međutim, verovatno je neka korisna stvarčica u pitanju.
Citatkiconix
Boca je sa punjenjem spolja, to je poklopac od multiventila. Holandske boce su imale takav poklopac. Nase su sa punjenjem u sredini boce.
Citat

CitatZoran960

Na 32000 km. ugradjen plin. Cena 450 e.
Kompijuter Stag 4 Poljski najnovije generacije
Isparivac Tomasetto
Boca Beloruska od50 l.
Sonda Lovato
Dizne Valtek
Preso sam 200km.lepo ide neosecam razliku u snazi .

Ugradjen u Pirotu. 
Garancija godinu dana.   
Boca obicna od 50 l.
Majstor je rekao da se filter gasa menja na 50.000 a membrana u isparivacu na 80.000.

Boca



Kompjuter AC STAG 4



Filter i Isparivac Tomasetto




Citatijanjic
Quote from: kiconix on 05.05.2009. - 20:25
Kolega u Visnjickoj u Bgd-u platio 480e, sa bocom u rezervnom tocku.   


Da u pitanju je Pešić Goran, GTA Servis. Kada sam kupio vozilo u Integri, oni su kod njega prvo ugradili uredjaj pa sam tek onda preuzeo auto. Godine 2006 sam za taj luksuz pukao 1200eur  ali do sada se vec isplatilo, sada je cist zgoditak  . Da i ne pominjem da je plin tada bio 28din.  . BRC uredjaj, boca 90l a ostalo neznam....
U ranijim postovima sam napisao da nisam imao problema osim sa isparivacem koj mi je zamenjen u garanciji.
Inace, kada sam bio pre 4 meseca na redovnom servisu, rekli su mi da imaju akciju i da ugradnja uredjaja poput mog kosta 480eur  . Akcija traje dok traju zalihe.
Do sada su prema meni bili izuzetno korektni. Servisni interval je na 20.000km a svaki kosta oko 40eur. Takodje su mi napomenuli da ce me onaj na 80.000km kostati oko 100eur jer se tada sve menja. Rekose mi i sta sve, al meni to nista nije znacilo pa sam zaboravio.   

Citatkrle
Bušenje limarije u motornom prostoru me i dalje brine.    Za rezervoar sam shvatio da mora, ali za ostalo...




Keka

#1
Cestitam na povoljnoj ugradnji, ALI....
1. Boca nije pravilo ugradjena, mora da lezi na sipkama (teleskopi), a ne direktno na podu. Treba ovako:

2. Dizne su lose postavljene iz dva razloga: a) fiksirane su na firewall sto ce znatno povecati njihovu bucnost, b) izuzetno su daleko od usisne grane, creva koje vode od dizni do grane moraju da budu najkraca moguca. Bolje je ovako:

3. ECU je lose smesten na mesto gde se sliva voda sa gornjeg odvoda kod brisaca. Predlog resenja:

4. Isparivac je postavljen relativno visoko i daleko od creva sa toplom vodom sto smanjuje protok i povecava mogucnost zaostajanja vazdusnih cepova. Obicno se postavlja ovde:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Ovako to izgleda ugradjeno u ovlascenom servisu (sto se gasnih dizni tice)



i ovde su prilico udaljene od usisne grane i prisrafljene na firewall

Peja

Keka

#3
Pejo, kod tebe su dizne fiksirane na nosac kucista filtera za vazduh prema firewallu, a kod njega na sam firewall.

Ovlasceni servis ne znaci automatski i najbolje resenje  :cool:

U svakom slucaju, bitno je da funkcionise, samo je pitanje atesta (narocito zbog fiksacije boce na slikama kod Zorana960).
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

U pravu si za bocu, prema propisima mora da izdrži ubrzanje od 9g (što nisam siguran da je dovoljno za slučaj čeonog sudara), ali sam siguran da ovako ugrađena boca nema šanse toliko da izdrži. Mora da bude na nosaču kao kod Keke. O tome sam ranije pričao - zamisli bojlerčinu od 80 litara deci iza leđa pri (ne daj Bože) nekom udesu, i prazan je težak (cenim bar 30kg), a gde je još 80l plina (skoro 50kg)! Pa onda ona rebrasta creva, pa rupe na sve strane (što za nosač boce, što za creva)... Umesto toga - torus u rupu za točak, odatle nema šanse da iskoči, samo jedan otvor na koji naleže sam rezervoar preko zaptivke, zaptiven poklopac torusa sa gornje strane, nema šanse da se gas nađe u gepeku (rebrasta creva mogu da budu oštećena prtljagom ili ko zna šta drugo, šelne npr., zaptivanje...). Kultura. Da, da, kultura, čak iako je rezervni točak u gepeku (ili u garaži  :whistling:).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

vesko78

Da se pridruzim diskusiji, vezano za polozaj i fiksiranje boce.
Kod mene u autu boca je pricvrscena bez nosaca i vezana direktno u pod.
Bio sam na atestu na masinskom fakultetu, i prosao bez ikakvih problema.

Keka

To je (veliki) propust kuce koja vrsi atest.
Ni prva ni poslednja glupost kod nas.
I mnogo gore uradjene instalacije su prolazile na atestu  :badmood:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


petar313

#7
I ja sam ugrađivao u ovjašćenom servisu i dizne su fiksirane na nosac kucista filtera za vazduh prema firewallu. Mogu da se požalim da ih poporilično čujem. Imam utisak kao da cevi od klime provode zvuk u kabinu. ili zvuk pojačano dolazi kroz otvor (prekriven gumom) na firewall-u, kroz koji cevi ulaze u kabinski prostor. Hoću da jednog dana to zvučno izolujem. Tu svakako fali izolacija, ali je bitna razlika u zvuku kad vozim na benzin...
to je moj utisak iz vožnje  :driver:
a ovako to izgleda. možda je malo loš ugao...  (ubaciću pravu sliku naknadno)


:worthless:.

ppejic

reklo bi se da "prazna" kutija filtera lepo rezonira od dizni koje su nakacene na nj.

Peja

vesko78

Citat: Keka poslato 20.05.2009. - 22:49
To je (veliki) propust kuce koja vrsi atest.
Ni prva ni poslednja glupost kod nas.
I mnogo gore uradjene instalacije su prolazile na atestu  :badmood:
Opet vezano za bocu:
Ne vidim razlog zasto bi to bio propust na atestu.
Nisam trazio nikakvu protekciju, a koliko znam propisi na osnovu kojih se vrsi atest(prilicno stari...)dozvoljavaju i takvu varijantu.
Cuo sam da ljudi nisu prolazili atest zbog mnogo manje vaznih stvari, a polozaj i vezivanje boce se i meni cini prilicno bitnim, pa ne znam zasto bi me "pustili", da nesto nije u redu.
I to sam isao na masinski fakultet, direktno, a ne kod nekog majstora u servisu(garazi) gde mozes da se dogovaras sa ljudima koji su tog dana dosli kod njega da atestiraju vozila......
Drugo je pitanje da li je bolje  ovakvo ili onakvo resenje.
Nadam se da niko o onim tragicnim posledicama o kojima je bilo reci (mala deca na zadnjem sedistu i sl..) ne prica iz licnog iskustva.
Inace iza zadnjeg sedista postoji poprecno postavljena limena precaga, tako da ta boca tesko moze da uleti na zadnje sediste bez obzira sta je u pitanju.

Keka

Propust je zato sto je dozvoljeno nesto sto nije u skladu sa slovom zakona. Niko ne upire prstom u tebe nego u ljude koji vrse pregled instalacije. Nacin atestiranja po servisima i metode rada necu komentarisati, samo cu navesti primer: Silom prilika sam radio atest u servisu (nisam tamo ugradio gas) i drndali su me zbog "lose" stegnute selne na rebrastom crevu, a lika ispred mene su pustili bez poklopca na plasticnom kucistu MV, a oko auta mu se sirio neopisiv miris gasa, mislio sam da cemo planuti za dobro jutro.

I po vazecem i po predlogu novog zakona boca mora biti fiksirana na nosace, koji su ili teleskopi (kao kod mene) ili kadice od L profila. Jedina razlika u slovu zakona je broj traka kojim se rezervoar fiksira. Ne treba se pouzdati u poprecnu pregradu na zadnjem sedistu, posto ni pregrada niti tri srafa kroz lim bez posebnih nosaca ne mogu zadrzati bocu u slucaju sudara (pri sudaru pri brzini od 60 km/h telo mase 70 kg dobija ekvivalent tezine od preko 2 tone).

Nisam obratio paznju da li je multiventil na slici sa elektromagnetnim ventilom, posto po novom, od januara, moraju da imaju elektromagnet. Sad vidim da nema  :whistling:

Dizne i treba da se postave na nosac kucista filtera vazduha zato sto manje buke stvaraju odatle nego kada su direktno vezane za firewall. Dalje od vrste dizne zavisi i intenzitet buke.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran960

#11
Kod mene se necuje nikakvo zujanje niti buka sve je isto kao i pre .U ponedeljak idem na atest ekipa sa Masinskog fakulteta iz Nisa pa cu naknadno opisati svoja zapazanja. Sto se tice Keke meni se cini da ono sto on uradi kod njega je sve najbolje uradjeno i da svi moramo da uradimo kao on ili to nevalja ili da nije po propisu.Mom majstoru nisu prva kola koja je uradeo dosad pa ja nisam mogao da ga uci kako to da radi . Taj servis radi vec 5 godina i majstor je steko sigurno iskustva da to radi i na mnogo skupljim kolima nego sto je Dacija. Svracam skoro svaki dan kod njih posto su mi u komsiluku i mogu da kazem da uvek ima posla.Gazda od servisa drzi taksi firmu sa 15 vozila i sva ona idu na gas .Na sajmu je kupio Sandero i ugradio mu Tomasetto gasni uredjaj i time izgubio garanciju na vozilo ali se on zbog toga mnogo ne uzbudjuje .To je znak da i u provinciji kao sto je Pirot ima majstora koji znaju da to urade a ne samo u Novom Sadu i Beogradu koji su i previse izreklamirani a cene su kod njih vece jer nezele da ih smanje jer i sa tim cenama uvek imaju poso. :cekicem:




kiconix

Pogresno zapazanje, i u Beogradu mozes da ugradis plin u logana za 480e.

Keka

#13
U Novom Sadu moze da se stavi cak venturi na Logana........ za 300 evrica......

:bullshit:

Zorane, ja nemam nista protiv tebe ni tvog majstora. Ugradio ti je super uredjaj, odlicno si prosao, nema boljeg na svetu, to kazu i majstori na cannonball forumu:
http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=300&t=2257&start=75
http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=300&t=2257&start=100

Valja procitati i uputstvo za ispitivanje vozila sa ugradjenim pogonom na TNG.

Sve sto govorim, govorim iz dobre namere. Ne treba da sve bude kao kod Keke, vec sve treba da bude po propisu. Vrlo mi je interesantan i servisni interval od 50.000 km, pogotovo sa nasim gasom  :bonk: bas me zanima kako ce to sve da radi na nekih 40+ hiljada kilometara  :whistling:

Sad vise necu da govorim, posto dzabe krecim.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran960

Prosao sam atest pre neki dan od ekipe sa Masinskog fakulteta iz Nisa .Lepo su pogledali uslikali uzeli 3600 din. i nista nisu rekli.