Svrha donjeg dela spojlera

prethodna tema - sledeća tema

abc123

Gledajuci podatke o klirensu Logana i Sandera vidim da se radi o istim vrednostima. Medjutim u praksi Sandero ce tesko da predje preko ivicnjaka preko kojih ce da predje Logan. Sve zbog ovog crnog dela spojlera koji na Sanderu ide jako nisko. Vidim da vecina danasnjih vozila imaju ovaj dodatak pa me interesuje kakva je njegova prakticna svrha i ako je u nekoj funkciji aerodinamike zasto se ne brizga izjedna sa celim spojlerom. Ovako je samo jedno veliko smetalo za olaksano "nasukavanje" na trotoar.  :)



Uploaded with ImageShack.us

srbenda


abc123

Ma bez obzira na materijal ja bih ga izbacio. Ne vidim neku korist od njegovog prisustva na vozilu.

Keka

Ako zakacis gumom/plastikom o ivicnjak, polomis je, pa je promenis bez zamene celog branika-onda ces videti korist  :dobro:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Licno video ma istom parking mestu na kome branik zalazi preko ivicnjaka, na kome kao neki mini stubici, da pri uparkirivanju nije kacilo, ali pri isparkirivanju iscupali su branik.

Peja

abc123

Ja mislim da su ovo stavili samo da bi mogli da prodaju model Stepway. Kako mi to odmah ne pade na pamet  :doh:

ppejic

Šalu na stranu, ali ovaj spojler ima svoju aerodinamičku funkciju, jer smanjuje strujanje vazduha ispod automobila čime se ostvaruje bolje prijanjanje za kolovoz. Ova funkcionalnost je za brzine preko 120km/h.

Peja

krle

A ona dva otvora za bolje hlađenje diskova. :hihi1: