Ugradnja plina sa zadržavanjem garancije ili ne?

prethodna tema - sledeća tema

Jelenko

Evo samo da pozelim srecu u radu i da sve protekne kako treba.... :to:

Keka

A po zavrsenom poslu, ocekujemo foto izvestaj.

Obavezno okaci i mape posle stelovanja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Rikson


Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

eastcowboy

Citat: Keka poslato 31.08.2010. - 15:07
Da li sa "fabricki" ugradjenim TNG uredjajem kod nas garancija vazi u inostranstvu? Mislim da je ovo najinteresantnije pitanje.

MoJ MCV GPL Je model za RumuniJu (TLROUM). Nema problema sa garanciJom u NemačkoJ.


perke21

eastcowboy, ti si iz Drezdena (to je u Nemačkoj!!!) i verovatno si kupio auto sa već ugrađenim gasom u fabrici. Ovde u Srbistanu se gas ugrađuje u automobile po raznoraznim garažama, a ko ima para u ovlašćenim servisima. Zato je "fabrički" pod navodnicima.  :ziveli:

miroleca

#51
Ostao sam dužan par informacija o sistemu koji sam ugradio u kola. U pitanju je bugarski FOBOS, http://www.fobos-bg.com/en/index.php.

Čep za točenje, na donjoj ivici branika, skoro pa se i ne vidi...

Toro boca, Atiker 54L 630x225mm, štrči 5mm iznad poda... prihvatljivo

Multiventil i pogled odozdo...

Prekidač sam naknadno prebacio ispred menjača (malo sam preterao sa lepkom, treba da uklonim žiletom :))

ECU plinskog sistema montiran paralelno benzinskom, razmak 10ak mm

Stefanelli isparivač sa ugrađenim gasnim ventilom

Filter gasne faze

Račve za toplu vodu...

Davač pritiska gasa.

Rail 1,5-omske brizgaljke koje su veoma brze i omogućuju miran rad na praznom hodu čak i pri malim vremenima ubrizgavanja


Loganovac

 :aplause:

Lepo. lepo. Samo, dužan si još da nam objasniš po čemu je taj sistem napredniji, savremeniji, funkcionalniji od ovih naših "običnih".


I dobra ona vezica na injektoru, jel Wurth-ova?   :doh:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

#53
Ako su ove dizne fiksirane samo vezicom, to nece valjati  :ne:

@ Loganovac: Za pocetak filter gasne faze je integrisan sa senzorom temperature i pritiska gasa, i menja se u kompletu, bas me zanima koliko kosta to zadovoljstvo.

@ Miroleca: Ostao si duzan i informaciju o ceni ugradnje kao i duzini garancije na uredjaj. Ne bi bilo lose da napises i cenu redovnog servisa.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bmiillan

sa tim fobosom se nećeš navozati.

ne bi da ti kvarim zadovoljstvo ali nije se pokazao.

nemoj na silu uzmi veci cekic

slavko_bgd

@Keka:

Jeste filter sa integrisanim senzorom ali se menja samo uložak;

@Miroleca:

Obrati pažnju na smer kretanja gasa kroz filter. Vidim na slici da ima strelica, i u skladu sa strelicom filter je postavljen pravilno. Ali, sonda senzora treba da bude između filtera i dizni iz 2 razloga: detekcija pada pritiska zbog prljanja filtera i sprečavanje nakupljanja nečistoća na sondi. Dakle, senzor treba da bude između filtera i dizni, nikako između filtera i isparivača.

Pozdrav

slavko_bgd

#56
Citat: eastcowboy poslato 12.09.2010. - 20:26
MoJ MCV GPL Je model za RumuniJu (TLROUM). Nema problema sa garanciJom u NemačkoJ.



Jedno malo indiskretno pitanje: koliko je GPL MCV u Nemačkoj?
Pozdrav!

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


eastcowboy


Keka

Nece biti da je azuran taj cenovnik.

Oo je ponuda sa Rumunskog sajta:
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lista-preturi.jsp?model=108

Razlika u ceni izmedju GPL i obicnog modela je 900 evra.

Sad mi je jasno zasto kod nas ne prodaju GPL. Neko mora masno da zaradi.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!