Novi Logan

prethodna tema - sledeća tema

Boka


ivan-bgd

Dizel malo teže za 10-ak ....

VaskezNS

1. Taster sirene na upravljaču ! :driver:
2. Podešavanje upravljača po visini !
3. Parkirni senzori
4. Drugačiji oblik i hod štitnika sunca - kada se premešta u položaj zaštite od bočnog sunca vozač uglavnom mora da pomeri glavu i odvrati pažnju sa puta  :bonk:
5. Kvalitetniji i podešavajući prekidač stop-svetla ! Može i onaj sa Yuga  :D
6. Mogućnost aktiviranja samo jednog ciklusa brisača (na "jedan klik")
7. Izmeštanje položaja kućišta filtera klime - odmah iza firewall-a, na ulazu u glavni ventilacioni otvor (ovo sam video na Corsi, nisam izmislio "toplu vodu"). Prednosti su - lakša zamena filtera i bolja funkcija - otpad ne stiže do ventilacionog otvora
8. Plića "kadica" hoda papučice kvačila i gasa (par puta mi je zaglavio patosnicu ispod papučica)
9. Odliv vode iz firewall-a ne u A stubove nego prema motornom prostoru (takođe rešenje sa Corse). Prednosti su - nema taloga u A stubovima i lakše čišćenje kanala odvoda
10. Deljiv i lakše demontažni zadnji naslon i drugačije konstrukcijsko rešenje srednje vezne grede iza zadnjeg naslona
11. Drugačije konstrukcijsko rešenje nosača vrata gepeka - prilikom zatvaranja može da udara/zakačinje iole veći prtljag
12. Diodno pozadinsko osvetljenje svih prekidača !
13. Dnevno diodno svetlo u farovima
14. Drugačije konstrukcijsko rešenje by-pass cirkulacije u sistemu hlađenja, odnosno pre termostata ka prelivnoj posudi a samim tim i mogućnost zatvaranja grane koja vodi ka grejaču kabine (ne mora automatski, može i rešenje sa slavinom za zimski-letnji režim)
15. GRILONKE na plastičnom grilu firewall-a !!!  :Smiley:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

kiconix

Kad malo bolje razmislim, pa vi hocete neku Merdju.
Ovo je spisak za automobile duplo skuplje od rumunomobila.
Budite realni, to se nece desiti ili ako se desi nece biti u ovoj ceni a tada ce i Daciji biti pa-pa.

VaskezNS

#154
Ajmo sada konkretno - za svaku stavku koju sam naveo od ideje, preko razvoja i testiranja pa do implementacije u proizvodnom procesu svakog od delova ponaosob - ne verujem da je potrebno više od 6 meseci (za 8, 10, 11 i 13 npr) i 50-60.000€ (po poziciji). Neka tim za razvoj jedne pozicije bude max sastavljen od 2 inženjera i 3-4 radnika. Rumunski inženjeri rade za 1000€, radnici za 500. Mesečno rad tih ljudi košta 4-5.000€, na 6 meseci to je do max 30.000€, ostatak je za ostale troškove (materijal, energija, transport, povezani delovi razvoja itd.). Da ne govorim o tome da neke stavke zahtevaju samo ugradnju drugih kompatibilnih delova (1, 3, 4, 5, 12) za koje je potrebno i mnogo manje vremena i mnogo manje para.

Suma-sumarum - za "istoriju" četvorotočkaša reč je o standardima vozila 21. veka a ne o ekskluzivnom "standardu" jednog Merđe. Ali i to da stavimo po strani - ono što je za mindžament jedino bitno - ovo sve ne bi povećalo cenu ulaska u proizvodnju novog modela za više od 300-500.000€ (pa nek bude i milion, nek crkne škrtost) niti nešto bitno povećalo cenu modela u prodaji. Hoće li mi neko reći da je ovo puno za jedan auto-gigant (ako imamo u vidu da u siromašnoj Srbiji puno ljudi te i veće pare ima na svojim računima) ?  :ces:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

LeNgenda

Cika Raja mi rece u cestitci da pisem vise i evo...

Ljudi, auto bez volana ne moze, jel da?
Tesko je i bez sofersajbne.
O vratima i da ne govorim.

REALNO, sta fali prozorima na kurblu?
Ali realno. Sto moraju da budu na dugme?

Dajte mi kurblice i skinite mi 150 evra od cene vozila.

Ajmo dalje... Klima. Centralna brava. Sta jos... Pa i nema sta. PARKING SENZORI?! Pa jos sam mlad da ne vidim gde je ivicnjak/stubic/drugi auto/dzomba/drvo...

Evo vam sve to u zamenu za serijski ABS i ESP i cetiri jastuka u klot varijanti. Isofix je pozeljan.
Servo moze, a i ne mora, nije frka.

Svedite mi auto na nivo opremljenosti Lade Samare koju sam bez ikakvih problema vozio, a neka ovaj auto bude malo udobniji, prostraniji i puno bezbedniji i TO JE TO, to je sve sto ja trazim od nove Dacije.

Dizajn i jesu i nisu menjali, tj. opet su se bavili kolazom, secni/zalepi sa drugih modela.

Kakva, pobogu, digitalna klima?
Diodno osvetljenje...xenoni... Dajte, ljudi, cak i ja sam davno izasao iz puberteta. A i nije to to ako nije fabrika ugradila. Ni estetski, ni funkcionalno.

Ma samo da pod limom bude pravi Renault kao dosad i da mu mali servis kosta 6.450 dinara kao dosad.

Ako jos poraste kojih 20-30 cm, juuuuu-piiiiiiii...  :lux:

Ali da tako ogoljen kosta 6.500-7.000 evra i da ja mogu da spakujem cetvoro za 10-odnevni boravak van kuce.

Bogu hvala sto Dacia postoji bas ovakva kakva je. Meni druga Skoda zaista ne treba.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Jelenko

E svaka ti dala  :hall: :aplause:

Raja


saša61beograd

Tako je Lengendo!Zato sam i pomenuo Base verziju,verovatno moj sledeći izbor.A uzeo bih je i 2008.samo da je imala zadnje naslone za glavu,oni koje vozim pozadi su mi jako važni!
Sada su nasloni pozadi obavezni,eto mene u novom Base-u jednog dana.Inače i dan-danas mahinalno pružam ruku da kurblom otvorim prozor,čak tražim saug pod volanom kad krenem.Mentalno ja sam u auto-prošlosti i imam pravo da za svoje pare izaberem ono što mi odgovara (ako je tehnološki moguće,a jeste!).
I ja sam davno izašao iz puberteta i lampice i dugmići mi ništa ne znače.Hoću auto,a ne zezelicu koja zuji i svetli kao jelka.

Zoran

 :to:, da ne ponavljam - i ja sam te gore list.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Ako vas čuju u Kragujevcu, počet će ponovo da proizvode stojadina.

Daniel

Citat: speedo poslato 11.08.2012. - 19:08
Ako vas čuju u Kragujevcu, počet će ponovo da proizvode stojadina.
:aplause:

A ako uzmemo u obzir cenu naftnih derivata, odrzavanja kola, registracije....mislim da se jedan vranac pojavljuje kao pametna investicija.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

ppejic

Ljudi, manite polemike, ajte ako neko ima neku svezu informaciju, sliku ...

LeNgenda

Citat: speedo poslato 11.08.2012. - 19:08
Ako vas čuju u Kragujevcu, počet će ponovo da proizvode stojadina.

Uopste nije slucajno sto je domaca proizvodnja automobila ugasena bas u novembru 2008. godine, a da je pritom Zastava bila najprodavanija marka kod nas.

Novi Kec je ozbiljno bio u razmatranju za kupovinu novog vozila, utoliko pre sto u najblizem okruzenju imam nekoliko Zastava kupljenih novih od 2005. naovamo i koje sluze sasvim zadovoljavajuce.

Licno, jedan sam od onih koji smatraju da nije trebalo gasiti proizvodnju domacih vozila u Zastavi.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Keka

#164
Mnogo sta nije trebalo kod nas ugasiti...

Kome bi onda uvaljivali Punto za one pare?

Gde bi pravili pogon za novo vozilo?

Nisam odavno citao zakone, ali mislim da kec ne bi ispunio osnovne uslove iz zakona bez krupnih modifikacija, za koje je pitanje da li su tehnicki i tehnoloski izvodljive.

Sto se ovog novog Logan tice, opet mu je linija kutijasta, a svi znamo sta to znaci. Koliko vidim kvake na vratima su ostale iste, a to mi se ne svidja kao ni onoliko dupe. Ipak, da ne bih davao previe masti na volju, videcemo kad se pojavi sta ce nuditi i za koje pare.

Ono sa Pejinog linka je sadasnji Logan ali sa restilizovanim nosem i guzicom.

Konkurencija je zestoka, ako ne bude ozbiljnih unapredjenja, ne znam na koju kartu misle da igraju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!