MCV 7sedista-optimalni motor

prethodna tema - sledeća tema

roditelj

Posle duzeg lutanja po placevima polovnih automobila,kasnovecernjih pretraga raznoraznih sajtova kod nas i u inostranstvu,pozivanja raznih prijatelja,kumova,poznanika,raznih preporuka...,sve je pretilo da preraste u agoniju.Nakon regulisanja parking zone u kraju i apetiti za velicinom automobila su porasli.Stepway,ljubav na prvi pogled je postao mali,preskup i nekompletan.Posto se u porodici brojimo od broja 5+ljubimac,a zelimo zadrzati pun komfor i bezbednost za tri klinke,3 auto sedista,logican izbor je bio auto-minivan sa 5+2 sedista tj.velikim gepekom.Polovan podrazumeva se.Tu agonija pocinje,a da nisam ni znao.Nisam bio zadrt,pravio sam razne kompromise,dizel,benzin,pa cak i metan.Od Senica,preko Vanea,Dobla,Space Wagona,Corole Verso... do Zafire.Svakom automobilu je nesto falilo ili cak bilo u visku,tipa kupis jedan,a dobijes dva.Nemogu da kazem da nije bilo i dobrih prilika,ali su se kosile sa mojom zdravom logikom,kao npr.,ful Zafira,ODLICNA...,2001-02.,proverena,8-9 hiljada.
I sve tako u krug.Dodaj jos za plin,registraciju ili neki servis,gume...,cena se zakucavala negde oko 10ke.A opet vozis polovan auto,strepis...
Najnovijom akcijom Dacia me je ponovo osvojila.BLACK LINE serija na popustu+beskamatni kredit na 3 godine  za sumu do 3000eu.Taman kada sam pomislio da su moji problemi reseni,ukapirao sam da uz ovaj paket ne dolazi 16v motor.Ne znam koliko sam vise spreman za kompromise,a i za razliku u ceni do skupog dizela,auto sam hteo da napunim sa opremom,ti pre sto planiram da ga vozim dugo,dugo.Ne bih da kiksnem kod motora,pa da se kajem narednih 10 godina
Nisam primeto da jos neko vozi MCV sem Hobbiste,koji me je i upropastio sa nekim svojim postom o jacini svog MCVa

                                                                       HELP

david

Nemam iskustva sa karavanom ali i meni se svidja. Ogroman je u odnosu na Opel Astru koju sam gledao i Skodu Fabiu karavan zato nisi pogresio ako razmisljas o tome...

hobbista

qq, pa nije sve tako crno :D
Ima ovde još MCV kolega, ali se slabo javljaju  :ces:

Evo par saveta: Ukoliko se opredeliš za 5+2 sedišta, bilo bi pametnije uzeti dCi. Kada se ugradi plin, rezervni točak ide u gepek (tovarni prostor), a sa 7 sedišta on i nije baš veliki.
Još ako imaju u ponudi dCi 85... to bi bilo sper.
Udoban je za duža putovanja zbog velikog međuosovinskog rastojanja. Prostora ima više nego dovoljno.

Ja jesam zakeralo, i voleo bih kada bi auto malo bolje potezao kada se nagazi papučica gasa. Često koristim prečicu kroz Košutnjak da malo pročistim motor :D
Ipak, ovaj auto nije za to :(  Pretpostavljam da za normalnog vozača ovaj motor nije toliko slab  :ne:
Najbolje bi bilo da odeš do nekog salona, i zatražiš probnu vožnju.

I kada bih sada menjao auto, opet bi se opredelio za MCV.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

DarioGTI

ako ne 1.6 16v, onda za MCV sa 7sjedala definitivno dCi sa 85ks(kasnije ga cipujes na nekih 100ks  :hihi1: )

ako si ipak vise sklon benzincu, onda svakako 1.6 8v (jer BL nema jaceg benzinca), iako ce ti plinska boca uzet rezervni kotac, to i nije neka drama.... ja se nesjecam kad je čaletu zadnji put trebao rezervni kotac.... a i mozes kupiti onaj "sprej" za krpanje gume (za svaki slucaj).

sto se tice komfora(ja sam visok 190cm): vozac i suvozac - odlicno!
- srednja klupa - odlicno!!
gdje god sjednes, imas mjesta i za noge  i za glavu i za ruke, odnosno nitko se nece naguravat na sjedalima.
kod nas nema treceg reda sjedala pa neznam kako je tamo!

preporucujem ti da svakako uzmes i klima uredaj i  daljinsko-centralno zakljucavanje jer te "sitnice" puno znace.
 
pa evo ako sam pomogao.....   :lazy:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

dule0911

Ja isto mislim da za tu velicinu vozila ipak nema smisla uzimati benzinac, em zbog potrosnje em zbog obrtnog momenta - mislim da je dizel optimalan izbor, da li od 70 ili 85ks, to je vec stvar budzeta.

Mene zanima samo jedna stvar, jer mi ovaj deo oko kredita nije bas jasan. Sta tacno znaci to "beskamatni kredit na 3 godine  za sumu do 3000eu"? Jel znaci da je rok otplate tri godine za celokupan kredit i da od podignute sume, npr 10k evra, placas kamatu samo na 7k? Tako je za sve black line modele trenutno, a iako sam nesto na kratko radio u banci opet nemam pojma sta ovo znaci  :crazy:

Keka

 u zavisnosti od uslova voznje i temperamenta vozaca, treba izabrati auto.
Zbog preduge 4. i 5. brzine (npr drugova Corsa 1.2 16V na 4000 rpm u 5. brzini postize 120 km/h, a Logan 1.6 MPI pri 3000 rpm u 5. brzini postize 110 km/h), benzinac je i u "obicnom" Loganu prilicno mrtav dok se dobro ne zavrti. Dizel je prilicno zivahan, ali zahteva mnogo saltanja. Dizel je u startu skuplji, odrzavanje je cesce i skuplje. U benzinjaru mozes da ugradis TNG i da se vozis ubedljivo najpovoljnije od sve dece.

Ukratko, sugestije iznete ranije stoje: ili 16V ili dCi 85.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


roditelj

Lepih li sugestija,nema sta!Ali samo se ja pecem na sve jacoj vatri.31.05. mi je krajnji rok za bezkamatni kretit.Do tada je akcija u celoj Renault grupi,po principu:skupis glavnicu para,bilo u kesu,bilo kredit iz N.N.banke po njihovim uslovima,a one zadnje 3000eu ti daje Renault grupa preko SG banke na 3god bez kamate i obrade kredita.Mislim da su te 3000 bile presudne u mom slucaju.
Koliko su Logan i Sandero "slicni",toliko je MCV drugaciji,prvenstveno zbog mase i medjuosovinskog,zbog kog lako moze da se "opise pun krug" narocito kada je napred dizel motor koji je dosta tezi od MPIa.Bale sa foruma je opisivao svoja zimska iskustva,doduse sa Debica gumama.Sa plinom,cenim,da dobija bolji balans,a i jace su mu zadnje noge od prednjih.Za rzv.tocak nema problema,neki copavac+sprej i vozi.
BL serija je sada na popustu 1000eu i dolazi sa lepom opremom,tako da bi sada kupovina 16v laureat bila kao "leba preko pogace",a i onaj silex chrom unutra je nezamenljiv.
Nazalost,probna vozila nepostoje.Jurim neke taxiste,forumase,rent a car,nebi li samo "pipnuo"auto,jer ako to uradis u salonu,vazi princip,taknuto-maknuto.Smesno je kako hoce da ti prodaju auto!
Hobbista,MCV forever,sa kojim motorom.Zasto si ti uzeo 1,6mpi?

hobbista

Dogovorićemo se za neki dan, pa da vidiš kako to izgleda i ide  :to:
Moj izbor je bio sličan tvome - sajam prošle godine, čekao sam veći popust (i nisam dočekao). Drugog dana sajma već nije bilo nijednog MCV-a iz stare serije (proizvedeni 2008. god. - popust oko 2.000€). I, onda sam jurio po dilerima, i nekako se dogovorio za ovaj jedan jedini. Mogao je da mi zapadne i 1.4 i dizel... Dakle, izbor nije bio moj  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

roditelj

Upravo tako,Hobista,izbor na kraju ne bude 100% tvoj!Ili ako si bas "tvrd orah",onda to debelo moras da platis i da sacekas dobra 3 meseca obecanog roka + n.dana sto ce sigurno kasniti,posto su im fabricke trake prepune.Rokovi se polako probijaju u celoj Evropi,Daster ih je sve ostavio u prasini.
Trenutno u Srbiji postoje dva MCVa sa 7 sedista.Jedan BL 1,6 u komet sivoj boji(meni se ne dojima,hocu alu sivu) i sa 1000e vecom cenom i ako je akcija.11650eu-10650eu.Presao bih preko komet sive, ali ne i preko tog somica,da auto nije rezervisan do srede.Drugi je laureat dci85,proslogodisnji,alu sivi,za 12250,posto je 500e na popustu.Krajem juna stize i jedan 16v,ali u ambiance opremi,za 10600,koga sam u principu eliminisao.
Keko,kazes mi da je 1,6 malo mrtav,ali mi nisi rekao posle koliko obrtaja te boli glava od buke motora i koja je to brzina u 5oj.Inace ja sam uglavnom cool i vozim na otvorenom,mada ume "da me ponese",a i cesto zaglavim u gradu.Jbg.podvojena licnost,zivim kod ETFa i precesto putujem u CA.

Keka

Izmedju 3500 i 4000 motor je neuobicajeno bucan, preko 4000 naprasno zacuti  :ne:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


roditelj

A imaju li sta dizelasi da pridodaju na sve ovo,po mogucstvu ovi"jaci" i to kad su napunjeni,da izjednacimo kategorije?

Veterinar


roditelj

Na buku pri odredjenom broju obrtaja,tj. brzinu.Do koliko obrtaja vuce i na koliko obrt. je v.max...?

Keka

MCV 7 sedista nije trkalica.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DarioGTI

Citat: roditelj poslato 19.05.2010. - 22:24
Na buku pri odredjenom broju obrtaja,tj. brzinu.Do koliko obrtaja vuce i na koliko obrt. je v.max...?

MCV 5sjed, laureate 1.6 16v - v.max=190+kmh   :dance: :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)