Preporuka za novi akumulator

prethodna tema - sledeća tema

Keka

#360
Izgleda je Varta, 60Ah 600A, mada ima modela na kojima ne pise Varta. Po izvedbi kucista i poziciji kontrolnog oka kao i rucki za nosenje, lici na Rombat.

Garancija 3 godine.

Cena je tu negde za tu klasu akumulatora, pitanje samo koliko je svez. Garanciju ce da izgura, posle toga postaje potrosnja roba.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Kao i bilo koji drugi.
Kod mene Renault aku gura bez problema.

Aleks

Prednost kupovine u ovl.  servisu je taj što u slučaju reklamacije u samom servisu proveravaju stanje istog i ako je za zamenu odmah dobijate drugi.  Nema cimanja sa zamenskim i slanja na ispitivanje i čekanja kao što je slučaj kod kupovine u trgovinama. Takođe vam po broju šasije kažu koji je akumulator za vaše vozilo i to je to.
Moj je,  ako se dobro sećam,  proizveden u Češkoj u Vartinoj fabrici.  Gura 4. godinu u dizelu,  videćemo do kada će...

abc123

Danas  zamenih posle 8.5 godina stari dobri ROMBAT od 60Ah. Ponudise mi u ovlascenom servisu neki Renoov koji se navodno stavlja u prvu ugradnju. Kad po zavrsenom poslu pogledam, novi akumulator ima samo 50 Ah? Ubedise me da ce skoro podjednako dobro da me sluzi kao i ovaj stari od 60 Ah. Da li neko ima iskustva sa ovim modelom akumulatora. Bojim se da mi iduce godine na grckom suncu i ukljucenoj klimi ne zagorca zivot trazenje "jos novijeg" akumulatora. Daju 3 godine garancije ali otkazivanje akumulatora u "Marfijevom trenutku" se ne moze platiti nicim.


Loganovac

Vaćaroši i to u ovlašćenom servisu!  :doh:

Dakle za svaki auto je prema nivou opreme odabran akumulator i garant se njegovi podaci nalaze u Renault vezani sa VIN brojem auta.
Da nas lažu kako je Ah u akumulatorima "nove tehnologije" veći i jači od Ah starih akumulatora - ne biva. Isto važi i za startnu struju, koja je na ovom akumulatoru koji su ti ugradili manja nego što je bila na originalnom. Uz to i sam akumulator je manjih dimenzija, proveri koliko je dobro fiksiran.
Ako imaš radni nalog i račun mislim da ima elemenata za žalbu Renou.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Ovo nije idealno,ali može da prođe zavisno od toga kako se auto koristi (duge/kratke vožnje) i da li je benzinac ili dizel.Za dizel je ovo premalo.
Moj fabrički Rombat je bio 70Ah i trajao je 7,5 godina.Zatim sam stavio 60Ah,540A,po mojoj proceni to je bilo dovoljno.Onda vidim da najnovija generacija Rombat akumulatora (Tundra) ima 540A startne struje iz 55Ah.Šta je presudno kod izbora,Ah ili A?Da nedoumica bude potpuna,Vartin vodič za izbor akumulatora za mog Logana 1,4 predlaže plavu Vartu 52Ah 470A!Znači da se ovaj Renoov može smatrati kao skoro dovoljan.
Inače,kad bi mi crkao akumulator,poslednje mesto gde bih otišao po nov je ovlašćeni servis.

Loganovac

1) Niko nama ne brani da dajemo ovako ofrlje ocene šta je malo a šta dovoljno, za svoje pare svako ima pravo da pazari do mile volje, ali neko kompetentan je propisao šta ide u taj auto i bar u ovlašćenim servisima to bi moralo da se poštuje.
A u zavisnosti od ponašanja vlasnika i režima korišćenja možda bi i 30Ah završilo posao.
2) Šta su Amperi i zašto je dobro da ih je što više objašnjavasmo Keka i ja ranije, pa ko je pratio na času...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dejanz

@abc123

od 2014 sam na ProAtomicu od 56Ah 480A, uglavnom kraće relacije.

szs

Rombat posle 8 god i 8 meseci umrEo u Sanderu 1.4
Pazaren Energizer 60ah 7300rsd
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

abc123

Evo da dopunim pricu za clanove foruma. Poslao sam mail Renou da mi njihova tehnicka sluzba potvrdi da je obavljen pravilan izbor akumulatora za moj model. Odgovor je da je ovlasceni serviser postupio po pravilima i procedurama koje propisuje Dacia. Dakle ljudi ne bacajte pare na glomazne akumulatore. 50 Ah ce bez problema da gura motor, spojnicu klime, maglenke, fabricki radio, elektricne podizace, svetlo u kabini i ostale sitne potrosace. Valjda? :ces:

Loganovac

Mafijaška banda  :ranting:

Znači u fabrici je stavljen pogrešan...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Jedino logicno objasnjenje.
:ne:

abc123

Pazi , ima logike ova Renoova preporuka. Gledam i na zapadu za starije modele Clia sasvim normalno idu akumulatori od 45-50 Ah. Ako Sandero i Logan imaju slicne potrosace kao i Clio starije generacije onda je i akumulator od 50 Ah prirodan izbor. Posto na zapadu Clio uglavnom koriste za krace relacije onda je i akumulator manjeg kapaciteta bolji izbor zbog brzeg punjenja. A i kod nas se Dacie uglavnom koriste za krace relacije. Jedino nije dobro ako se vozi retko i na kratkim relacijama.
Koja je verovatnoca da vam u toku voznje zatreba klima, duga svetla, maglenke, ventilator na trojci, zvucnici na 100 W, da se klinci igraju sa centralnom bravom a gospodja da cita knjigu ispod svetla na plafonu uz tablet koji se puni na uticnici za upaljac.  :)
Jedino ona rupa sto zjapi na mestu gde je bio stari akumulator deluje malo jezivo.  :huh:

kiconix

Vazno je da si ti zadovoljan, ja ne bih stavljao manji od fabrickog.

Loganovac

+1

A za rezonovanje oko dužine relacije i brzine punjenja -1.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.