Koliko dugo (km) radi vas TNG uredjaj u autu?

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

 :agr: A ja baš pisao da sam, zbog takvih priča koje sam ranije slušao (štekću kao dizel), upoređivao svoje BRC dizne sa ostalima i da nisam primetio neku razliku.
Dalje, smatram da je suština ugradnje da se voziš jeftinije, odnosno da ti ne drhti ruka dok plaćaš preskup BMB. Uređaj nema šta da se otplaćuje, on i dalje ima svoju vrednost (naravno, amortizovanu), koju bi mogao da naplatiš pri prodaji vozila.
Ajde da nisam u OFF-u, prešao sam 30.000km sa BRC uređajem i zadovoljan sam. Imao sam letos u Grčkoj problem - crkla gasna dizna, pisao sam o tome, zamenjena besplatno dva meseca po isteku garantnog roka.  :to:
U poslednje vreme (po novom zakonu  :lau: ) trošim 6,5-7 litara u međugradskoj vožnji, sve zavisi od relacije, a po gradu 10-11.5 u zavisnosti od vremenskih uslova i dužine relacija na kojima ga maltretiram. Prošle nedelje sam na turi do Novog Beograda (autoputem 120-140, gužva na Gazeli, muvanje po Novom Beogradu, pa na Klinički centar, pa opet autoputem strogo 140) imao 7,8 L/100km!  :ha:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

srbenda

#16
Citat: Loganovac poslato 21.03.2010. - 06:48
Jel na gas? Ako ne, onda je  :offtopic:. I zašto :hihi1: :hihi1: ?  Ja sam u toku prvih mesec dana prešao 3.000km.... Sa 1000km mesečno si na proseku, ali prvi bi trebalo da je prvi.

Ma, nisi me razumeo sa ugradjenim gasom a Sandera imam od 12.05.2009. :to:
Sto je malo? Samo gradske voznje, nisam imao priliku da begnem iz grada  :ha:

A ovo  :hihi1: :hihi1: zbog uzitka tipa: "sipaj pun" i "bas me briga vozim na gas"

taxista1974

Vozim auto na gas od trenutka kupovine, 2006, kilometraza zavidna. Tada se u Logana samo ugradjivao Brc. Ugradjen kod Stanica u Vrnjackoj Banji kod koga sam isao i na sve redovne servise. Kad je radjen atest, strucno lice iz AMSS je pozvao sve prisutne da vide kako je uredjaj odradjen. Sve je funkcionisalo extra do 180000, kada sam prvi put menjao membrane u isparivacu, koje za Brc sa radom kostaju 100 €. Nove membrane su izdrzale nekih 80000 i ponovo su morale da se menjaju. U medjuvremenu mi crknu i 2 dizne, 100 € po komadu, sa ugradnjom. Zaboravio sam da napomenem da je uredjaj redovno servisiran i posle isteka garantnog roka. Troskovi sve veci a delovi sve krace sluze.

Na nagovor jednog ovlascenog Brc servisera iz Uzica, zamenim Brc isparivac Zavoli isparivacem. Nov 50 €, membrane 30 €, sa radom. Kilometraza 270000, i od tada su jednom menjane membrane i jednom je ciscen. Posle nove godine, u januaru 2010, za sedam dana mi crknu tri Brc dizne.

Po predlogu istog majstora skinem Brc dizne i ugradim Ac dizne, sa radom 150 €. I sve je funkcionislo extra do pre neki dan, do ponedeljka, kada sam otisao na servis kod istog majstora. Posle odradjenog servisa i podesavanja, uzmem da probam auto on nece da prebaci na gas, prvi put se ugasio a posle samo radi na benzinu  :ha: Tu neki priuceni majstorcic pocne da me ubedjuje da mi nevalja senzor radilice i da on toboze ne salje neki signal. Posle mog divljanja na jednu takvu tupavu konstataciju i dolaska glavnog majstora, koji je trenutno bio odsutan, utvrdi se da je senzor ok, ali da je crkao komp za gasni uredjaj??!!! Punudjene opcije su da mi o mom trosku nadju polovan Brc uredjaj, od nekog prijatelja koji ga je skinuo sa svog auta ili novi Ac sa celokupnom elektricnom instalacijom, 200 €.  :badmood: Resim da sacekam tog prijatelja da se vrati u Uzice, posto je trenutno odsutan i da probamo tu jeftiniju varijantu, jer on nece da trazi mnogo para. Mada imam i zelju da odem kod advokata i popricam o celom slucaju, jer ja sam dosao sa ispravnim uredjajem koji posle njihove intervencije ne radi a popravka ce biti o mom trosku??!!! Za neki dan cu vas obavestiti o resavanju ove situacije a do tada voznja na benzin  :agr:

stalker

Jesi prešao dosta kilometara ali si izbrojio i lijepe pare za popravke.  :hihi1: Stvarno čovjeka boli kad ima ugrađen plin a mora voziti na benzin.  :agr:
Znaš li koji je BRC sistem kod tebe, ja imam BRC sequent 24 koji je poznat kao pouzdan (ako ne i najpouzdaniji plinski sistem)?
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Loganovac

Žao mi je što čujem ovo što čujem, baš tvoj slučaj prepričavam mnogim nevernim Tomama, sad ću morati da izostavim onaj BRC-PRC plinski deo  :agr:
Rekao bih da je izvor tvojih problema upravo pokušaj da se prođe jeftinije, ali na pogrešan način :pcele: 
Ajde nekako za isparivač, ali mislim da većina "majstora" nema dovoljno znanja (ili smatraju da tu "nema šta" :fiju:) da bi tek tako zamenili jedan tip dizni drugima. Jesu BRC dizne najskuplje (a da li su najbolje - ne bih rekao posle ovoga što si napisao, pa onda Kići je jedna crkla na 60.000, meni na 20.000), i zato mislim da ću i ja, kad dođe vreme, potražiti jeftiniju alternativu, ali uz maksimalnu pažnju pri izboru odgovarajućeg tipa. Dizna gledana sa strane izlaza plinskog kompjutera predstavlja impedansu induktivnog karaktera. Dovoljno je da su ove zamenske dizne imale manji otpor ili različitu (a različita je 100%) induktivnost pa da dođe do problema. Dalje, pitanje je gde se nalazi zaštitno kolo od prenapona u trenutku isključenja dizne, na izlaznom tranzistoru kompa ili u samoj dizni, ili oba... etc, etc...
Dolazimo opet do poražavajuće činjenice da ako hoćeš da neka budževina dobro radi, moraš da budeš bolji majstor od majstora...
U protivnom izbegavati karabudževine. Nažalost.
Pokušaj da nateraš "majstora" da prihvati odgovornost, pa jel u "njegovim" rukama crko (ili njegovog majstora, to je njegov problem koga je ostavio da radi u servisu, a ne tvoj), u toku izvođenja servisnih aktivnosti? Gde to ima - u servis uteraš ispravan auto, a isteraš neispravan pa ga posle popravljaš o svom trošku?  :ha:  Dalje, pitanje je šta je u njemu riknulo, postoji dakle verovatnoća da su riknuli samo izlazni tranzistori pa bi možda trebalo da ga neko malo pametniji od tog tvog majstora pregleda, ali o njegovom trošku...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

taxista1974

Da jos malo pojasnim neke sitnice, komp vidi sve ostale uredjaje, i dizne i ventil i i ventil na boci, ali nece da prebaci na plin, ponasa se kao kad je motor hladan, radi na benzinu dok se ne zagreje. Svi parametri su ok, i temp motora i temp gasa. I verovatno postoji razlika u diznama, ali su one odlicno radile od januara ove godine. I posle janaura (u martu) sam bio u tom istom servisu i sve je bilo ok.

Keka

Da li vidi pritisak gasa? Na PRCu obicno crkava senzor pritiska gasa. Postoji mogucnost da se ubaci eksterni senzor i poveze na vod od internog.
Da li ispravno vidi obrtaje motora? Ako su temperatura i pritisak i obrtaji kako treba, onda mora da prebaci.

Dalje, na onom Poljskom AC uredjaju postoji mogucnost da se preko dijagnostickog interfejsa ukljucuje jedna po jedna gasna dizna u rad (moze da 3 cilindra rade na gas, a 1 na benzin i obrnuto). Verovatno moze i na tom BRC-PRC uredjaju, samo sto neko treba da se malo angazuje.

Ja bih za pocetak promenuo majstora.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Boss

Obicno to tako ide kada "majstori" sa dva razreda skole pokusaju da spoje babe i zabe.Vec sam pisao o tome da sa BRC sistemima moja firma ima zgazenih preko 5 miliona kilometara a o radnim satima i da ne govorim.Stvarno ne vidim ni jedan razlog zasto bi on bio PRC.Inace membranu si trebao da menjas jos na 80 000km a ne na 180 000 km.Ceo set za tvoj isparivac sa rukom kosta 55 eu.Dizna kod BRC-a crkava samo ako duzi vremenski period radi pod vecim pritiskom od 1200 milibara +-100mb.Da jesu imali seriju losih dizni , koje nisu crkavale vec su ispustale gas na sastavu , jesu ali su ih i menjali u garanciji.O tom tipu iz Banje sam cuo mnogo prica i nisi prvi koga je zaklao.

Aleks

25.000kn sa Poljskim sistemom. Radi bez problema.