Sistem aktivnog kočenja

prethodna tema - sledeća tema

Mare

Tako je.
I upravo zbog toga ima 1* na crash testu.

Veterinar

Ali i ne koči kad ne'š da koči. 

Capriolo

Citat: Mare poslato 30.01.2023. - 13:22
Tako je.
I upravo zbog toga ima 1* na crash testu.

Nije taj rezultat samo zbog Line Assistant-a. Pogedaj i sam NCAP.
U kategoriji "sistema asistencije" ( što je samo jedna od ukupno 4 koje se testiraju na NCAP-u ), Line Asistant može doneti najviše 4 boda ( od mogućih maksimalnih 16 u toj kategoriji ). Znači, u toj kategoriji Line Assistant nosi najviše 25% bodova. A to je samo jedna od kategorija.
A imaš kola koja imaju ukupno 5 osvojenih zvezdica ( npr. nova Mazda CX-60), a da su za Line Assistant osvojili samo 2,3 boda ( što je 57,5% mogućih za sam Line Assstant ).
Ili, imaš koliko hoćeš vozila sa 5 zvezdica u 2021, a da su za sisteme asistencije osvojili samo 70% od mogućih ( pri čemu Line Assitant donosi do 25% )
Dakle, samo to što eventualno uopšte nemaš Line Assistant nije dovoljno da ti oduzme ni jednu celu zvezdicu.

Loganovac

... i tako otplivamo kao i obično od teme i pretvorimo je u pričaonicu. Ajde sad na miru da ponovo iščitamo i vidimo da li je bolje da ovo preimenujemo u NACP zvezdice.

P.S. da sam ćutao i brisao opet ne bi valjalo...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Capriolo

Izvini, ali, mislim da je ono što sam napisao od značaja da bi se te stvari pravilnije gledale. I da se ne bi pogrešno govorilo zašto su 1 (Jogger) ili 2 zvedice ( Sandero i Logan ) ili 3 ( Duster).
Ako je tema Aktivno ili automatsko kočenje ( AEBS ), činjenica je da Sandero, Logan i Jogger za ono što imaju ( AEB car to car ) na NACP-u imaju bolju ocenu od nekih vozila koja imaju i 5 zvedica (npr. nova Škoda Fabija)
Slobodno sve obrišite kao O.T, neću uopšte da se ljutim, zaista, ni najmanje, ali, hajde da probamo si da ubuduće pišemo kako zaista jeste, a ne da pišemo ono što znamo ( ili bar lako možemo da spoznamo) da je netačno.

Mare

Čoveče, sistem o kojem pričamo obavezan je deo automobila od 2021 u EU. Ostalo nije i zato 1*.

Administracija spava!!!!!

Capriolo

Tebi lično se najiskrenije izvinjavam, jer nisam imao ni najmanju nameru da uvredim Tebe ili bilo koga drugoga.
A sve što sam napisao gore, pa i o tome koji sistem bezbednosti u kom procentu učestvuje u ukupnom rezultatu (ili da AEBS Car to Car Logana, Sandera i Jogera ima bolju ocenu nego na novoj Fabiji ili novom C4 ), svako (ko želi) može da pročita za "30 sekundi" na sajtu NCAP-a.

Veterinar

Dok se ne resi pitanje emotikona, moj emotikon
je digao palac.
Nastavljamo o sistemu aktivnog kocenja
u Dacijama.