Motor 1.0 Tce

prethodna tema - sledeća tema

Capriolo

Htedoh baš isto da upitam ?

kiconix

Nije tema, necemo siriti pricu, samo primecujem.

Zoran

Baš lijepa analiza. Hvala i čestitam.
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Mada nema logike da se piše o menjaču u ovoj temi, pišem ovde jer je u pitanju menjač uparen sa motorom iz naslova. Naime, u poslednjih mesec dana troje ljudi,
vlasnici dve Dacije i jedan vlasnik Renoa, su mi rekli da im je u servisu skrenuta paznja na vlaženje na menjaču. Ne znam koliko je to "vlaženje" intenzivno u smislu gubljenja ulja
niti mislim da treba da se pravi buka dok i sam ne saznam više, ali meni su ti navodi bili dovoljni da stavim karton ispod auta kako bih ispratio situaciju (troje ljudi u mesec dana mi je nekako
bilo mnogo). Ne zamaram se time, ali živim u dvorištu (ne parkiram se na suvom betonu) i ne bih želeo da propustim nešto. Verujem da ću uskoro raditi prvi servis (želim motorno ulje da
promenim na 15000km), pa ce biti prilika da vidimo kako stoje stvari kod mene.

kiconix

Karton ti nece pomoci jer je sve zatvoreno.
Meni konstatovano vlazenje i zakazan servis za petak.

dekiv68

Na kojoj kilometraži?

kiconix


Andrix

Posto ne moze da se vidi odozdo jel moze odozgo, odnekle ili rukom /nekim produzetkom/ da se dovati menjac.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

Ovde se spominje curenje, tacnije je vlazenje.
Ja sam video kad sam menjao plocice, oni kad su radili servis.

Capriolo

Na šta sumnjaju, na neki semering ili neko drugo mesto ?

kiconix

Ne bih znao, nit me interesuje.
Ono sto sam video je da vlazi na spojevima.
Rekli su, skidanje menjaca, predihtovanje i vracanje.
Dan i po.

Andrix

Jel na obe strane ? Pa samo valjda semerinzi i mogu da se menjaju.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

Kao sto rekoh, nemam pojma.

Mare

Svaki put kad sam na JTD i mjet menjao plivajući zamajac i set kvačila, menjao sam i semering koji radilice koji se nalazi između menjača i motora.
Uvek je na tom mestu malo važilo.
I to je tipično za auto u godinama a ne nov automobil.

Capriolo

Moj kum je imao Kiu Ceed 1,6 GDI, koja je imala opoziv zbog curenja ulja iz menjača (sa semeringa), a tada mu je o trošku garancije promenjena i lamela (jer se "nauljila").
On je reklamirao problem i pre toga, ali najpre su ga oduvali, da je to normalno, da malo "vlaži".
Klasično postupanje. Svi proizvodjači su isti. Ako procene da mogu, najpre kupce (sa reklamacijama) prave budalama. Ako to eskalira (jer nisu sve stranke iste i ne gutaju svi jednako dobro ta objašnjenja "normalno je") ili se problem omasovi, onda gledaju da to nekako reše.
Ali, bitno je samo da se to na kraju reši. A koga briga za izgubljene živce, vreme (pa i izgubljeni novac) vlasnika. Jer, jedan sat servisera košta danas i 50 evra, a izgubljeni sat (ili sati i dani) vlasnika i dalje ne koštaju ništa