Motor 1.0 Tce

prethodna tema - sledeća tema

nik

Zar nije K7M imao 128Nm?  :ces:

kiconix

Turbo pravi razliku, ne brojevi.
Osecaj u voznji je nemerljiv.
Ne treba ocekivati cuda ali posle 52kkm na satu, i dalje me odusevljava sa svih 90ks.

sokoll

15k km Motor je bombona ali me brinu brojna iskustva sa šipkom turbine. Iako još uvek nemam taj problem.

Zoran

To je dobar motor, samo vozi.
Sam svoj gazda - vazda.

Andrix

Koliko sam kopao po netu, nema mnogo podataka i videa u vezi ovog motora. Ima podosta o 0.9 tce za koji kazu da je OK, samo redovno odrzavnje=menjanje ulja i moze da tera do 300.000. . Pa se zato nadam da su u ovom ispravili sve nedostatke prethodnog.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

0.9 tCe moze da izgura vise, provereno. Verovatno svaki motor, ako se vozi i odrzava normalno.

Mare

Na FB grupama iz Rumunije, pojavile se nove Dačije sa taksija, cca 150k km za godinu i po' dana. Bez problema ali sa zveckavim aktuatorom.

Andrix

To izgleda zvecka od starta, a koliko vidim trebamo na to da se svi naviknemo posto resenja izgleda nema...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

Nema ni posledica.
:ne:

Mare

U najgorem slučaju, raspadne se aktuator, turbina prestane sa radom i motor upadne u "safe mod".
Pa kad istekne garancija, remontuješ aktuator i teraj dalje.


Ili túžiš RNS i pukneš para i živaca na veštačenja, suđenja i svašta nešto.

kiconix

A u najboljem, vozis i ne mislis.
Ja sam vam reper, 55 kkm teram, ne sekiram se.
Ukoliko se ista desi, bicete obavesteni.
Za sada, niko problem sa ovim motorom nema.

maestral5747

ja to ne čujem. Još...

KizaHood

Pricati o 1.0 Tce, odvojeno od plina, po meni nema smisla; pa samo sam ga zato i kupio, pre nego sto se pojavio ECO-G sam bio u fazonu da kupim 1.3 Tce.

Ja sam vrlo zadovoljan, mada moje licno ubedjenje verovatno nije relevantno, imajuci u obzir prethodne "mrcine" koje sam vozio (Kec, pa Samara, pa Niva, izmedju zenina Fabia 1.2), pa nek umesto mene govore cifre:

32.537Km (nista ne zvecka, niti se dosipa ulje), od cega 30.886Km na plin.
Od tih 30.886Km, na grad otpada 30%, na vangrad bez auto-puta 43% i na auto-put 27%. Prosecna potrosnja svega toga je 8.34 l/100Km (ukupno sipano 2.574,4 litara).
Potrosnju benzina ne bi imalo smisla pisati, s obzirom da onih preostalih 1.651Km u sebi sadrzi veliki broj hladnih startova, a i s obzirom da sam lepo odvojio sta je vozeno na plin, a sta na benzin; ali koga bas zanima, otislo je 145,5 litara benzina (eto, rekoh da nema smisla).

Maksimalna pojedinacno izmerena potrosnja: Kragujevac-Presevo, 304Km sa 34,78 l (11,44 l/100Km), udeo auto-puta 100%

Minimalna pojedinacno izmerena potrosnja: Sevojno - Becici - Kragujevac, 811Km sa 53.15 l (6.55 l/100Km), udeo grada 5%, udeo auto-puta 10% (napomena: radi se o auto-putu "Ognjena Marija", gde je ogranicenje celom duzinom 100Km/h, uz upozorenje na merenje prosecne brzine, tako da taj uticaj moze i da se zanemari).


Brzina pri 3000RPM: 112Km/h u 5. (nemam 6.), mereno GPS-om (na satu je bilo 115Km/h).

Maksimalno postignuta brzina: 175Km/h po satu (a s obzirom da sam testiranjem sata utvrdio da "laze" za 3Km/h pri svim testiranim brzinama pomocu GPS-a, pretpostavljam da je dostignuto obecanih 170Km/h).

Motor lepo vuce i po malo uzbrdo u 5, uz Mecku i Begaljicu bez ikakvih problema, moze i uz Bubanj Potok, ali tu ga nacelno ne teram 5, jednom probao da vidim da li moze i moze.

Za sve ove kilometre nijednom nije zabelezeno ni najmanje zagrevanje motora. A vozeno je po vrucincinama vrlo zahtevnim deonicama (Llogara pass, Egnatia-Odos, kao i vec pominjana "Ognjena Marija" (koju bije glas da pali Francuze)). Kad vozim u takvim uslovima, prebacim kompjuter da pokazuje temperaturu motora - navika iz Lada :Smiley: Nikad nije mrdnula od srednjeg polozaja.


Jedina zamerka na motor: s obzirom na odnos mase vozila (skoro 1,4T prazan) i kubikaze, kocenje motorom takoreci ne postoji. Kad se vozi niz jaci strmopizd, sa menjacem u 2. vrlo brzo nabije 6000+RPM pa mora kocnica cesto da radi.

Loganovac

Čestitam na analitici i izvedenim zaključcima. Ipak, trebalo bi naglasiti da se radi o Dasteru. Napiao si masu, ali ni aerodinamika nije ista. Važno da si zadovoljan, a ko ne bi bio, neka te u zdravlju još dugo ovako besprekorno služi!  :jea:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix