Motor 1.0 Tce

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

Evo da zapocnem temu sa ovim motorom, planiram kupovinu Logana sa istim. Vidim po gradu dosta novih Dacija, vecina je sa ovim motorom, ali niko da se oglasi o iskustvima. Koliko sam na netu gledao motor je sa ne-varjabilnom turbinom, lancem, jednim PK kaisem / moj Sandero 3 iz 2013.g. ima 2 /, sa varjabilnim otvaranjem ventila. Neko je stavio i video - da ne ponavljam- sa iskustvom sa Stepom i sa 24000 km... Trenutno u Srbiji u ponudi samo ovaj motor sa rucnim- 6 brz. i autom.menjacem i verzija sa plinom i nekom jacom opremom /nije Comfort/ , a za biranje samo boja.Pa izvolite....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

Motor odličan. Odlično se ponaša u vožnji. Ne smetaju mu niski obrtaji i gradske gužve. Ovde pišem o varijanti na plin. 3000 obrtaja na oko 135km/h. Ne vozim zustro, ali juce sam imao priliku da nas bude petoro u kolima, radila je klima, kofer je na krovu, a kako bih prosao na vreme kroz raskrsnicu, pre paljenja žutog svetla, presaltao sam u nizu i potopio pedalu gasa. Komentari su bili:"Jeb'o te!", "Koji zvuk..." i "Kako vuče, brate!?". Ko je vozio auto od 150ks nece doziveti to tako mozda, ali saputnici imaju Kadjara od 160ks, pre su imali Volvo S60 D5, pre njega Rovera 620ti sa 200ks, pre njega Omegu MV6, tako da mi je reakcija imponovala.
Motoru nisam nasao manu tokom prvih 10000km dosadašnje eksploatacije.

kiconix

Ja sam sada na 52kkm.
Samo benzin, ne razmisljam o plinu.
Cisto gradska voznja oko 8-8.5.
Magistrala do 90 potrosnja je ispod 5.
Autoput na 130 oko 6.5.
Captur 2.

Zoran

Nebi bilo zgorega napomenuti da postoje dva dobro različita 1.0 TCE motora . Jedan sa indirektnim ubrizgavanjem i drugi (jači) sa direktnim ubrizgavanjem
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Tacno.
Ovaj moj je mpi, 90 ks.

Mare

1.0 Tce sa plinom. Odlično se ponaša na putu, ima snage, ne oseti brdo, troši oko 6.5 litara plina i 0.3 benzina na 100 km.  :respect:
Servisni interval od 30k km skratiti na 15 ili 20k km, kako ko želi jer sam skontao da nakon 20k km počinje da troškari ulje (dosuo sam 2.3 dl).
Jedini nedostatak jeste cena servisa (31000) i luft u osovini poluge u akturatoru turbine (metalni zvuk koji se javlja prilikom usporavanja).
Odlična kombinacija sa menjačem od 6 stepeni prenosa. To je to, ukratko.  :to:

LeNgenda

Ovo sa 0.3 litra benzina mi je uvek bilo fascinantno.

Startuješ motor, izađeš sa parking mesta i on već prebaci na plin. Kao da ima električni grejač u isparivaču.

To i prilična ukupna ekonomičnost su stvarno ozbiljni aduti za ove male motore.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Mare

Leti to bude i manje. Konkretno, za poslednjih 3000 km, potrošio sam oko 5.5 litara benzina (benzin pao na rezervu pa dosuo za 1000). A povremeno provozam do 10 km na benzin.

Loganovac

Sve je to lepo, ali ne izgleda mi da je svojstveno samo 1.0 TCe motoru. Ipak ovde ne razglabamo o plinskim uređajima.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare

Videh naziv teme i pitanje u prvom postu i čini mi se da "razglabamo" o 1.0 Tce. Koji vozim na benzin i na plin.
I smatram sebe kompetentnim da iznesem iskustva o tom motoru  i kako se ponaša na benzin i na plin.
Ne vidim u čemu je problem izneti sve činjenice vezane za ovaj motor?  :ces:

Trumpeter

Administrator je posvećen svojoj misiji da ubije svaku priču u startu i očuva paučinu na svakoj temi na ovom forumu.

Veterinar

#11
Moj lični stav je da je Loganovac  jednim delom u pravu, a jednim ne. Njegov komentar nema veze sa tim sto je administrator, niti bi trebalo bilo ko to da komentarise. O tome necemo u ovoj temi, ali ovog foruma ne bi bilo da nema Loganovca, a njega smo mi izabrali za urednika. Upravo zbog toga na ovom forumu nema paucine, dok su se mnogi drugi forumi ugasili. Nastavite lepim tonom.

brave


Potrosnja na predjenih 1800km - 6.7l

Andrix

Sto se mene tice dokle god se spominje 1.0 tce i na benz moze uporedjivanje i sa plinom, i to je jedna verzija motora kod nas. Mene najvise zanimaju iskustva sa 91 ks modelom, a koliko sam video to je multipoint ubrizg. Mada koliko sam jurio po netu mislim da je samo remapiranje razlika u jacini motora. Tako da mozda ima mesta i za cipovanje-tjuning-turbina...Ne znam kako su samo izvukli 160 NM u odnosu na moj logan iz 2004.g. od 1.6 i 90 ks koji je imao 106 NM ? Ali pohvalno.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

1.6 nije bio turbo.