Motor 1,5 dci 63 kW kod Renault / Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Pozdrav drugari,

Vjerovatno znate da osim Logana MCV kojeg ja vozim, u obitelji imamo i jednog Megane 1,5 dci 63 kW.

Megane je dobar, fino sluša, dobro ide, do sada osim redovnog održavanja, nije imao intervencija ni popravki, osim zamjene akumulatora, na oko 6,5 godina starosti i 90 000 km, kao i prednjih stabilizatora na oko 92 000 km, sve u svemu, oko 150 eura, izvan redovnih servisa.

Imam jedno pitanje za poznavaoce ovog motora, naime, vidim kada provjeravam ulje i tekućine, da je na ovom mjestu motor prilično zamastio, ima tragova ulja i prljavštine (što je normalno, auto je 2012. godište i ima na satu oko 97 000 km), pa me zanima šta se nalazi ovdje i da li zahtjeva neko preventivno djelovanje.

Nije ništa puno strašno, ali se vidi da je malo "proslinio" na tom mjestu, a na ostalim djelovima je suh kao barut.




Keka

Te velike cevke su povezane sa turbinom, znaci tu negde slini.

Valja pregledati i interkuler da li je pun ulja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


MitarMrgulic

Ok, trazit cu na slijedećem servisu da to malo pogledaju, nije strašno, postavit ću slike kako to sada izgleda.

Meni je bitno samo da mi ne napravi neku dalju štetu.


Zoran

Dok ne zaviriš u interkuler ništa neznaš. Može to biti ozbiljno ali ne mora.
Sam svoj gazda - vazda.

Lazar@

To tu su cijevi od usisa i turbine.
Odmah lijevo do toga(siva metalna cijev) ide na EGR venitl koji se nalazi odmah ispod cijevi od usisa.
A ispod svega toga, sa zadnje strane motora dodje turbina.

Cini mi se da tu gdje balavi  dodje iberlauf koji vrace sva ta isparenja nazad u usis.
Ako vozis penzioneski vremenom se skuplja uljna para koja u ekstremnim slucajevima zna da napuni citav interkuler uljem.
I onda na neko jako stiskanje gasa motor krene da guta to ulje iz interkulera i ode u iberturu.  :-)1

Ne bi trebalo da je nista strasno, nek ti provjere na servisu ima li ulja cijevima od usisa i interkuleru...A mozda i EGR da pogledaju.



Ako ti ne trosi ulje, onda je turbina ok.

MitarMrgulic

@Lazar,

Ne troši skoro niti kapi ulja, stvarno je od intervala do intervala na max.

Moguće je ovo sa penzionerskom vožnjom jer auto vozi supruga, a baš i izgleda kao da je zaprljano nekim isparenjima i ćađavim zrakom, a ne tekućim uljem...

Aleks

Nema to veze sa stilom vožnje, niti lagana vožnja može da dovede do iberture.
Ta prljavštia na spojevima nije ništa strašno, jednostavno gasovi vremenom nađu put na spojevima.
Opušteno, menjaj ulje i filtere na vreme i uživaj u vožnji.