Test Dacije Logan 1,4
Voznja po makadamskim planinskim putevima.
Ponasanje:
Vozilo je namenjeno bas za to i ako bih i imao neke zamerke onda su to pneumatici koji su veliki za ovakav jedan mali motor.
Pneumatike sam zamenio i presao na 165/70/R14
I to je vec druga prica.
Iz starta krecem sa drugom i vozim u visi stepen sa lakocom po takvim putevima.
Motor se vise tako ne greje.
Logan kupljen maja 2006.
presao 46k/km,
Vozen iskljucivo po ovakvim planinskim putevima,gde lamela proslajfuje,automobil prokuva i bukvalno se raspada od trenja,
a noga na papucici i uz zabrinuti izraz lica uvek je na gotovs,
i sa pitanjem da li ce tockovi izdrzati a ja preci preko planinskog prevoja
i da li cu se survati u neku provaliju i ostati ziv.
Sada ako bi se izvukla neka paralela i zakljucak,
a to je, da u ovakvim uslovima ako bi uporedili neko vozilo koje se krece po asfaltnom putu i naspram ovakve voznje Loganom
Onda tu i km opada,ne igra bitnu ulogu, i neki drugi faktori i kriterijumi stupaju na snagu.
Da bi prosao takav jedan put,deonicu od 10km meni je potrebno skoro sat vremena voznje.
Sa druge strane poredjenja radi;
taj neko isti sa nekim vozilom ako vozi 100km na cas asfaltiranim putem on moze da predje i 100km za isto vreme.
Ostaje i pitanje:
Kolika je ta razlika i opterecenje za vozilo naspram ovog drugog jer uslovi su skroz suprotni.
I na kraju se svede i zakljucak:
Logan placen 7200€ po meni je pobedio.
I dalje ga vozim,i duplo je jeftiniji..
Primera radi:
Ruska Vozila duplo skuplja:
- Lada Samara
Kupljena nova 87 god,izdrzala 10-tak god sa istom takvom km i istim nacinom voznje.
- Terenac Lada Niva
Kupljena isto nova 99g bas za ovakve puteve a izdrzala do 2008 sa predjenih isto toliko km (manje vise)..
Nakon toga bukvalno bila za servis i zamenu delova.
U ovom slucaju Logan je polozio TEST pobedio i odlicno se pokazao.
Vozim ga i dalje bez zamene nekih delova,
(a do kada videcemo)
Lepo, iz prve ruke. :to: :ziveli:
Isao sam u vise navrata mojim Loganom na mestima sa veoma losim putem, gde se ljudi samo sa terencima odlucuju da idu i dosad mojim kolima nije nista falilo. Tresao se od mnogo neravnoca po "putu", prelazio jarkove, grejao se na usponima od prve brzine a nije prokuvao ni jednom, vodu gazio, travu sekao :) Iako sam ja i eventualni putnici bili poprilicno zabrinuti kako cemo se izvuci, nikad me nije izdao ako sam pazljivo vozio. Cini mi se sve ovo zahvaljujuci visini kola i kvalitetu delova koji se oslanjaju direktno na podlogu.