Ево, да се и ја пријавим са новим возилом. Возили смо Logan MCV са седам сједишта неких 8,5 година и стварно смо били презадовољни.
Сад смо узели Докера са истим мотором.
Након пређених 1600 могу вам рећи да сам одушевљен напретком Дачије у сваком погледу.
Нисам га још истестирао како треба јер је препорука да се не вози преко 2500 обртаја до пређених 1500 километара, тако да сам Београд - Сплит возио око 130 на сат све вријеме.
Удобност, прегледност при вожњи, клима уређај... све је на задовољавајућем нивоу. О величини гепека, за нас, петочлану породицу, и да не говорим. Плус имамо и челичну мрежу између гепека и кабине тако да је комфор на нивоу.
Једина ствар, а то морам ићи да провјерим у сервису, јесте путни рачунар и његов дисплеј. Наиме, на дисплеју се појављује једна ставка плус ниво горива. Температура мотора на контролној уопште не постоји!?!?! Или, ја је на знам да нађем.
Има ли неко искуства са путним рачунаром?
Na novijim vozilima, ne postoji indikacija temperature motora.
Vozi sa uživanjem. :jea:
Citat: Прашњави poslato 15.06.2017. - 11:23
Наиме, на дисплеју се појављује једна ставка плус ниво горива. Температура мотора на контролној уопште не постоји!?!?! Или, ја је на знам да нађем.
Misliš 5 stavki pored nivoa goriva?
1) Servisni interval
2) Set Tp
3) Sat
4) Putna kilometraža (reset)
5) Ukupna kilometraža
Biranje preko tastera na vrhu ručice za brisače.
Temperaturu možeš da vidiš preko OBD. Ima tema za to ovde na forumu.
Да, све то има, али понаособ. Ако укључиш, рецимо, да видиш километражу, нема сата и вањске температуре, само километража и ниво горива.
И, шта је "ОБД"?
OBD = On-Board Diagnostics
Obavezan za sve automobile posle hmmm recimo 1998
Protokol, standard, za prenos podataka koji se koristi na automobilima tzv OBD II
Kucaj u search ovde na forumu ima dosta postova ;)
Хвала!
Čestitam na izboru, boji te želim puno sretnih godina i zadovoljstvo u svakom kilometru vožnje!
Nedavno sam vidio jednog u servisu kojeg su spremali za isporuku, unutrašnjost zaista fenomenalno izgleda.
Ovo što si primijetio na BC jest specifičnost Dacije, mene osobno više žalosti glupost koju su uradili s pokazivanjem
razine goriva. Pretpostavljam da su štedili te ukinuli klasnični mjerač, jer često imam situaciju da npr. prvih 200 km predjem
po lokalnim cestama i imam potrošnju 4,1-4,4 l/100 (motor 1,5; 66 kW), te mjerač pokazuje full rezervoar. Kad tipkam dalje,
pokaže da je potrošeno npr. 8 l (rezervoar 50 l) što bi trebalo da barem smanji za 2 crtice...Očito je iskaz razine goriva
samo grafički prikaz preostale kilometraže koju preračunava iz dotad prosječne potrošnje, a to je loše i ne bi trebalo biti
vezano jedno s drugim!!! Tako npr. kaže da sam prešao 200 km, a programirani doseg još 1050 ili 1070 km (što bi ukupno značilo blizu 1300 km),
a još nikad nisam prešao više od 1080 km s jednim rezervoarom.
Naravno, ako potjeram autcestom, onda rapidno pada i raspoloživi doseg i crtice razine goriva... :badmood:
Ok, svjestan sam da trenutna potrošnja podiže prosjek i naravno da nikad neću dostići "obećanih" 1250 - 1300 km,
no nervira me, a mislim da nisam jedini.
U svakom slučaju, drago mi je da auto ispunjava sve potrebe tvoje porodice pa uživajte i sigurno vam svako putovanje!
Хвала!
Да, и мени је на MCV тако показивао. Наспем пун, возам се по Земуну, стигнем на Јахорину (сса. 300km) а ни једна ћиза не спадне. Код Докера је прецизнији и ћизе спадају како ваља.
:aplause: uzivajte u voznji :too:
Uživaj u vožnji, a o svim konkretnim problemima možeš da pronađeš ili pokreneš odgovarajuće teme. :wave:
Sve najbolje sa novim autom Prašnjavi.
Može li neko da napiše nešto o razlikama između Dokera i Lodgija
Ми смо се двоумили између та два аута. Имали смо ауто са 7 сједишта (МЦВ), а нас је петоро, и контали смо да узмемо следећи са истим бројем сједишта. Онда смо сконтали да нам, кад монтирамо три дјечија сједишта, трећи ред не значи много јер бисмо морали вадити барем једно сједиште да би неко ушао у трећи ред. Затим смо се базорали на гепеку, пошто нас је, јелте, сада петоро.
У старом МЦВ-у, могли смо да поређамо 5 кофера, а да ја видим задњу шајбу преко, у Докеру може 7.
:dobro:
Ubaci i neke slike..
Још нисмо изнијели оних 17 кофера и триста кеса из аута (плус 4 мрежице за рибе :) ), па кад то урадим.
Све ово стане у ово. И још има мјеста...
Veliki prtljažnik je zakon. :to:
Овај није велики, овај је огроман!
Пошто имамо мрежу између, буквално може да стане још три пута оволико. Минимум!
Znam. :to: Ja sam u Loganu limuzini pola pokućstva vozio, u ovom MCV-u pokućstvo, a ne smem da zamislim da imam veći prtljažnik. Doker je dobar za kampovanje, bio sam sa kamperima iz Italije koji su ga prepravili za to. :) Kad već pišemo o N1, zašto na dostavnim vozilima firmi mora da se istakne (i verujem, poštuje) ograničenje 80km/h? Da li si (ili neko drugi) upoznat sa tim pravilima?
Sva teretna vozila do 7, 5 t bruto su ograničena naljepnicom na 80 km/h.
Нама нико није рекао да то мора да се лијепи и да се поштује. Колико знам, ограничење важи само кад се преноси терет, а кад се користи као путничко, мислим да нема везе. Чак нам ни оно "Возило за сопствене потребе" не треба. Не знам тачно шта и која категорија је N1 и да ли постоје још неке категорије у тој категорији :hm:
Sve to zalijepi, jer ako ti policija objašnjavala bit će ti skup savjet. Pod hitno to riješi.
Citat: Veterinar poslato 20.06.2017. - 18:42
Znam. :to: Ja sam u Loganu limuzini pola pokućstva vozio, u ovom MCV-u pokućstvo, a ne smem da zamislim da imam veći prtljažnik. Doker je dobar za kampovanje, bio sam sa kamperima iz Italije koji su ga prepravili za to. :) Kad već pišemo o N1, zašto na dostavnim vozilima firmi mora da se istakne (i verujem, poštuje) ograničenje 80km/h? Da li si (ili neko drugi) upoznat sa tim pravilima?
Не, не, имали смо и ми MCV до прије мјесец дана. Ово је малтене дупло веће. Погледај слике што сам постави. У MCV-у су могла да стану три кофера један до другог, овдје четири. Значи, барем 20cm је шири. Плус је дубљи. Причам до покривке.
Tebi i ne treba smeštaj za GR. :lau:
Citat: Zoran poslato 20.06.2017. - 21:29
Sve to zalijepi, jer ako ti policija objašnjavala bit će ti skup savjet. Pod hitno to riješi.
Мораћу да то провјерим у полицији.
:to:
Provjeri svakako, ali mislim (a "misliti je drek znati", što bi rekao jedan od mojih drugova još iz djetinjstva) da "teretno" sa svim tim specifičnim oznakama obvezno samo kad je registrirano na firmu, odnosno obrt (samostalnu zanatsku radnju kako se to kod vas zove)...
Pa zar se vozila N1 mogu registrovati na ime?
:ne: To i mene zanima.
Citat: Zoran poslato 22.06.2017. - 04:45
Pa zar se vozila N1 mogu registrovati na ime?
Наш је на фирму, али ако је таксиста, рецимо, онда ваљда иде на име. При томе, наша фирма је програмерско-пројектантска, нема ту неког терета за превозити.
Taxi je prevoz ljudi i prtljaga a autoprevoznik je prevoz tereta i pratioca tereta ako ga ima.
Ево још мало сличица.
Докер има доста функционалних претинаца и полица. Полица на кокпиту, испод њега ког сувозача, претинац испод ње, у врата може да стане солидан број стварчица, има и један мали претинац за документа код возачевог лијевог кољена, велику кровну полицу изнад сунцобрана и још једно мјесто за упаљач, веома функционално за садашње генерације дјеце која увије траже утичницу више за своје мобителе и таблете :)
Citat: Прашњави poslato 22.06.2017. - 10:33
има и један мали претинац за документа код возачевог лијевог кољена,
E baš ta mi fali u Loganu, a imaju moja oba Accenta...znam, većina će reći da se u velikoserijskoj proizvodnji štedi i na sitnicama, no ipak nije samo veličina polica i pretinaca bitna, koliko i funkcionalnost te ergonomija...Očito je da su Dokker radili "iz nule" svačeg novog tu se nadje. Još jednom bravo za izbor!
Citat: Прашњави poslato 15.06.2017. - 11:23
Ево, да се и ја пријавим са новим возилом. Возили смо Logan MCV са седам сједишта неких 8,5 година и стварно смо били презадовољни.
Сад смо узели Докера са истим мотором.
Након пређених 1600 могу вам рећи да сам одушевљен напретком Дачије у сваком погледу.
Нисам га још истестирао како треба јер је препорука да се не вози преко 2500 обртаја до пређених 1500 километара, тако да сам Београд - Сплит возио око 130 на сат све вријеме.
Удобност, прегледност при вожњи, клима уређај... све је на задовољавајућем нивоу. О величини гепека, за нас, петочлану породицу, и да не говорим. Плус имамо и челичну мрежу између гепека и кабине тако да је комфор на нивоу.
Једина ствар, а то морам ићи да провјерим у сервису, јесте путни рачунар и његов дисплеј. Наиме, на дисплеју се појављује једна ставка плус ниво горива. Температура мотора на контролној уопште не постоји!?!?! Или, ја је на знам да нађем.
Има ли неко искуства са путним рачунаром?
I ja sam friški vlasnik Dustera, i kod njega je takav displej, gdje je u jednom momentu samo jedna stavka, plus naravno nivo goriva, i ta štednja im stvarno nije baš trebala!
Naime, mjesec dana sam vozio zamjensko vozilo
Dokkera iz 2015. godine, jer je Duster kasnio,
i taj iz 2015. je imao bogatiji pokazivač na displeju! Mi u BiH takvu "štednju" zovemo ciganlukom! :hm:
Prva slika je Dokker, a druga je Duster!A inače, što se tiče osjećaja u voznji, drzanja ceste, čvrstoće, razlika je nebo i zemlja, u korist Dustera!Ali mislim da je glanc novi Dokker drugačija priča od ovog iz 2015.
Pa dobro imao je i sat...Ne smeta me toliko, ima ga sad na MediaNav.
Nebo i zemlja, o da, žao mi što nisam slikao jednog prije dva mjeseca, crni, a unutra narančasti obrubi i detalji...mrak.
Ako navratim sutra do salona, uslikat ću kako je dobra naračasta boja na jednom Stepway-u, ako ga nisu isporučili...
Stani malo. Juče sam se vozio u jednom N1 dasteru, na zadnjem sedištu. A sinoć slušam i lika iz forda kako reklamira N1 fokus. Pa zar sva N1 vozila nisu registrovana samo za četvoro?!? A ako se dobro sećam sa početka teme vi ste petočlana porodica?!? Kako si to regulisao i da li N1 vozila imaju izofiks za dečije sedište? Pozdrav
Citat: bocca poslato 23.06.2017. - 06:38
Stani malo. Juče sam se vozio u jednom N1 dasteru, na zadnjem sedištu. A sinoć slušam i lika iz forda kako reklamira N1 fokus. Pa zar sva N1 vozila nisu registrovana samo za četvoro?!? A ako se dobro sećam sa početka teme vi ste petočlana porodica?!? Kako si to regulisao i da li N1 vozila imaju izofiks za dečije sedište? Pozdrav
Да, регистрован је на 5 сједишта. Док смо возили MCV, три сједишта су нам једва стајала позади. У средину смо ставили "јаје" и везали га средњим појасом јер је isofix био сам на два сједишта и ово двоје старијих су морали да помјерају своја сједишта док су се везивали. Да ли је Докер мало шири, или му је клупа боље урађена, не знам, али сад сва три једишта комотно стану и они се лакше вежу, док је "јаје" сада причвршћено isofix-ом у средини.
(Хоће ли неко да ми каже зашто не могу да пишем два поста за редом? Мислио сам да ставим још слика ових претинаца, али сад морам да ставим друге слике, да покажем bocca како стоје сједишта и морам да чекам, не знам колико, да наставим са писањем.)
Edit Loganovac: Na Forumu je onemogućeno postavljanje posta za postom (double posting) pre isteka određenog vremenskog intervala, što je uobičajena opcija na forumima. Što se kačenja fotografija /fajlova) tiče, limit je 10 po postu, odnosno 10240MB ukupno po postu, dakle mogao si da okačiš i više fotografija ukoliko nisu nepotrebno velike rezolucije - ovo se uvek može regulisati adekvatnim softverom. Ništa nije neograničeno pa ni prostor za backup Foruma koji se povremeno radi. Iz tog razloga ne možemo dozvoliti neumereno korišćenje resursa. Nadam se da je sad jasno, pozdrav! :wave:
Колики је тај временски интервал?
Nastavi...
Хвала :)
Дакле, претинац у вратима, претинац за документа (а ту се уједно налазе и осигурачи и утичница за компјутерску анализу), кровна полица и инструмент табла, као што је већ dragstar поставио.
Ako se ne varam, pošto sam se raspitivao, N1 Duster i Sandero su za 4, a Doker za 5 osoba. Odustao sam zbog regulative, ograničenja brzine, skupe mrežice, razlike u ceni (Doker N1 se prodaje samo sa dci motorom, tako da je i sa odbijenim PDV-om koštao više od TNG MCV-a).
@Прашњави
Jel to samo linija na slici ili crkla šoferka?
Нас је коштало, са све мрежицом која је 444€, 11500€.
И, да, пукла шоферка на аутопуту ка Сплиту :(
:to: Da bi bio N1 mrežica je bila obavezna. Nisam želeo toliko da platim mrežicu, bilo mi nekako... bezobrazno.
Да, ужасно је безобразно. Мислим, ово је све добро али нисмо добили прву помоћ, нисам добио ни резервну једну сијалицу, троугао, осигурач, а сад видим да морам да купим и пп апарат. Али, ми смо генерално задовољни аутом.