DACIA Forum Srbija

DACIA => Tuning => Temu započeo: DarioGTI poslato 28.12.2009. - 23:43

Naslov: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: DarioGTI poslato 28.12.2009. - 23:43
slika govori vise od rijeci  :too:

LOGAN 1.6 8v KOMPRESOR tuning by ELIA

(http://img46.imageshack.us/img46/7001/pic500x500.jpg)

da malo parimo oci  :too: :jea:
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: dsit poslato 03.01.2010. - 16:37
http://www.youtube.com/watch?v=kGZ22oUoPGc

http://www.youtube.com/watch?v=EB4BwRGcA0Y&feature=related

Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: DarioGTI poslato 03.01.2010. - 18:40
ako neko zna gdje ima shema za izradit ovo, molio bih doticnu osobu da ovdje postavi link. hvala  :woo-hoo: :gun: :hall:
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Veterinar poslato 04.01.2010. - 23:30
Impresivnih 8 s 0-100, a cini mi se oko 13 s do 140 km/h. Nije lose za jednog "Logana".
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: dsit poslato 05.01.2010. - 15:23
Boga mi ovo fino je ispod 8...
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Veterinar poslato 05.01.2010. - 16:45
Tvrde Rumuni da su iz 1.5 dci 65 ks izvukli nepunih 150 ks (  :ces: ), a isti autic je stao na crtu pomenutom benzincu http://www.youtube.com/watch?v=oIdO5i58cOw&feature=related (startuju na 1:30, ali ne vidi se ciljna linija). Ostaje da nagadjamo kako se zavrsilo, ali i dalje smatram sve to impresivnim (makar i za dizelase  :nami:).
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Keka poslato 05.01.2010. - 21:52
Dizel nema sta da trazi pored turbo benzinca sto se tice performansi.
1.4 TCE ima 130 KS fabricki, sto moze da se nasvira na vise. 1.6 turbo bi trebao fabricki da ima oko 150 KS sto bi se moglo nasvirati i do 200 KS. Ako ste primetili na snimku sa Dyno testera, turbo benzincu je blokada pomerena na 7000 rpm, a dizel posustaje na standardnih 4500 rpm (ili mozda i manje).
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Veterinar poslato 11.01.2010. - 22:57
Citat: Keka poslato 23.05.2009. - 18:41
Danas sam isao preko Fruske Gore na neki kongres, nas 5 u kolima (Logan 1.6 MPI), a u drugim kolima (Logan 1.5 DCI 65 KS) isto 5 ljudi. Ja nisam mogao da ga stignem iako na papiru imam 25 KS vise.  :mad6:

U povratku jos ludja situacija, posto su na oba vozila bile ukljucene klime: uz brdo druga ili treca, trenutna potrosnja 22+ litara, vuce se kao slina, a drugova naftarica leti.....  :doh:

Popizdeo sam nacisto. Ili nesto nije u redu sa mojim autom, ili je stvarno DCI toliko superioran bez obzira na konjazu? Mogu da zamislim sta tek radi 1.5 DCI 85 KS  :ha:

Ovo je off topic.  :whistling:  Danas se prave sve bolji turbo-benzinci, sa sve manjim zapreminama, ali taj trend je i u cadzavom svetu, samo manje izrazen. Nastavicemo o ovome na drugom mestu, znam da 1.6 nije TB, ali i 1461 ccm je manje od 1598.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Keka poslato 12.01.2010. - 17:34
Veterinar, poredis babe i zabe  :bonk:

130 TCE: 1397 cm3, 130 KS pri 5500 rpm, 190 Nm pri 2250 rpm, 9,6 s 0-100 km/h, max. 205 km/h.

dCi 85: 1461 cm3, 85 KS pri 4000 rpm, 200 Nm pri 1750 rpm, 12,9 s 0-100 km/h, max 175 km/h.
dCi 105: 1461 cm3, 105 KS pri 4000 rpm, 240 Nm pri 2000 rpm, 10,5 s 0-100 km/h, max 190 km/h.

Najlepse u celoj prici je sto benzinca mozes da ganjas na visokim obrtajima duze vreme bez posledica, a dizel ce od toga da ugine.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Veterinar poslato 12.01.2010. - 22:53
dci 1461 ccm je prvo imao 55 ks, pa 65, 68, 82, 105, tako da mu kraja nema. Nema potrebe za zustrinom, slazem se, sporiji je... Jednom ce neki veterinar da smisli i street 402 race uzbrdo.
Off topic je ovo:
- vecina misli kako se u npr. Nemackoj moze pazariti dobar, ocuvan auto, dobri su putevi... Moj brat vozi astru G 2.0 dizel, 101 ks. Auto ide lepo, ali putna brzina mog brata je 200 km/h. On dizelasa vozi na 4500 obrtaja (!?). Bio sam kod njega nedelju dana 2006-te u prolece, auto je imao oko 50000 i nervirao sam se zbog njegovih ostrih startova i kocenja, okretanja pod rucnom, voznje na tim obrtajima. Auto ima sada nepunih 200 000 i nije imao ni najmanji kvar (!!!???). Ne kazem da je to dobro za dizelase, ja svoga ne poteram cesto preko 3000 o/min, ali nije mi jasno kako njegov motor to tako dobro trpi. Od brata ne bih kupio auto nikad.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Loganovac poslato 13.01.2010. - 13:14
Citat: Keka poslato 12.01.2010. - 17:34
130 TCE: 1397 cm3, 130 KS pri 5500 rpm, 190 Nm pri 2250 rpm, 9,6 s 0-100 km/h, max. 205 km/h.

dCi 85: 1461 cm3, 85 KS pri 4000 rpm, 200 Nm pri 1750 rpm, 12,9 s 0-100 km/h, max 175 km/h.
dCi 105: 1461 cm3, 105 KS pri 4000 rpm, 240 Nm pri 2000 rpm, 10,5 s 0-100 km/h, max 190 km/h.

O kom autu govoriš? Performanse motora možeš da porediš jedino u istom autu, zar ne?
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Keka poslato 13.01.2010. - 15:54
Uzeto sa sajta www.renault.rs za novi megan kupe.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Loganovac poslato 14.01.2010. - 09:35
Uporedi to sa mojih 10,2s i 183km/h. Dominantni parametri su masa vozila (za ubrzanje 0-100km/h) i koef. otpora vazduha (za maks.brzinu). E tu je Logan loš (0,36  :place:).
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Keka poslato 14.01.2010. - 16:12
Kao sto si sam rekao, ne mogu se porediti podaci za razlicita vozila. Megan je 200-300 kg tezi (zato relativno lose ubrzanje sa obzirom na snagu), ko zna kakav menjac ima itd. itd.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: omron poslato 03.02.2011. - 18:40
a jel ima gdje da se nabavi kompresor,koliko bi to pomoglo na 1.4 loganu
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: Keka poslato 03.02.2011. - 20:17
Pomoglo bi puno, ali nije poenta samo u kompresoru. Postavljanje kompresora podrazumeva jos mnogo modifikacija.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: hobbista poslato 03.02.2011. - 21:28
Sam kompresor ne bi pomogao. Motori sa kompresorom/turbinom imaju manji stepen kompresije, nešto drugačije klipove, radilicu... menja se sistem usisa, izduva... Mnogo ima izmena, i ta priča nema smisla.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: alexv011 poslato 19.06.2011. - 19:20
... a kad zavrsite sa modifikacijom motora, onda sledi vesanje, kocnice ...
Ja sam mog logisu terao do 170 samo na par minuta ; na toj brzini je jako nestabilan.

Kako je ovaj baja nasvirao 200 i ostao na putu ... mora da su radili nesto na vesanju.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: zac poslato 19.06.2011. - 20:22
Naravno , ljudi da logan nije auto za trke , visoko teziste , zato nestabilan .Da se sredi... , kostalo bi ko` svetog petra kajgana . Turbo na 1.4 ......   :lau:    :Smiley:  Motor bi jadan umro...brzo.
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: ppejic poslato 04.06.2012. - 21:35
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: VaskezNS poslato 04.06.2012. - 22:34
Ma jel to bio parkiran Fića na 3:02  :too:
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: zac poslato 04.06.2012. - 23:23
Jeste Fica.....   :lux: :too:
Naslov: Re: Logan RS 100 Kompresor by ELIA
Poruka od: alen poslato 05.06.2012. - 00:56
turbo na 1.4 motor ide do 0,4 - 0,5 bara , prepravki ima a ima i ulaganja ali ide , meni je osobno san imat nekog turbo benzinca , pa makar to bio e7j iz moje solenze  :lux: