Dacia Logan 0.9 TCE automatic - pomoć oko kupovine

prethodna tema - sledeća tema

dusan.mrkic

Zdravo, 
Trenutno vozimo Daciu Sandero 1.2 2014 i Megane 2 1.6 - oba su sa 5 manuelnih brzina.
Imam povredu stopala, pa već duže vremena ne mogu da izdržim vožnju zbog kvačila.
To  je razlog da moram preći na automatik.

Našao sam jedan sa pravih 40.000km, ali nikakvog iskustva nemam kakav je generalno motor 0.9Tce i naročito menjač?

Sa ovim 1.2 smo prezadovoljni jer za 100.000km smo promenili samo jednu manžetnu i ablender.

Hvala!

Zoran

Taj motor je dobar a mjenjač je od neke provjerene firme sa istoka.
 Mislim da je to odličan auto, za vaše potrebe.
Sam svoj gazda - vazda.

Mare

#2
https://autorepublika.com/2017/06/12/u-ime-naroda-dacia-sandero-0-9-tce-easy-r/

Ako očajne performanse nisu problem (menjač je užasno spor i šaltanje brzine traje do 2sekunde!!!!), samo redovno menjati ulje u menjaču (60000-80000 km) i neće biti problema.

Zoran

Mare, tek sada sam vidio da sam kiksao.
 Ja sam pisao za CVT mjenjač...
Sam svoj gazda - vazda.

Mare

 :ziveli:
CVT je išao tek u Logana/Sandera od 2021, dok se u Logana II ugrađivao se Easy-R menjač. Izvorni Dačijin proizvod.


https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23326686/dacia-logan-09-tce?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

Ovo je odlična cena.

dusan.mrkic

Tog sam i našao. Retki su sa automatik menjačem, a pojma nemam kakvi su.
Svakako bi valjalo probati da se stekne utisak.

slavko_bgd

#6
Citat: Mare poslato 19.02.2024. - 18:13https://autorepublika.com/2017/06/12/u-ime-naroda-dacia-sandero-0-9-tce-easy-r/

Ako očajne performanse nisu problem (menjač je užasno spor i šaltanje brzine traje do 2sekunde!!!!), samo redovno menjati ulje u menjaču (60000-80000 km) i neće biti problema.
Prvo, ovaj portal je odavno postao svirač uz debelu žicu i ne treba verovati svemu što se pročita.

Vozio sam ovaj auto sa ovim pogonom i mogu da kažem sledeće:
- menjač je robotizovani klasični mehanički sa jednim suvim kvačilom
- ja ga od milošte zovem "šimpanza"
- setovan je da malo troši, što u prevodu znači da u normalnoj vožnji šalta rano i zato odaje utisak da auto nema dinamiku vožnje. Moje pitanje je koja jbna dinamika vožnje treba u uslovima kada se 1km u gradu prelazi za 5-15 minuta?!
- izuzetno je dobar za gradske uslove vožnje, upravo za uslove za koje je najpotrebniji
- bilo je sitnih bagova u početku sa trzuckanjem kvačila pri polasku i najveći broj slučajeva za koje znam je rešavan softverski u ovlašćenim servisima
- menjač ima M mod i ko hoće da "cepa" auto može da to radi u M modu. I opet je bolji od "manuelca" jer nema pedalu kvačila i mnogo je komforniji za korišćenje od klasičnog manuelca
- ne znam da je bilo kvarova mehatronike menjača i nisam čuo da je bilo lomova/kvarova samog menjača.

Motor 0.9Ce ne bih komentarisao jer ga je potvrdilo vreme.
Da kupujem sebi jeftin auto pretežno za gradsku vožnju i da naiđem na ovu kombinaciju - kupio bih.

nik

#7
Ja bih ovo pazario bez razmišljanja.
Imajući u vidu zdravstveni problem koji imaš, ovo ti je rešenje.
Iz mog iskustva (mada ne sa ovim easy-r, već sa onim na jačim modelima Renoa, svojevremeno imao ponudu za Scenica III), do 150.000 km nikakvi problemi. Posle te kilometraže mogući problemi sa elektromagnetnim aktuatorima i relativno česta potreba da se zamene (otprilike na toj kilometraži dodju i lamele za zamenu)
Ovaj primerak je daleko od te kilometraže.
Opet ponavljam, ovo su iskustva sa jačih modela Renoa, ali to je ista tehnologija i kod easy-r menjača (možda su i aktuatori isti  :ne: )
Što se tiče motora, Slavko ti je već sve rekao.

Nadjo sad nešto.
https://en.avtotachki.com/korobka-robot-renault-easy-r/

saša61beograd

Ovaj menjač ima dve mane,uslovno mane.Prvo,nema položaj ručice "P",parking,pa se stojeći auto koči samo ručnom kočnicom.Druga manje bitna mana je što auto ne može da se upali na guranje (ne može ni sa kakvim automatskim menjačem).
Kad se stoji na semaforu sa ovim menjačem,treba ručicu staviti u "N" jer u protivnom je kao kad se dugo drži pritisnuto kvačilo,a to nije poželjno.
Vozio sam se u jednoj Corsi sa ovakvim,robotizovanim menjačem i dobro obratio pažnju kako radi menjač.Brzina promene je normalna,kao kad normalan čovek menja brzine.Meni se učinilo da tu ne fali nikakve dinamike,a da može brže,može,samo ne znam kome to treba.
I ja bih rado vozio ovakav menjač, "M" mod mi se čini idealnim i za grad i za put.

slavko_bgd

@nik: nisu isti menjači koje si vozio, to su ili EDC4 ( duplo kvačilo, suvo) ili su bili klasični epiciklični automatski menjači. 

@saša61beograd: 
- ovaj menjač ne može da ima "P" jer je klasični manuelni 5-stepeni menjač ( JR3) kojem je dodata "šimpanza" da šalta umesto vozača; 
- vozila sa automatskim menjačima koja imaju "P" imaju i parkirnu kočnicu i nikada se ne parkiraju na većem nagibu samo u položaju "P". "P" mu kod automatika dođe nešto kao "u brzini" kod manuelca. Nebitno za temu.