Molim savjet za kupovinu polovnog Logana

prethodna tema - sledeća tema

sasaborg

Poštovani,
došlo je vrijeme da zamijenim pouzdanu korsu 1987. Nakon dosta ispitivanja tržišta, čini mi se da se Logan uklapa u moj budžet i potrebe. Tražio sam gradski auto, ekonomičan za održavanje uz obavezan uslov da dobro podnosi loše planinske puteve zbog čestih odlazaka u prirodu. Ovaj posljednji uslov je podrazumijevao velik klirens, malo međuosovinsko rastojanje i izdržljiv trap. Zanima me vaše mišljenje, pogotovo ljudi koji su svog Logana vozili po lošim putevima, kako se pokazao? Klirens i trap su ok, ali međuosovinsko rastojanje je nešto veće.

Još imam molbu da prokomentarišete ovaj auto.
http://www.pik.ba/artikal/9510093/dacia-logan-by-renault-1-4-plin-klima/
Gospodin koji ga prodaje je prvi vlasnik, tvrdi da je auto apsolutno ispravno, odjavljen je i ne vozi se već pola godine (kupio je Dustera). Cijena je oko 2300 EUR. Da li znate išta o tom 'fabričkom' plinu iz 2006. godine (auto je 2006. godište, ali je prva registracija 2007), kupljen je u GumaT Tuzla. Nisam siguran da li mi je bolji taj 'serijski' plin, s obzirom da je već 7 godina star ili da tražim nešto mlađe auto pa da ugradim novu instalaciju.

I posljednje pitanje: koji modeli Logana imaju podesivo sjedište vozača u lumbalnom dijelu?

Hvala unaprijed, nadam se da ćemo se još dugo družiti na ovom forumu.

Rimad

#1
Vozim auto skoro godinu dana, tako da nisam neko ko može davati savjete, ali evo.

Sumnjiva je kilometraža. Taksi vozilo, a samo 81000 (vidiš po registraciji da je taksi - počinje sa T). Ako pogledaš po farovima, vidiš da su tamniji - potrebn im je poliranje, što opet, ako se ne varam upućuje na veliku kiometražu. A uz to, ugrađen i plin (ako neko ugrađuje plin je što planira prelaziti puno). Koliko vidim, i presvlaka volana je novija, što bi mogao biti signal da je stara presvlaka istrošena (do čega dolazi uslijed velike kilometraže). 

Prije nego što kupš išta od Dacie, pogledaj temu o koroziji: http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1077.0 Zbog korozije, čisto sumnjam da ću više imati posla da autima iz Dacie.

Moguće je da ovo auto pokazuje znakove da će da korodira (ili je već korodiralo), pa se trenutni vlasnik ga želi riješiti. I ja sam upao u tako nešto, a i neki forumaši su sugerisali da će se, zbog korozije, riješiti auta.

wvojin

Fabrički plin koji pominješ je verovatno ugrađen u ovlašćenom servisu. Već sa nekih 20.000 km ako prelaziš godišnje se isplati ugradnja plima, tako da je ovaj uredjaj već samog sebe isplatio.
Ne znam da li vozilo bilo taksi ili ne kada pričamo o kilometraži, to može da se proveri u ovlašćenom ukoliko ga je vlasnik održavao kod njih, ali mene više buni veliki servis koji je uradjen na 75.000 umesto na 60.000, a čisto sumnjam da je rađen na 60k, pa zatim odmah posle 15k km. Servisni interval je 60k km ili 4 godine pa koji se prvi uslov od ova dva ispuni.
Sa dobrim primerkom Logana nećeš pogrešiti, ja sam takvog vozio bez problema 4 godine, a ćale ima istog u toj boji još od 2006.god
Dacia Logan 2005, 1.4MPI + LPG,
Dacia Logan 2010, 1.5 dCi

sasaborg

Prije svega, hvala za komentare.

Vozilo nije bilo taxi, to su standardne oznake u Bosni, prvoi srednje slovo može biti bilo koje da je isto u ćirilici i latinici :) http://bs.wikipedia.org/wiki/Registarske_oznake_za_vozila_u_Bosni_i_Hercegovini

Što se tiče servisnog intervala, koliko sam shvatio on varira od zemlje do zemlje, tako da me ne čudi da je čovjek, s obzirom da je već vangarantnog roka, na svou ruku, produžio servisni interval na 75000km.

Navodno je održavano u ovlašćenom servisu, što ću moći provjeriti ako odem na lice mjesta.

Plin jeste 'fabrički', tj. ugrađen u ovlašćenom servisu, takav je kupljen nov. Mene interesuje trajnost te instalacije, ipak je to 7 godina.

Što se tiče korozije, to je svakako velika boljka Dacie, ali kad se posmatra odnos uloženo/dobijeno možda se može i prihvatiti rizik.


zac

I meni deluje sumnjiva kilometraza, mislim da papucica kvacila govori da je auto presao vise od 100 000 ...  :ces:

Zar Logan iz 2007. nema drugaciju bravu na gepeku i bele zmigavce pozadi...moj je iz 2007 , pa zato i kazem?  :ne:

sasaborg

2006. je godište, prva registracija 2007.

zac

Aha..ok ... samo proveriti kilometrazu...Reno-Dacija imaju veoma otporne gume na papucicama...ne bi trebalo da se potrose toliko, kao na tom...kod mene su kao nove, auto presao realnih 55 000 km. 

Veterinar

Što se korozije tiče, stoji da je to slaba tačka Logana. Ja je primećujem i na Stepwayu. Opet, kupio bih Dačiju ponovo. U temi koju je Rimad naveo videćeš mesta gde se korozija najčešće primećivala. Ukratko, to su zadnji blatobrani, razna mesta na vratima (ponegde se na pola vrata spolja pojavljivala korozija), lim ispod gume na prednjim vratima (gume uz staklo, lako se svuče pa može da se vidi). Takođe, skinuo bih tapacirung u prtljažniku sa ceče desne strane i pogledao iznutra kakva je situacija (to je pet minuta posla, a vozićeš taj auto dugo), a pogledaj i stanje oko čepa rezervoara.
U dvorištu ima još automobila čije tablice počinju sa T. U dvorištu ima mnogo automobila. Ne znam da li je u pitanju preprodavac. Ne znam da li kod vas taksista moze da kupi nekoliko vozila uz olaksice, pa da to iskoristi za kasniju preprodaju... Znam da lupetam verovatno, ali bih otvorio cetiri oka. Staklo farova zaista deluje mutno.  :ne: Sa druge strane, nije požutelo, a možda je u ptanju i ugao fotografisanja.
  Pogledaj stanje sedišta ispod presvlaka. Prvo zato što je možda bilo taksi vozilo (sedište vozača, mada su se sedišta prilično dobro pokazala, osim leđnog dela koji škripi), a drugo zato što ima nalepnicu "beba u autu", pa pogledaj zadnje sedište.
  Što se tiče presvlake volana, i ja je imam uvek, ne mogu to da osudim niti komentarišem.
Treba ti automobil za loš teren, Logan se tu nije loše pokazao. Mnogi kude spone, ali ja sam svoje menjao na 90- i 155000 km, a jedan sam od onih koji su išli van asfalta. Neka majstor proveri stanje trapa, možda ćeš i tu moći spustiti cenu za koji evro.
Plin nije fabrički, ali je (kao što je wvojin napisao) verovatno ugrađen u ovlašćenom servisu, a to može da se proveri.
Na mom loganu su papučice počele da se "gule" na oko 100000 km.
Iskreno mišljenje - i kada bih utvrdio da je autu urađen drugi veliki servis, a ne prvi, bio bih u stanju da ga kupim. Taj motor se pokazao kao izdržljiv i pouzdan.
Lumbalno podešavanje je bilo kod laureat pack opreme, koliko se sećam, a ovo nije ta. Ovo ne znam ni šta je, pošto ima klimu, ali nema podizače prozora.  :ne: 
Kakva je to ručica menjača?

Rimad

#8
Citat: sasaborg poslato 19.03.2014. - 17:10
Prije svega, hvala za komentare.

Vozilo nije bilo taxi, to su standardne oznake u Bosni, prvoi srednje slovo može biti bilo koje da je isto u ćirilici i latinici :) http://bs.wikipedia.org/wiki/Registarske_oznake_za_vozila_u_Bosni_i_Hercegovini

Što se tiče servisnog intervala, koliko sam shvatio on varira od zemlje do zemlje, tako da me ne čudi da je čovjek, s obzirom da je već vangarantnog roka, na svou ruku, produžio servisni interval na 75000km.

Navodno je održavano u ovlašćenom servisu, što ću moći provjeriti ako odem na lice mjesta.

Plin jeste 'fabrički', tj. ugrađen u ovlašćenom servisu, takav je kupljen nov. Mene interesuje trajnost te instalacije, ipak je to 7 godina.

Što se tiče korozije, to je svakako velika boljka Dacie, ali kad se posmatra odnos uloženo/dobijeno možda se može i prihvatiti rizik.
Moja greška. Taksi počinje sa TA   :c: (barem oni koji nisu divlji)

Opet, nisam siguran, ali nije mogao biti kupljen u Gumi T, jer Guma T postoji tek od oko prije dvije godine (provjeri ovu informaciju), ranije je u Tuzli prodavao Grabovičkić, pa su ga ovi preuzeli (prezadužio se, koliko sam čuo od ljudi iz Tuzle), (imaš neki info i ovdje: http://www.sportin.ba/250-ak-grabovickic-sa-novim-imenom-guma-t).
Ako je na registraciji Guma T, znači da je zadnja ili predzadnja registracija bila u Tuzli. Zašto bi neko iz Sa registrovao auto u Tz?

sasaborg

Ovo si u pravu, čini se da je nova firma, mada je spomenuo prodavac da poznaje vlasnika Guma T, tako da je moguće da ima okvir registracije sa njihovim imenom, ne mora značiti da je registrovan u Tuzli.

Hvala svima za ovaj 'detektivski' uvid u slike, odlični ste.

drzarkod

Ja bi ovo zaobišao, i ovo nije model 2007, vidi se po ručici menjača, koja je inače uglačana ko pasje m..., bobina ga zeza, nema airbeg za suvozača, a i cena je jaka za RS uskove života.....znači ne, možeš naći bolji auto samo strpljenja. :friends:

sasaborg

ok, hvala za savjet. :respect:

ako uočite nekog pogodnog na pik-u, slobodno me obavjestite :)

wvojin

Citat: Veterinar poslato 19.03.2014. - 17:32
Lumbalno podešavanje je bilo kod laureat pack opreme, koliko se sećam, a ovo nije ta. Ovo ne znam ni šta je, pošto ima klimu, ali nema podizače prozora.  :ne: 
Verovatno Ambience oprema, klima se doplacivala (u Srbiji) 550€, a plin 1100, metalik boja oko 350. Zaboravio sam ostale doplate, ovo znam po roditeljima jer smo mi uzeli nov iz salona u septembru 2006. god. Doplatili smo paket elektro podizača, klimu, metalik i kasnije plin.
Dacia Logan 2005, 1.4MPI + LPG,
Dacia Logan 2010, 1.5 dCi

speedo

Servisnu historiju provjeravaš u servisnoj knjižici, veoma je poželjno da je ista potkrepljena računima...bez toga bih ja zaobišao ovo i bilo koje drugo auto. Farovi jesu zamućeni, treba im poliranje, presvlake i obloga volana djeluju jeftino (vjerovatno i jesu), ali to je pet minuta da ih skineš i zadigneš i pogledaš stanje ispod. Ručica mjenjača izgleda da nije orginalna, a i instrument tabla je pri dnu zamućena ili prljava!? Za nivo opreme pročitaš oznake sa naljepnica na B stubu kod vozača ili piše na suvozačkim vratima, kada se otvore. Nema veze ako je kasnije urađen veliki servis, time bolje za tebe :)

Ako si baš mušterija za ovaj Logan u Sarajevu imaš par ovlaštenih servisa pa ti preporučujem pregled u jednom od njih, ljudi ti potvrde servisnu historiju i pregledaju auto, daju neke savjete ako nešto treba da se zamjeni ili će trebati nekad u bliskoj budućnost. Malo jest nezgodno što je auto neregistrovan, ali nekako se snađete...

Što se tiče korozije, a i svih ostalih činjenica u vezi sa Dacijama i Loganom, ovaj forum je zaista mjesto gdje je nadugo i naširoko o svemu pisano...koji sat čitanja i bit će neke stvari mnogo jasnije. Ja ne bih bježao od Logana prve generacije samo zbog mogućnosti da nekad negdje zahrđa, naravno uz korektan pregled u servisu prije toga, prije bi me odbila sjedišta sa kratkom sjedalnom površinom i nikakvim bočnim osloncem npr.

Jelenko

Poslao sam ti PP,ali da kazem i ovde prodao bih ja svoju daciu ...za nekih 2200E