TCe motori u Dačijama

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Da li je jos neko probao TCe?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Nisam probao ali u ta tri cilindra jednostavno nemam poverenja.

Loganovac

Ja u svaki Renoov cilindar imam poverenja. Da li su turili 3 ili 4 u motor -njihova je stvar. E sad, umjetnički dojam se verovatno poboljša kad "ulegne" četvrti...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Ja ipak volim umetnički dojam sa 4 cilindra.

Zoran

Ja vjerujem da je to super motor po tehničkim karakteristikama. Mislim da je Reno prvi ubacio turbo motor u Formulu 1. Druga strana priče je skuplje ulje, komplikovaniji motor...
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

#5
Zvuci grozno, ali na papiru deluje vrlo primamljivo. Zato me zanima licni dojam nekog ko je probao.

Ceo izradjen od aluminijuma. Nema zupcasti, ima lanac. Varijabilno vreme otvaranja ventila (VVT). 90% maksimalnog obrtnog momenta ima vec od 1650 rpm. Izbacivanje jednog cilindra smanjuje trenje za 20% i smanjuje potrosnju goriva za 4%. Grafitom presvucene hilzne, a karike i bregasta(e) tretirane nekim drugim materijalima za smanjenje frikcije. Uljna pumpa i lanac takodje presvuceni teflonom.

CitatHarmonicima bogat utisak podseca na zvuk sestocilindarskih motora
:Smiley:

http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-90.aspx



Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Za lični eindruck evo sta je čovek napisao

Citat: crististreulea poslato 17.11.2012. - 20:51

And now driving impresion. Logan was not available, but i tested new Sandero. First i was thinking "0.9L will never impress me, impossible", but never say never! That small engine is a bad ass engine! Turbo make the diffrence, especialy on urban driving. You can count on it, just push pedal and turbo will give you what you expect! Ok, not like 1.5dci engine, but don't forgot, is only a 0.9L developing 90hp, bad ass engine :)
Outstanding gearbox, first and second gear are very powerfull. on third gear you feel what that engine can do, start to accelerate from 1500rpm till 6000rpm and all the way you feel traction. forth gear is normal, fell nothing, normal acceleration. fifth gear is only for cruise, if want to overtake a car in short time, you really need to put in third gear.
i started AC, even if outside was only 12 degrees, i was courios about acceleration... i felt nothing, no diffrence! but only tested in 1, 2 and 3'th gear.
on board you are informed if you have to change one gear up or down, good for girls :D
on left of steering wheel is a ECO button, reduce consumption with 15% on cruise mode. but that option kill that power :)


hobbista

Vidim da i on ima dve bregaste (jednu varijabilnu).
Danas sam se nervirao sa varijabilnom remenicom na rešou 1.6 16v - prilično lago ode u lovišta, a nova je 200€. Uz to ima i entil - solenoid koji kontroliše količinu ulja koja se dozira u tu remenicu. On je oko 150€.
Sve u svemu, možda nije ekološki, ali mi je sve bolji ovaj matori 1.6 8v.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

Jes da je  :offtopic:  ali zamislite kako tek radi ovaj Fiatov motor  :banghead: .... ovaj Resoov trocilindras je je jos i miran...


saša61beograd

Meni je vrlo zanimljiv.Samo bih sačekao 2-3 godine da vidim statistiku kvarova i odgovor fabrike.
Tačno je ono što je Zoran napisao da je Reno prvi uveo turbo-motore u Formulu 1,sredinom osamdesetih.Sećam se da su ili pobeđivali,ili se raspadali na pola trke,sredine nije bilo.


Andrix

Vreme ce pokazati ali za to trebaju i zrtve...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

ppejic

ne bi se oni blamirali

Andrix

Nisu hteli ni WV ni Skoda pa je njihov trocilindras ispao los
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

WV pravi taj trocilindraš preko 10 godina i prodao ga je u milionskom tiražu.Da je baš loš ne bi tako bilo.Ali taj motor nema veze sa Renoovim trocilindričnim Tce (osim broja cilindara).Tce-u po koncepciji odgovaraju WV-ovi Tsi motori,značu benzinci sa turbinom.A kod njih je bilo problema sa turbinom i lancem bregaste;turbina,zapravo neka klapna na njoj je rešena,a problem sa lancem je rešen tako što je lanac zamenjen zupčastim kaišem-po meni korak u nazad.Taj Tsi je sigurno dobro testiran,pa ipak u praksi je pokazao nedostatke (mada je u vožnji fenomenalan!).Isto je tako i Reno istestirao svoj Tce i pustio ga u prodaju,ali ja bih sačekao sa kupovinom.Pri tom, ne sumnjam da je odličan u vožnji,otprilike kao 1,6,možda čak i bolji,a svakako bolji što se tiče potrošnje.

Zoran

I ja sam za kada pogledam diagram. Hobbista napisa cijene skupih dijalova koji uopšte ne postoje u ovim našim motorima pa se zato ne mogu ni pokvariti.
Sam svoj gazda - vazda.