Koji radio/mp3

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Da bi bridžovao pojačala zadnjih zvučnika, što je dobra ideja, potrebno je pronaći ulaze ta dva pojačala i ugraditi obrtač faze, ništa komplikovano, jedno integralno kolo, svaki spretniji elektroničar mogao bi to da ti odradi.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Lazar@

#241
da li postoji neka sema za to?

Ja sam mislio da je u pitanju samo povezivanje tipa + od desnog kanala da se poveze na - lijevog kanala...I ove dvije zice sto ostanu da idu na zvucnik...ustvari ne znam ni sam,pobrkao sam se skroz jer sam gledao 5-6 sema povezivanja... :bonk:

Loganovac

Ne može tako kako si mislio jer svi izlazi pojačala imaju zajedničku masu, dakle mora da se obrne faza signala pa da zvučnik povežeš između njihovih "vrućih" krajeva.
Na netu se može naći zilion shema, ukucaš obrtač faze ili audio phase inverter, recimo ovo , ili najprostije ovako.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

trajce

#243
Pozdrav, Umesto fabrickog danas sam dobio i treba da postavim Sony CDX-GT26. Tu bi trebalo da uradim i neko prebacivanje zica jer mi se boje na konektoru iz auta ne slazu bas sa bojama konektora CD-a? Npr. crna se poklapa, ali crvena i zuta ne, plava takodje i cemu sluzi zelena i plava zica iz konektora auta? Hvala na odgovorima  :ziveli:.

kiconix

Sony uređaji imaju fabričke konektore koji nisu eurojack standard.
Uz svaki kupljeni (nov) se dobija i konektor koji na kraju ima eurojack, samo se ubode u uređaj i sve je rešeno.
Kako je kod tebe drugačije, meni nije jasno.

miki-bgd

Secam se da sam ja imao slicnu muku, bila je neka fora sa bojama.

Ali se takodje ne secam da sam prevezivao ista, ali ne drzi me za rec. Uz radio si sigurno dobio i semu povezivanja, prostudiraj je i uz merenje napona na dzeku videces koja je koja zica, i za sta sluzi. Sigurno imas minus, stalni + i imas + kada je dat kontakt. Da li su ostale zice bitne ili ne(na toj polovini dzeka), nisam siguran.

Ako kojim slucajem nemas semu, javi pa da skeniram moju sutra  :wave:


DarioGTI

Da li ti se radio ugasi kad izvadiš ključ iz brave, i da li ti radio pamti stanice nakon ponovnog paljenja tj vađenja i vraćanja ključa i davanja kontakta?
Ako radi to što je gore navedeno, onda ništa ne diraj.
Ako se ne događa ono gore navedeno, okreni crvenu i žutu žicu (stalnih 12v, i kontakt 12v).
Jedna od tih "viška" žica ti je signal za upaljene pozicije, ako radio ima opciju automatskog dimmanja (prigušenja zaslona), onda je to to.
Druga "viška" žica iz konektora auta - neznam šta bi mogla biti  :ne:

Ako imaš prob-lampu riješit ćeš to za dvije minute.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

trajce

E bas to se javlja da kad ugasim auto i izvadim kljuc radio se ugasi skroz i nakon toga cujem tri puta signal iz zvucnika. Stanice ostanu memorisane ali radio ne mogu da upalim kad je kljuc izvadjen. Imam i shemu povezivanja i tu kaze da neka zuta i crvena zica treba da budu promenjene?

Keka

#248
Ako se ne razumes u struju, a ne razumes se, bolje idi kod nekog ko ugradjuje muziku da ti to namesti, da iz radia/kola ne bi izasao beli dim, a poznato je da elektronika radi na beli dim, kad izadje onda vise ne radi.

Ovde http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=5580.msg118596#msg118596 ima raspored pinova i konektorima.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Tako radi i moj Sony - dobro je povezano.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Kakav je to radio koji ne radi bez ključa u bravi? To nije dobro povezano, ne verujem da su Japanci takve dileJe.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ivan-bgd

#251
Koliko me sećanje dobro služi plava žica je izlaz tj signal za električnu-motornu antenu na izvlačenje.Žuta žica je memorija koja mora stalno da ima plus.Crvena i žuta idu zajedno na stalni plus ,tako sam ja uvek povezivao.
P.S.Ne verujem  da ima to veze sa radiom ,mislim da će pre biti da nije dovedena stalna stuja da može da radi i bez kontakta-ključa ili makar na prvi zub.Tako radi i kod mene.LG aparat.

staracstol

Svaki radio (od normalne marke" na svom "harness"-u moze da se preveze da radi samo kad ima kontakt il direkt pa ga ti palis gasis po nahodjenju. Uputstvo je cudo. Ima ga na netu ako nije stiglo sa radiom.

DarioGTI

@ staracstol -  :dobro:

Citat: trajce poslato 16.07.2013. - 05:47
E bas to se javlja da kad ugasim auto i izvadim kljuc radio se ugasi skroz i nakon toga cujem tri puta signal iz zvucnika. Stanice ostanu memorisane ali radio ne mogu da upalim kad je kljuc izvadjen. Imam i shemu povezivanja i tu kaze da neka zuta i crvena zica treba da budu promenjene?

Pa ako je tako, onda je kako treba biti.

A ti ako hoćeš da možeš slušat radio i dok je ključ van brave, onda trebaš okrenuti crvenu i žutu žicu (stalnih 12v, i "ključ" 12v).
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Keka

Moj fabricki radio se ugasi kad se izvadi kljuc iz brave, ali moze i bez kljuca da se upali na dugme, samo onda radi oko 30 minuta i sam se ugasi. Verujem da je ova opcija do radia, a ne do instalacije.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!