Treba li Dacia imati model mini gradske klase?

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Naša omiljena auto-kompanija, sa Dusterom je zakoračila u svijet SUV-ova, ima karavane, malo gradsko auto kao Sandero, monovolumena kao Lodgy, neke dostavne i polu-teretne modele, ali nema niti je imala, mali gradski auto, koji cilja na samce, žene, studentsku populaciju itd. u rangu Škode Citigo, Forda Ka, Volkswagen UP-a, Peugeota 107, Citroena C1, na kraju i Renault twinga.

Mislim da bi bio pogodak, da Dacia ponudi ovakav auto, po mogućnosti oko 5000 eur, pa napravi neku mini revoluciju u ovom segmentu.

Naime, uglavnom brkati i iskusni vozači, vole uzeti polovnog audija, bmw-a ili slično, bez obzira na ponudu novih auta, a najćešće ćete mlade i neiskusne vozače, kao i žene, djevojke, prepoznati kao potencijalne kupce po sistemu- novo je novo, jer se ne razumiju u polovnjake.

Dacia nikada nije ponudila model, kao renault twingo, možda je to zato što renault ne želi imati konkurenciju unutar grupacije, ali twingo je realno skup za naša tržišta i ide cijenom do 10 000 eur, gdje već imaju Sandero i Logani dieseli, a kamoli benzinci sa dobrom opremom.

Šta mislite šta je razlog ovakve situacije?

Aleks


Vladan P

#2
Mislim da je stvar u tome da automobil znatno manji od sandera ne može biti i znatno jeftiniji ako mora (a mora) da ispuni sve ekološke i sigurnosne  standarde da bi se prodavao na evropskom tržištu.
U prevodu takav automobil bi pružao znatno manje svega za malo manju cenu.
To kupcima Dačije ne odgovara.

Mi volimo da dobijemo što više za pristojnu cenu.

Nije isključeno da će Dačija jednom izbaciti i takav model ali je sigurno da neće žuriti i da će cena biti blizu cene običnog sandera.

http://topspeed.telegraf.rs/vesti/8613-novi-automobil-za-6000-evra-uskoro-stize-dacia-bazirana-na-starom-twingu
Zajedno smo skupa !

szs

Negde u GB novinama sam video najavu Dačije tipa CityGo ali na struju. Sa malim baterijama i malim radijusom. Baš za grad. Mislim da su se usresredili na EV
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Aleksabgd

U Evropi je bilo planirano da se renault kwid prodaje pod brendom Dacie. Medjutim....

MitarMrgulic

Možda nisam u pravu, ali mislim da Dacia zna napraviti takav koncept, upravo ove neke kombinacije izgledaju ok, a nov auto do 6000 eur, bi napravio bum na tržištu, kao što je svojevremeno Logan prve generacije, dobro prošao kada se pojavio 2005-06.

Škodu City go, VW Up i slično, je upropastio baš taj problem, kao što kaže kolega VladanP, bili su auti koji su vrlo malo cijenom ispod npr. Fabie ili Pola, a nude dosta manje.

Mislim da bi auto koje bi koštalo oko 5000 eur, sa jednostavnim motorima i prihvatljivom opremom, uz dobre kreditne linije, bio pravi pogodak :)

dekiv68


kiconix

 Dacia se tu nista ne pita. Ako Renault kaze, pravice.

LeNgenda

Takav auto bi bio konkurencija unutar kuce.

Veliki deo prodatih vozila je prodat zato sto je najjeftinije, a novo.

Ispod Ambiance Sandera ne verujem da ce ici.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

MitarMrgulic

Citat: LeNgenda poslato 28.04.2018. - 18:26
Takav auto bi bio konkurencija unutar kuce.

Veliki deo prodatih vozila je prodat zato sto je najjeftinije, a novo.

Ispod Ambiance Sandera ne verujem da ce ici.

Mislim da ne bi bio konkurencija, jer Sandero je ipak auto iz klase Fieste, Ibize, a ovaj bi bio nešto kao entry level, za samce, žene, parove bez djece, penzionera i penzionerku, njega ne bi kupovao neko kome treba Logan ili Duster.

A opet, u pravu si, Sandero je dovoljno mali i dovoljno jeftin, da ne treba ići ispod, ali i nije, kad pogledaš, novi Sandero cijenom ide od 8-11 hiljada eura, što je cijena po kojoj se prodavao nov Golf 2, znači, može niže.

Kao što reče prethodni forumaš- Yugo 55-Ne, ali auto koji bi bio dvostruko trajniji od Yuga a bio skuplji za 40 % (nov Yugo je bio 3,5-4 hiljade eura, ako se dobro sjećam), mislim da bi bila dobitna kombinacija kod nas na Balkanu...

Formula-Najjeftinije i novo, je ključna formula Dacie, u svim segmentima, pa ih pomalo pomjera iz te opcije, činjenica da su Lodgy i Dusteri puno skuplji nego što su bili, a Logan i Logan MCV pojeftinili.

Vjerovatno se vode logikom-uzmi novce gdje se pjesma traži, pa jačaju cijene tamo gdje je prodaja i interes veći :)

speedo

Pretpostavljam da se od toga odustalo jer sada auto mora biti euro 6, imati zračne jastuke, esp, mjerače pritiska u gumama i dr. zakonski obavezne stvari. Zato i Kwid nije nikad zaživio u Evropi.

kiconix

Koji ce im?
Imaju Twinga, sta ce im manji.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleksabgd


LeNgenda

Citat: MitarMrgulic poslato 28.04.2018. - 21:13
Mislim da ne bi bio konkurencija, jer Sandero je ipak auto iz klase Fieste, Ibize, a ovaj bi bio nešto kao entry level, za samce, žene, parove bez djece, penzionera i penzionerku, njega ne bi kupovao neko kome treba Logan ili Duster.

Iz mog dosadasnjeg iskustva, samci sa dovoljno para za nov auto ne kupuju Daciju, vec to pokrije ucesce, a kreditom dobace do vecih iznosa, jer, jel te, nemaju na koga drugog da trose novce osim na sebe.

Penzioneri su mnogo verovatniji kupci, ako vec imaju dovoljno para.

Ako neko hoce jeftin nov auto, on kupi sta je u ponudi. Ako ima jeftinije od Sandera, onda Sanderu pada prodaja. Proizvodjac na Sanderu zaradjuje toliko koliko zaradjuje.

Na tom manjem autu bi zaradjivao manje, a na ustrb Sandera.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.