4. servis - Gde, Šta, Kada...

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

Da se vratim na dzuletove račune (tek sam sada pogledao lepo) :)

Računi se razlikuju za iznos rabata (17%). Finansijska nema ništa sa ovim, pošto je merodavan fiskalni račun i iznos uplate.
Ukoliko je plaćeno onoliko koliko je pokazao fiskalni, na drugom računu može pisati bilo šta.

Meni bode oči stavka ulje, koje je sipano iz rinfuza - što će reći iz bureta (verovatno od 200l). Da je sipano iz litarske ambalaže pa i da prođe 4l. Ali kada se vadi iz bureta onda je ovakav obračun u najmanju ruku nekorektan.
Lepo je klepiti svaku mušteriju za 0,5-0,7lit. ali šta će posle, kada im se ovakav način poslovanja odrazi na promet?

Ukratko - pohlepno i kratkovido.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

sphex

Evo završio sam i 4. servis po redu. Isto kao i ranije u AK Kompresoru.
Zamena ulja (Elf), zamena filtera ulja, vazduha, filtera kabine. Pošto sam naznačio da su mi na zadnjem servisu rekli da se provere prednji diskovi kočnica, uradiše i to, zvali me u toku servisiranja i rekoše da trebaju da se zamene. Pristao i zameniše. Usput su mi podmazali pedalu kvačila i spustili je.
Sve ukupno izašlo oko 17.000 din. Nemam račun kod sebe, pa kad ga skeniram okačiću.

Rekli mi da je set kvačila (sajla i ostalo) pri kraju i da trebam u nekom sledećem trenutku da proverim i zamenim. Kod njih mislim da je oko 18000 din, imam i predračun proveriću tačno.

Kaiševe i ono što potpada pod veliki servis nisam radio ovaj put, sledeće godine, ali onda verovatno u nekoj drugoj režiji pošto mi je to 5-ta godina i završio sam sa garancijom.
we brake for nobody!

Loganovac

U sopstvenoj režiji će verovatno ustanoviti da je set kvačila u super stanju, a ako je sajla problem, sajla se i menja za desetinu evra, a ne set kvačila koji ne uključuje sajlu i koji normalno traje 100-200 'iljadarki i više (kako kome) kilometara. Nisam čuo da je neko u garantnom roku, mislim pre svega na kilometarski uslov od 100.000km, menjao set kvačila zato što je "pri kraju".
Izgleda da su stvarno majstori da sebi naprave posao...

Da sam na tvom mestu, skoknuo bih do nekog drugog ovlašćenog da pogleda taj set kvačila. Spolja tu ionako nema šta da se gleda, utoliko više sumnjam u njihovu "dijagnozu".
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Ni da se gleda, ni da se vidi. Ako je suditi po ceni redovnog servisa, onda je 18.000 za set kvacila i ruke smesno malo.

Ulje, filteri i diskovi 17.000  :Smiley:

Ko kaze da je u Srbiji kriza?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ivan-bgd

Kakvi bre diskovi na 4.servisu. I ja sam odradio 4.servis (na 40000km)ali o tome ni govora nije bilo.Niti mi je na to neko ukazao ,a auto pregledan sa svih strana.Reno Sava.

saša61beograd

Meni su u Kompresoru 2010.god. na drugom servisu,na oko 25.000km rekli da navratim uskoro na zamenu pločica.Od tada sam prešao još blizu 55.000km a te iste pločice još imaju oko 3-4 mm debljine.

@sphex sa zanimanjem očekujem da postaviš račun,da li si siguran da su ti menjali diskove ili samo pločice.Originalni diskovi su oko 10.000,originalne pločice oko 4.000,onda mi ovaj iznos nije baš jasan.


ivan-bgd


sphex

moja greška - pločice samo, ne diskove.....obloge diskova jelte ;) Na prednjim točkovima......izvinjavam se  :whistling:
we brake for nobody!

silent

^ Koliko si kilometara presao? Ja sam presao oko 34.000 i plocice imaju jos iha-ha da se trose, provereno pre 2 meseca na servisu. Doduse, vozim normalno.
A ovo za kvacilo mi je vrlo cudno, kako oni mogu da znaju da je potroseno, sem ako ne postoje problemi u radu, a cak i za to je rano.

zac

Naravno. Kvacilo sam iskontrolises..ne treba ti majstor... povuci rucnu ubaci u drugu i polako kreci...ako se motor ugasi kvacilo je dobro, a ako mozes da pustis kvacilo i motor i dalje radi,  prima gas (obrtaje) tad  znaci da klizi kvacilo-lamela.. 

Loganovac

 :offtopic: Tako se kontroliše ručna a ne kvačilo.  :laugh1:  Panduri su još sa starim kecom pokušali par puta da me nateraju da ovo uradim na sred ulice, pa sam im rekao da može ako će da plate zamenu lamele, ventila i ravnjanje glave ako pukne zupčasti kaiš, a ako sumnjaju spreman sam da idem na vanredni tehnički (o njihovom trošku, naravno), posle čega su uz vrtenje glave i pretnje ipak odustajali. Ne savetujem ovakvo silovanje, nije dobro ni za lamelu ni za zupčasti kaiš, baš kao ni paljenje na gurku. Lamelu je najbolje proveriti vozeći u višem stepenu prenosa (recimo u 4. brzini) na oko 3000rpm i dodavanjem gasa u patos - ako ravnomerno povećava obrtaje sa povećanjem brzine lamela je OK, a ako kazaljka obrtomera skoči a brzinomer slabo reaguje (čuje se, ne mora da se gleda u cajgere) to ne valja, kliza lamela. I dalje ne mora da znači da se mora menjati set kvačila, možda je neki semering propao i nabacao ulje na lamelu, možda je nešto treće...

Dakle, pustite ih neka šišaju ovce, a vi se ne dajte!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

sphex

Citat: silent poslato 05.06.2014. - 19:08
^ Koliko si kilometara presao? Ja sam presao oko 34.000 i plocice imaju jos iha-ha da se trose, provereno pre 2 meseca na servisu. Doduse, vozim normalno.
A ovo za kvacilo mi je vrlo cudno, kako oni mogu da znaju da je potroseno, sem ako ne postoje problemi u radu, a cak i za to je rano.
prešao 52.000, gradska vožnja svakodnevna.....30/40km dnevno
we brake for nobody!

ivan-bgd

Onda ja vozim nenormalno,pločice se ogulile na 40000km.

Veterinar

#88
 :to:   :laugh1:

Nastavićemo u osgovarajućoj temi o pločicama, ali verovatno žustrije kočiš ili ne kočiš motorom toliko :ne: . Mi smo pre nekoliko dana zamenili pločice zamo zato što nemam više vremena da se bavim autom, pa kad ode na kanal odradi se sve (i što treba i što ne treba). Pločice koje su skinute su debele 4-5mm, nakon 72000km.

sphex

evo i računa sa 4. servisa, a i predračun za set kvačila...
we brake for nobody!