Distanceri

prethodna tema - sledeća tema

staracstol

Ogibljenje naravno nece postati tvrdje dodavanjem distancera ali auto oce. Ovde se prica o feel-u tokom voznje.

YUgisa

 :hm:

Pa jedino ako tvrdoca znaci veca stabilnost... Drugacije mi bas se ne cini da pije vodu  :dobro:
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...

brankovs

Citat: staracstol poslato 19.06.2012. - 17:20
Ogibljenje naravno nece postati tvrdje dodavanjem distancera ali auto oce. Ovde se prica o feel-u tokom voznje.
I ja sam rekao auto,a ne vešanje :friends:

Loganovac

Citat: YUgisa poslato 19.06.2012. - 12:10
Inace pri odabiru distancera, ako ste u mogucnosti da birate, uvek se odlucite za sto lakse, jer dodatna masa na vesanju stvara vecu inerciju a takodje, posto je rotirajuci element utice i na kocenje...

Kako može na kočenje da utiče disk prečnika stotinak milimetara, taman da je od Uranijuma?  :hihi:
Naravno da ne valja povećavati masu oscilujućeg sklopa jer tada amortizer ne može da smiri oscilovanje dovoljno efikasno, pa odziv sistema iz aperiodičnog prelazi u prigušeno-periodični, dakle javljaju se oscilacije koje onemogućavaju dobar kontakt između pneumatika i podloge. Inače, moment inercije tog diska je apsolutno zanemarljiv u odnosu na moment kočenja pa u tom smislu nikako ne može da predstavlja neki problem štop se kočenja tiče.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

YUgisa

Pa mozda pri nekim manjim brzinama ne, ali pri nekim vecim brzinama verujem da bi dodatna masa mogla da utice na kocenje, barem u nekoj merljivoj distanci makar bila par desetina cm. No neka je i zanemarljiva, ipak postoji. Vidjao sam da ljudi prave od celika distancere sto je totalo bespotrebno za distancere od 10-20mm, sem ako nemaju ulogu adaptera na drugi raspon rupa felni... A razlika izmedju celika i aluminijuma je drasticna po pitanju mase...
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...

Loganovac

 :-)1

Lepo si rekao "verujem"...  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

YUgisa

 :cool:

Citao sam na netu da 10kg dodatne mase na rotirajucim elementima je kao dodatnih 80kg na autu, naravno pitanje je da li je to tacna informacija... Predpostavljam da to nije nesto osetno kada vozite auto od 2t, ali za vozila sa manje od 1000kg to dodje skoro pa 10% veca tezina... A 10kg se bez problema skupiti na neka 4 distancera od celika sa nekih 25mm debljine. Ali kazem, ne znam da li je to istina, ali znam da veca masa utice na kocenje... Jos kad se uzme u obzir da vecina ljudi ostaje na fabrickim kocnicama a da ne vozimo neke sportske modele sa dobrim kocnicama i da jedva izdrze i 10 uzastopnih zaustavljanja...
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...

kiconix

Kao sto rece Veterinar, od svega navedenog ja bih se zabrinuo samo za prednje i zadnje rubove.
Bice izresetani i oguljeni kao smajserom.
Na vreme stavi one zastite za rubove. :to:

DrJekyll

#53
Vi's to mi uopste nije palo na pamet :ces: Logicno je da ce sa krampona sad da lete kamencici....pozabavicu se posle okupljanja...


P.S.
@Loganovac
Znam sta si hteo da kazes za alu felne i upravu si potpuno (da mogu da biram ili distancere ili alu felne), ali moras da znas jos jednu stvar, da sam uzeo alu felne moja zena bi ih primetila sigurno i pitala me odakle mi pare, a ovako nema ni pojma da je nesto promenjeno na tockovima, a ja to platio iz privatnog steka :whistling:
Ona razmislja kao i vecina ovde, a i sire...."  :ranting: sta sad ti tu kao sredjujes auto, bio je dobar i onako....samo bacas pare na nepotrebne stvari.... :ljut: "...itd
Sta cu kad sam jos uvek nalozen da mi auto lepo izgleda i najbitnije mi je da se razlikuje od drugih kola.... :dirol:






P.S.S.S.S.
Joooj pa ja zaboravio da pitam najbitniju stvar....Onaj majstor u servisu Danko (sad se setih imena), mi nije stavio one srafcice na prednje diskove....jel to pravi neki problem ili je nepotrebno? Razlog je bio taj sto sam u paketu dobio fi6, a moji su fi8 valjda.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

zac

Ti srafici fiksiraju disk da ne klapara kada je tocak skinut a i da sa ne okrene prilikom montaze tocka.... u principu su nepotrebni, sem u ovim slucajevima.   Mozda ce ti montiranje tocka praviti mali ptoblem, ali ....  :dobro:

Zoran

Brzina vrtnje distancera je tako mala (odokativno oko 1000 rpm) a masa im je skoncentrisana oko same glavčine tako da sumljam u mjerljivost uticaja na kočenje a kamoli neki veći efekat. Zamisli samo koliko se razlikuje moment inercije za Al i Fe felnu pa nigdje nisam našao podatak koliko se razlikuje zaustavni put  među njima ... Realno gledano razlike sigurno ima ali samo u tragovima (mislim da hemičari koriste ovaj izraz)  :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

DrJekyll

Citat: žac poslato 20.06.2012. - 16:19
Mozda ce ti montiranje tocka praviti mali ptoblem...
Nisam pomenuo samo da je ostavio onaj mali originalnisrafcic i preko njega stavio distancer....tako da problema i nema :too:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

glavonja3

Realno, najvise cega trebas da se bojis da ti zena ne provali da imas 'privatni stek'  :lau: a ne kamencici koji udaraju u farbu  :lazy:

DrJekyll

I to sto kazes :bonk:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Yaris

Da li mozda neko zna koji servis u Beogradu pravi distancere?