Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

... ili meni omiljeni 30 i 32 viljuškasto okasti umesto dva pajsera  :cul:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Zoran

Cilindar vraćam bravarskom stegom...
Sam svoj gazda - vazda.

roolet

Mislio sam da ima jos medjuoperacija, tipa ciscenje, podmazivanje, ali dobro, krijete majstorske fore  :hihi1:
Inace, kupio sam alat jer sam se namucio kod espace-a da vratim zadnji cilindar, mora da se uvrce dok se gura, kod logana ide lako viljuskastim,
Hvala momci!!!!!!  :aplause:

hobbista

Pozadi su uvek klipovi na zavrtanje. Kod nekih su levi/desni navoj.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

A u šta se zavrću?  :ces:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

roolet

Pa u ono, kako da kazem, zelezo  :lau:

Loganovac

Ozbiljno sam pitao.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Koliko se sjećam kod 125 p se na zadnjim klipovima zavrtalo, jeli zbog ručne možda ? :ne:
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Citat: Loganovac poslato 26.10.2015. - 08:07
A u šta se zavrću?  :ces:

U cilindru imas jednu rasecenu aluminijumsku navrtku, koja ima sirok kvardatni navoj...na klipu imas takodje taj navoj..Luft u navoju je veliki...znaci kad uvrnes klip u navoj njega mozes pomerati napred nazad nekih 2-3 mm...Ta navrtka je nabijena u cilindar...rasecena je da bi se lako menjao nejn polozaj unutra...ali ipak stoji cvrsto
Sve to sluzi dase klip ne bi suvise vracao u cilindar, posto bi time vratio i kocionu tecnost u onu cantru..pa bi kocnica propadala prilikom kocenja, Tako oz pomoc te rasecene navrtke stoji gde treba, na minimalnom odstojanju od dobosa..i tako je uvek spreman za kocenje.

Takodje, ta navrtka se lako pomeri (podesi) u cilindru...tako sto se po celu klipa udari drvenim ili plasticnim cekicem....pa se podesi uvucenost il iizvucenost klipa u cilindru.

hobbista

Zvuči konfuzno bez slike



Otprilike je to sistem kod svih.
Mislim da imam u garaži jedna mrtva zadnja klješta od Pasata sa 'lektrikom. Ako su još tamo, slikaću pa ću obesiti slike ovde  :dobro:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Citat: Zoran poslato 26.10.2015. - 14:14
Koliko se sjećam kod 125 p se na zadnjim klipovima zavrtalo, jeli zbog ručne možda ? :ne:
Upravo zbog toga  :to:

Mada, postoje vozila na kojima su pozad stavljali klasična klješta i diskove + male doboše i paknove za ručnu.
Koliko znam, to je davno napušten koncept, iako je pouzdaniji od ovih novih nakaza zvanih EPB (Electronic Parking Brakes)
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Zoran

Klasična kliješta i male pakne je imao Mercedes 123.
Izvrstna kombinacija.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Mozda nisam najbolje objasnio, pa je konfuzno, ali poenta je da taj navoj sluzi kao granicnik klipa prilikom otpustanja  kocnice, da ih opruge paknova ne vrate preduboko u cilindar i time naprave dugacak prazan hod kocnice...dok kociona tecnost ne razmakne dovoljno cilindre do tacke kada oni dovoljno guraju paknove o dobos....
Ima dve varijante kocionih cilindara, jedni gde  izmedju dva klipa ima opruga koja gura klipove i ne dozvoljava im da s epriblize jadn drugom, to jesty da ostanu u pozicijama za kocenje, i naravno pomenuta varijanta sa navojnim klipovima i umetnutim navrtakama koje odradjuju isti posao ...obe varijante su zastupljenene u auto industriji...zavisi od proizvodjaca... Naravno mislim da duplex cilindre zadnjih dobos  kocnica..

jasho

#464
Obrađeni diskovi danas i stavljene nove pločice Bosch! Predhodno bili i još uvek Roadhouse diksovi i pločice, prešli oko 70000 km kod mene, pločice ostale na  oko 4mm mesa, majstor na strugu pohvalio diksove da su dosta tvrdi i nisu puno potrošeni.
Uradio to kod Krstevskog, sa tim da su moje pločice uzete pre 6 meseci u Kemoimpexu cena 2000 din, obrada diskova uslužno u komšiluku kod Krstevskog cena 1500 din oba diska, produvani i očišćeni doboši (pakne u odličnom stanju na 128550 km još fabričke) cena 1200 din, zamenjena sva četri silent bloka na viljuškama cena 800 din komad, takođe još nešto na viljuškama ne znam kako se zove 2x 400 din, ruke 1500 din. ukupna cifra 9000 din. Malo duže trajalo, zbog obrade diskova jer bila gužva kod majstora i zbog skidanja i stavljanja novih silent guma, mora pod presu pa traje. :ziveli: