Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

Lazar@

Citat: Lazar@ poslato 12.01.2016. - 19:30
64 hiljade i nesto preko
Kupio pakne za prednje kocnice,sjutra mijenjam(posto ih nisam mijenjao na servisu na 60k)
Mintex made in Rumunija,14.80eura komplet sa sve senzorima za abs

Razmisljam je li mozda glicerim stasao za promjenu,posto je auto staro 5 godina,a prije mozda mjesec dana je uspio da prokljuca posle zestoke voznje pa je papucica bila "sundjerasta" dok se nije ohladio  :zloca:

Promijenio plocice...Desna strana potpuno otisla do zeljeza,lijeva je mogla jos 5-6k kilometara...stavio nove plocice,desna strana drzi stisnuta i auto se jedva pomjera...i onda sam morao da ih ozracim jovo na novo  :ces:


Diskovi katastrofa potroseni,to jos nisam vidio,za 60hiljada da se ovako potrose(a original su)
Na oba diska imam ovu ivicu od 3mm

Loganovac

Tako to biva kad je pločica tvrđa od diska.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

Nije se potrosila do metala, drugacije izgledaju risevi na disku kada drlja metal o metal...... ovo je od tvrde plocice.

Keka

U svakom slucaju diskovi su zreli za zamenu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

Citat: žac poslato 24.01.2016. - 21:11
...... ovo je od tvrde plocice.
original reno plocice su bile sa sve zigovima i serijskim brojevima...nisu izdrzale ni 17 hiljada

zac

Fabricke plocice su bile tvrde, svima odu diskovi na 50-60 k. a te sto su otisle z a17k..te su opet preterano mekane..  :wave:

Veterinar

 :ne:  Ja sam Logana prodao sa oko 160000 km, sa fabričkim diskovima. Pločice fabričke na njemu sam menjao na oko 90000 km, zato što sam dobio pločice od brata (i sad se nerviram što sam ih menjao tada), a sa zamenskim (prvim i jedinim) je prodat.
  Na Stepwayu smo imali jednu zamenu pločica prošle godine. Opet ista priča - nije moralo, ali smo planirali obići pola Evrope i uz kontrolu trapa rekao sam da se zamene, pa nek' crknem. Zamenske imaju sada oko 7mm, diskovi su dobri, 115000 km. I pored toga što je auto dosta video autoputa, bar 70000 km je prešao po gradu, a u poslednje cetiri godine je svaki dan u centru grada.  :ne:

Loganovac

Citat: žac poslato 25.01.2016. - 16:30
Fabricke plocice su bile tvrde, svima odu diskovi na 50-60 k. a te sto su otisle z a17k..te su opet preterano mekane..  :wave:

Te što su otišle na 17K odrljale su diskove za 3mm, dakle nisu mekane nego je čovek preko svake mere kočio.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleksabgd

Logan 1.4 kupljen sa 75000 km 2007o godiste, sada je na 118000km sa fabrickim diskovima. Nisu izasli iz tolerancije potrosenosti ali pomalo trese prilikom kocenja na vecim brzinama. Trap je proveren, sve je ok.  :to:

Lazar@

#474
Citat: Loganovac poslato 26.01.2016. - 08:32
Te što su otišle na 17K odrljale su diskove za 3mm, dakle nisu mekane nego je čovek preko svake mere kočio.
samo gradsksa zustrija voznja i par poklapanja do maksimalne brzine i kocenje da bi se uslo u krivinu  :Smiley:
Kocnice su definitivno dobre,zaustavljaju auto bez problema,ali su definitivno male pa su stalno pod velikim opterecenjem...
Pogotovo na stepveja kad skinem 16 tocak i vidim malecke diskove  :c:  A plocice koje sam kupio inace osim na daciju pasuju na reno od 87 do 92 i pezo 309...auta stara po 25 godina,tako da se ne cudim sto se trose diskovi i pakne  :fiju:

razmisljao sam da kupim EBC Green Stuff pakne kad zamijenim diskove?Trebalo bi da koce oko 25% bolje od obicnih i da su mnogo istrajnije kad se zagriju da ne kazem pregriju

DarioGTI

Te iste pločice pašu i na razne Renault-e poslije tih godina - Megane I, Clio I, Clio II, Twingo I, Twingo II.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

bocca

Evo i moje iskustvo. Original plocice menjane prvi put na 118.000km, pre dve nedelje. Diskovi ni u najavi. Podsecanje da je voznja mekana i ravničarska. Pozdrav svima.

ivanfic

Na 30000km sam odvezao kola na redovni servis kod ovlašćenog servisera. U toku servisa su mi javili da su se kočione pločice istrošile i da ih moramo zameniti.
Nisam imao izbora, morao sam da ih zamenim, što me je koštalo dodatnih 6000din.
Bunio sam se kako je to moguće da sam za 30000km potrošio pločice, ali su mi serviseri i šef servisa objasnili da je normalno da se pločice menjaju na 30-40000km. Nisam neko ko oštro vozi i dosta kočim motorom, ali su mi pokazali stare pločice koje su se realno potrošile.

Kada sam odvezao kola na veliki servis na 60000km, ponovo su mi javili da pločice moraju da se menjaju, ali da su ovaj put oštećeni i diskovi.
Ponovo su mi objasnili da su se pločice pojele za 30000km kao i prošli put, a da na dve zamene pločica ide i zamena diskova.

Interesuju me vaša iskustva? Pre Dacia vozila vozio sam Renault Clio. Kupio sam ga sa 100000km (mozda i više, ko bi mu verovao) i prešao 90000km sa njim, a da nisam menjao diskove. Prodao sam ga komšiji koji je od tad prešao još 30000km, a diskovi su isti. U firmi imamo još jedan KIA i jedan Honda automobil. Kod KIA vozila, pločice su prvi put zamenjene na 80000km, a diskovi su još uvek fabrički (trenutno na 130000km). Kod Honde, pločice su menjane na 70000km, a diskovi su još uvek fabrički (120000km).

Pozdrav

jasho

Menjao diskove i pločice na oko 60kkm, fabričke pločice su tvrde a diskovi mekani, lično nisam lak na kočnici, vozim pažljivo, stavio aftermark Road House na 125kkm promenio samo pločice stavio Bosch, diskovi obrađeni, guraju i dalje! :wave:

Zoran

Kočim motorom na nizbrdicama i u krivinama.
Kočnicu koristim samo kada trebam stati ili iznenada usporiti.
Diskovi i pločice fabrički. Kilometraža 306 000 .
Sam svoj gazda - vazda.