ventili

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Ako si se vec toliko zainatio da postujes propisanu silu dotezanja, zasto nisi postovao i propisani zazor?  :Smiley:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Citat: žac poslato 21.04.2013. - 21:00
Onda TI nemoj podesavati ventile nikome...  :hihi:

Nema opasnosti. Kod mene su hidropodizači, nema štelovanja, a automehaničarskim zanatom bavim se samo u kućnoj radinosti, isključivo za lične potrebe.

BTW, tako sam dotezao kontra navrtke ventila i na Fićama nekad, nisu se bunili... Doduše, nisam počinjao posao bez rezervnog štel-šrafa :hihi:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

drzarkod

Keko a gde si ti stelovao....ako nije tajna, moze i na pp :too:

Keka

Ventile su mi stelovali majstori u okviru redovnih servisa.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DrJekyll

Evo da i ja napišem utiske posle štelovanja ventila.
Samo prvo da napomenem da koristim sve vreme isti benzin, Knezov eur95.
Odmah posle štelovanja sam primetio da mi auto malkico slabije ubrzava, možda je subjektivno, ali mislim da sam 95% siguran da nije. Pritom mi se sad čuje lupkanje svaki put kada stisnem gas, nebitno da li je skroz do kraja ili do pola. Jedino kad vozim sa pipnutim gasom se ne čuje klepetanje. Prvo sam mislio da nije do benzina...tj do vode u njemu, al sam do sad sipao na 4 različite pumpe i eur95 i običan 95 i ništa se nije promenilo.
E sad, šta se to čuje kad stisnem gas i zašto, i da li treba da reklamiram ili šta već što mi nije baš kako treba posle štelovanja sve.
Jedino što mi se poboljšalo, to je da mi auto više ne štucne kada krećem iz prve manjim gasom, a nekad mi se čak i gasio po semaforima. Možda mi se to desilo jedanput posle štelovanja.
Šta sad raditi....reklamiranje (dal uopšte i ima poente) ili da "majstor" Žac malo pregleda situaciju?
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

zac

Reklamiraj, gde si ti to podesavao?

A pricali smo par dana pre toga da kad otopli......  :cekicem:

drzarkod

Fantomski ventili...nikad mirni.... :Smiley:

saša61beograd

To što se čuje na Drjekyllovom Sanderu meni liči na kliktanje ventila,detonantno sagorevanje.To,u principu,nema veze sa zazorom ventila.Osim u malo verovatnom slučaju da je stavljen premali zazor pa ventili ne zatvaraju i zbog toga su pregrejani (pa pale smešu pre varnice na svećici).
Koliko je Sandero prešao,koliki je bio,a koliki je sad zazor?
Eventualna voda u gorivu nema veze sa ovim,samo oktanski broj.
Svakako reklamiraj,ništa ne sme da se čuje kod ubrzavavnja.

Keka

Ako su nastelovani na vecu meru, moze da se cuje luft na klackalicama.

Ne skodi da se proveri.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DrJekyll

Auto je prešao 45k, 2010.god, 1.4, radio u Živi, platio 3200. Ne'am pojma ni koliki je bio niti koliki je sad zazor niti kako otvara ili zatvara :doh: , a samo znam da baš klikće.

P.S.
Žac, aj zvaću te ovih dana da se nađemo na kratko čisto da ga oslušneš i provozaš pa da mi kažeš šta i kako pa ću onda tek da zovem Živu.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Veterinar

Danas prvi put naštelovani ventili na 46000 km, koji su bili pretegnuti. Motor radi nešto tiše.

zac

Citat: DrJekyll poslato 03.05.2013. - 17:51

P.S.
Žac, aj zvaću te ovih dana da se nađemo na kratko čisto da ga oslušneš i provozaš pa da mi kažeš šta i kako pa ću onda tek da zovem Živu.

Vazi!  :to:

DrJekyll

Ostavljen auto juče popodne da prenoći da bi bio hladan za štelovanje (ponovo). Uporno sam objašnjavao majstorima da sam 100% siguran da nije do benzina i nakon vožnje opet majstor reče da se čuje kao da je loše gorivo. Moja greška je bila što mu nisam odmah rekao da je auto sa pola rezervoara prošli put bio doteran i posle štelovanja, sa istim gorivom, odvežen iz servisa sa zveckanjem....tako da to ne pije vodu.
Nisam pitao Žaca kad smo se čuli da li se njemu sa us0,15-iz0,30 čuju malo ventili ili treba nešto promeniti (dal usis ili izduv zazor)? Takođe sam zaboravio da pitam da li ima neke veze ovo naše "remapiranje" motora, tj da li ventili idu na neke druge zazore zbog druge mape?
I konačno da pitam, ako neko slučajno bude budan i čita forum pre 9, da li se zvuk zveckanja ventila čuje samo kad su pretegnuti ili je to i kada su previše labavi?

Ako neko pročita pre 9 nek mi odgovori jer ujutru rano idem za PA pa ću čitati da posle znam šta da pričam sa majstorima.

Javljam utiske kad se vratim.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Keka

Chipovanje pomera paljenje ranije, tako da moze teorijski da bude uzrok, ali niko se do sada nije zalio na to. Previse labavi ventili takodje mogu da dovedu do zveckanja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DrJekyll

#134
E da ga   :mojeovce: sad.... aj videću da mu reknem onda 15-30



Stigoh sad u živu i tek treba ds ga odrade, a reče mi lik da stavljaju 10-25 po uputstvu fabrike i to je to. Probao ja kao, a 15-30... međutim reče lik da ne sme, fabrika rekla. Pretpostavljam da je to ok, a ako nije onda ću kod žaca na štelovanje (3. Put) uz par piva :ziveli:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...