Krpljenje gume

prethodna tema - sledeća tema

jasho

Pošto su ovde sve teme o gumama, dodajem još jednu.

Elem jutros krenem ka gradu i primetim da mi je zadnja leva guma popustila, svratim do vulkanizera, on je skine i konstatuje da sam se počastio šrafom.
Dopumpa gumu, izvadi šraf, uzme nekakvu gumenu traku, sa svrdlom je ubaci tamo gde je bio šraf, polije sa nekom tekućinom, vidi da ne pravi mehuriće i kaže: Gotovo!!!
Ja wtf  :ha:  :ha:  :ha: :ces:
Kažem kamo čep, kamo vulkanizacija??? :rtfm:
Kaže majstor nema potrebe, ovo se sad ovako radi?
Cena 250 din!
Rekoh hvala, doviđenja!

Moje pitanje, da ja odem po,, second opinion'' ili ovo što je uradio je sasvim uredu?? :ne:

kiconix

Vidi se da nisi skoro bio kod vulkanizera.
Sve je OK, novi momenti (ne bas novi) kod vulkaniziranja gume.
Lako i jednostavno, a tek sto je brzooooooo.  :to:

jasho

 :friends:
Nisam Kićo bio jedno šest godina!!! :D
Al mi ovaj postupak baš ne uliva poverenje, jbm li ga  :gun:

speedo

Isto mi se desilo prošle godine i popravljeno na isti način. Problema nema :)

Aleks

Vozi slobodno, za svaki slucaj proprati neko vreme pritisak u toj gumi. Kao sto rekose kolege pre mene - to je to!  :dobro:

Ljota

#5
 :wind: slobodno!!!

Zoran

Jasho, sa razlogom si sumljičav. To je vaćarenje iz dva razloga: 1. ta šnjira hoće da pusti nakon duže upotrebe, 2. Turpijanjem rupe za šnjiru može se prerezati poneka sajlica iz gazeće konstrukcije.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Kao i cepom.
Uostalom, krpljeno je vise puta na taj nacin.
Prevara uspela, nikad do sad mi guma nije pustila.

Raja

Mene već tri puta "izvaraše" na taj način. Još uvek sve drži. Pritisak ujednačen godinu-dve dana.

Zoran

Šta li o ovome misle proizvođači guma  :ne:
Sam svoj gazda - vazda.

Ljota

Neuterujte strah čoveku jer je sve po PS-u i na tom mestu nema šanse da guma popusti! Neće valjda zbog te krpačine da kupuje novu gumu!  :fiju:

kiconix

Citat: Zoran poslato 12.05.2012. - 21:57
Šta li o ovome misle proizvođači guma  :ne:


Verovatno da smo ludi, jer najbolja je guma-nova guma.
Sto se njih tice, nikad ne bi trebali da krpimo gume.
Cim je nabodes na ekserce, pravac po novu.

VaskezNS

Sad ću ja malo da razbijem koncepciju 100% sigurnog "čepovanja" trakom. Elem, pre par nedelja odem kod vulkanizera jer sam u jednoj gumi našao metalni trn (nisam ga odmah izvadio) i pretpostavio da mi je guma zato gubila pritisak. Čovek pogleda, izvadi trn i bez skidanja točka sa auta uradi "čepovanje" (ono sa svrdlom i trakom, tako oni to zovu). Ali, kontrolom posle par dana vidim da problem nije rešen, pritisak se i dalje gubio. Odem opet juče, ovog puta skinemo točak i u kadi imamo šta da vidimo - guma je od ranije već imala jedan "čep" i curila je baš na njemu. Vulkanizer kaže da to nije video nikad. Izgleda je traka za čepovanje koja je tada stavljena bila lošeg kvaliteta i stvrdnula. Ništa, on ti na tom mestu stavi ne jedan, nego još dva "čepa", usput nađemo i još jedan ekser u gumi (nije bio prošao skroz), "isčepujemo" je i na tom mestu i to je to. Sada čekam par dana da vidim kako se sve ponaša, pa ćemo videti da li je ovog puta "operacija" uspela  :whistling:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Veterinar

Prošle godine je na mom autu guma sanirana na opisani način i nije bilo problema za 10000 km koliko sam prešao od "krpljenja" do prodaje auta.

Zoran

Ta šnjira je samo trenutno riješenje ako nemate pravo riješenje. Treba gumu zalijepiti sa flekom sa unutrašnje strane a ne kupovati novu gumu. To je jedino pravo i trajno riješenje. Tako uvijek radim i od vulkanizera tražim isključivo tako.
Sam svoj gazda - vazda.