Održavanje modela iz 2018. - servisna knjižica

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Pozdrav drugari,
Danas uhvatih malo vremena, pa pogledah predvidjeni plan odrzavanja za moju Daciju, čisto da vidim šta se promijenilo kod održavanja Renault-Dacia vozila, servisnih intervala i sl.

Pregledao sam detaljno servisnu knjigu za Dacia vozila iz 2018. godine proizvodnje. Ono što je glavna odlika, je da su sada servisni intervali propisani na 1 godinu ili 20 000 km, pa šta prije nastupi.
S obzirom da vozim benzinca a i na moju prosječnu godišnju kilometražu, mislim da ću prelaziti oko 10-12 000 km godišnje.

Što se tiče stavki održavanja, vidim da su dosta pošteno postavljene, uglavnom se mijenjaju ulje i filteri, a filter goriva tek na 120 000 km ili 6 godina, tako da u garanciji vjerovatno neće biti mijenjan. Svjećice se mijenjanju na 60 000 km ili 3 godine, zadnje kočione obloge se provjeravaju i čiste na svakih 60 000 km, neovisno od starosti vozila.

Vidim da ću u produženoj garanciji od 5 godina, morati raditi zamjenu rashladne i kočione tekućine, koja je propisana na 4 godine ili 120 000 km, pa će me kačiti svakako na 4-oj godini.

Servis klime je predviđen svake dvije godine, provjera i čišćenje sistema a na svake 4 kontrola i dopuna freon plina.

Dakle, produžena grancija, osim što se doplati oko 180 eura, ima i ove stavke koje će "poskupiti" eksploataciju.

S obzirom da imam motor sa lancem, nemam propisanu promjenu razvodnog mehanizma, a vidim da je za vozila koja je imaju, propisano na 80 000 km ili 4 godine, tako da ko bude imao produženu garanciju od 5 god ili 100 000 km, morat će jednom u garantnom roku, na 4-oj godini, promijeniti i remen i uraditi veliki servis.

Kod LPG vidim da je malo drugačiji interval za svjećice, ide na 40 000 km ili 4 god, na 40 000 km je i kontrola sistema, filter LPG-a je na 20 000 km, uz redovan servis, a zamjena tekuće faze LPG filtera je 3 godine ili 60 000 km.

I dalje važe ekstremni uvjeti upotrebe, pa je skraćen servisni interval za vozila koja imaju puno praznog hoda, više od 50 % ljute gradske vožnje, vožnju u prašnjavim okruženjima i cetama, kao i ekstremne temperaturne uvjete sa velikim minusima veći dio godine.

Ulje predviđeno za benzince je uglavnom 10 w 40 u ovim standardnim klimatskim uvjetima, za diesele uglavnom ide 5 w.

Evo i slike, pa koga zanima neka pogleda.

https://ibb.co/mdTRsy
https://ibb.co/dREhXy
https://ibb.co/kDYWQJ
https://ibb.co/dEty5J
https://ibb.co/kHVd5J

glavonja3

Hvala na ovome, bas mi drago, jer ovako ja odrzavam svog 1.4 benzinca: 1 god ili 20.000 sta pre nastupi, ulje 10w40, pogonski kaisevi 4 god ili 80.000, 4 god rashladna. Razlika je u svecicama, kod mene ide na duzi period. Klimu nemam :)

kiconix

Nadam se da sa ovim uljem ne predjes vise od 10000 godisnje.

speedo

Ulje 5w40 je tek neznatno skuplje od onog 10w40 i ja se tu ne bih dvoumio.