1. servis - Gde, Šta, Kada...

prethodna tema - sledeća tema

miki-bgd

Dobro im je ovo srce za rad servisa  :D

Tek sam naknadno skapirao da su ove cene bez PDV  :ha: Mnogo bezobrazno.

michaeldacia

Tek sad sam skapirao srce :D

Ova ukupna cena od 13.407 din uključuje i PDV.

Keka

Nije srca nego manje od 3 godine starosti vozila.

Cene su bezobrazluk u svakom slucaju, sa srcem ili bez.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Slažem se. Opet, zaista treba dati platu svim tim majstorima, održati izgled servisa na visokom nivou, ostati pozicioniran kao ovlašćeni. Ne branim, samo konstatujem.  :ne:

kiconix

Isto ovo sam placao duplo manje u ovlascenom.

Veterinar

Znam, al' opet, pre 7-8 godina, sa drugim kursom evra, pa i drugi motor.  :ne:

kiconix

Jbt. Pa nisu radili generalnu. Pogledaj cene filtera.
Pa ja kod mene stavljam Knehtove filtere i kostaju 3 puta jeftinije.
Uostalom pricamo o servisu, ispustis ulje, zamenis filtere i sipas novo ulje.
Koliko se ja razumem tako je na bilo kom motoru.
Cist lopovluk, pritom ne mislim samo na Daciu nego na sve.
U Skodi je za moju Octaviu preko 16000 din (mene kosta oko 6500 sa svim filterima). Ludilo.

miki-bgd

Jos malo  :offtopic:
Mene kod ovlascenih nervira bezobrazna marza na delove. Ajde imaju vecu cenu radnog sata, da bude i malo veca cena delova, ali...

Primera radi, ulje. 5l u maloprodaji kosta 2650 din, a oni su coveku naplatili 4330 dinara. Em sto ti daju kanticu sa uljem, a naplate kao da si uzeo 5x1l, em sto oni ne placaju maloprodajnu cenu, nego jos manje.
http://www.profaco.rs/proizvodi/putnicka-vozila/elf-ulja/sinteticka-ulja/elf-excellium-nf-5w40.html

Jos sto se tice delova. Dobio sam ponudu iz ovlascenog za mali + veliki servis od 49.000 din. Samo reno delovi, nema zamenskih. Uz uracunat popust od 10% na delove za veliki servis. (Daju 1 godinu garancije, uz 60.000 km, a neovlasceni mi dao 2 godine i 60.000 km).
Za iste stvari sam u neovlascenom dobio ponudu od 35.000, takodje za reno delove sa reno znakom (i oko 7-8 hiljada manje za aftermarket).
Kad se oduzme cena za uslugu servisa (5.000 neovlasceni i 10.000 ovlasceni), dobija se razlika od oko 9 hiljada dinara. Tu sumu ovlasceni uzima dodatno na (uslovno receno) istim delovima.

@michaeldacia
Da ne shvatis pogresno, nisam imao nameru (kao ni niko od ostalih) da te nesto napadam zbog servisa, ovo je samo konstatacija cinjenicnog stanja. Uostalom, da sam u garanciji, platio bih i ja.
Jedino sto je mene mali servis svojevremeno izlazio oko 8-9 hiljada u punoj ceni u garanciji, a ugrabio sam par puta prolecnu akciju i ustedeo 1-2 hiljade. Do velikog servisa u garanciji nisam stigao.
:wave:

VaskezNS

#668
Citat: Veterinar poslato 10.05.2017. - 19:58
Slažem se. Opet, zaista treba dati platu svim tim majstorima, održati izgled servisa na visokom nivou, ostati pozicioniran kao ovlašćeni. Ne branim, samo konstatujem.  :ne:

:offtopic:

Ovo je odgovor na sva pitanja o velikim cenama - "ovlašćeni" nije godišnja nagrada ili fabrička zahvalnost nekim tamo "poštenim" saradnicima, već prost komercijalni odnos - ako hoćeš u mrežu "ovlašćenih" moraš da zadovoljiš visoke standarde plus da platiš dobru rentu za upotrebu zaštićenog znaka i imena kompanije koju predstavljaš. Dakle, isključivo je tvoje ulaganje u opremu, prostor i resurse (ljude), te posvećenost da održiš standarde...a sve to košta...Reno/Dacia tu ne plaća ni dinar.

Za uzvrat - dobijaš "sigurica" posao - tebe reklamiraju u svojoj mreži, imaš obezbeđenu nabavku delova (Reno u garantnom i Motrio u vangarantnom roku - fabrika opet u plusu), up-to-date obuke za servisno osoblje i naravno stalni priliv mušterija iz garantnog roka koje ne žele da izgube garanciju (koje su sve duže i duže)...

Ili po onoj narodnoj - i vuci (fabrika i servis) siti - i ovce (mušterije) na broju  :)
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Zoran

Baš tako.
Postavlja se pitanje, koliko su rezervni dijelovi zaista kvalitetniji iako su dosta skuplji?Krenimo od ulja i podloške za prvi servis...
Sam svoj gazda - vazda.

michaeldacia

Meni je ovo prvo iskustvo sa servisom, pa nemam nikakvu referencu da poredim cene nekad i sada. Zanima me koliko je ranije bio redovan mali servis kod ovlašćenih (u evarskoj protivvrednosti zbog menjanja kursa dinara)? Po reakcijama deluje da je bilo dosta jeftinije.

Nije lako platiti im ovu cifru za nešto što stvarno deluje jednostavno. Ali opet, kada sam birao automobil, uvek sam se raspitivao za cene servisa, i Dačia je bila čini mi se među najjeftinijima - rekli su mi da mogu očekivati cifru od oko 100 evra za mali servis, što je otrpilike i bilo tako juče, pa se ne osjećam prevarenim sa te strane. Ali opet, valja svake godine iskeširati tu sumu...  :badmood:

U svakom slučaju, hvala svima na informacijama!

kiconix

2007. Mali servis za 1.6 kostao 5050 din, evro bio oko 90.

miki-bgd

Prosle godine mart mesec, motor 1.6mpi, ponuda iz ovlascenog servisa :
filter ulja....518 din (uz 20% popusta)
filter vazduha.....895 din (uz 20% popusta)
ulje 4l .... 2940 din
usluga servisa.....2170 din (1.13 radnih sati, 1600 dinara sat)
filter kabine.....1602 din
UKUPNO.....8230

Po srednjem kursu narodne banke tada - 67€, sada je jako slicna cena.


E sad, ne mogu da se zalim, meni su u garanciji menjali nekoliko stvari, i letvu volana, koja nije mali trosak. Tako da sam po pitanju dodatnih troskova bio miran, 4 godine platio samo po mali servis godisnje i mirna glava.

speedo

Po takvim cijenama sam i ja servisirao u ovl. servisima. Filteri su skuplji nego što bi trebali biti, ali to je valjda ceh garancije. S druge strane miran si tih 3 ili 5 godina koliko garancije traje, a nakon toga možeš birati šta i kako.

glavonja3

Primecujem da uglavnom se spominju stariji motori (1.4, 1.6, dizel), a slabije ovi novi, narocito 1.2 cini mi se. Kao da je bila slaba prodaja ili ti ljudi jednostavno nisu aktivni na forumu.