Distanceri

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

#30
@žac: ne verujem da je u pitanju samoodvijanje, problem je mala kontaktna površina između vijka i felne jer sila pritezanja na tako maloj površini ostvaruje toliko veliki pritisak da dolazi do deformacije aluminijuma na mestu dodira - čelični vijak prosto "utone" u telo felne pa ga je potrebno ponovo pritegnuti. Na prvi pogled ovo zaista izgleda kao da je došlo do samoodvijanja...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

DrJekyll

Danas sam namestio distancere. Evo slika skoro celog postupka i pre i posle, a slikao sam koliko sam mogao da bauljam oko majstora.
Svi troškovi su:
-distanceri 4kom 8000din AP Sport
-šrafovi 7x350din i 1 gratis polovan :) AP Sport
-šrafovi 8x400din Neki servis na batajničkom drumu na D
Ukupno 13.650 din

Ovaj u AP-u nije imao sve šrafove, samo 7 i onaj jedan polovan, pa mi je preporučio da odem tamo da dokupim za prednje troškove. Inače su mi u AP Sportu (kod Laste na auto putu) gratis ugradili zadnje distancere, a ovog u Zemunu sam ubedio da mi stavi napred jer mi je očistio "paučinu" iza ušiju za te njegove "skoro" nove šrafove od 400 din, pa je i tamo bilo "gratis" ugradnja.

Vrlo sam zadovoljan performansama i odmah sam uleteo u lakat krivinu sa skoro 90 i nije se makao auto :dance:


Evo i slika:



pre:


posle:


 
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

alexv011

Malo nam se vrat ukocio ali ... lepo, lepo  :aplause:

DrJekyll

Jbga, zaboravio sam da rotiram slike....takav je telefon, šta da radim.
Inače moram da primetim da je izgled auta "uživo" mnogo lepši nego bez ovoga. Mada se na zadnjim točkovima i ne primećuje mnogo promena, na prednjim se baš vidi, pogotovo kada se gleda donji deo branika.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

ivan-bgd

Ja vid'o uživo i izgleda ko pravi auto :lau:.Šalim se malo,super izgleda baš onako moćno i sporstki :aplause: :to:

DarioGTI

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

zac

 :aplause: Lepo izgleda.   Samo slike..... morao sam ceo monitor da okrecem.  :Smiley: 
Morao si da ga sredis pred Nis, cice i ostalo...   :hihi1:  joj kad ti zena cuje, vidi, procita...   :crazy:

Jesi vodio racuna da je na zavrtnjima isti konus kao kod starih ?   :ziveli:



@Loganovac  :to: , upravo tako, kod aluminijumskih se zavrtanj utisne (deformise mesto naleganja), ako ne odgovara konus i prakticno se kasnije olabavi.... a kod celicnih felni se bukvalno moze desiti da se vremenom otpuste posto je celik i jedno i drugo, tvrdo o tvrdo, i nalezuca povrsina na konisu je u vidu tankog prstena.... Zato i kazem da treba povesti racuna o izboru zavrtnjeva.    :ziveli:

DrJekyll

Gledao sam pola sata te šrafove baš iz tih razloga. Potpuno su identični...samo što su ovi niklovani ili tako nešto i vrlo su visokog kvaliteta.
Svejedno ću ja za koji dan pred put proveriti sve šrafove i naravno sve ostalo.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Veterinar

Lepo. Ja bih stavio na rubove blatobrana plasticne lajsne kakve idu na logana ili slicne.  :ne:

brankovs

Auto će sada biti tvrđi,ima da jede krivine :too:

Loganovac

Lepo.

Ali, staro zakeralo mora malo da filozofira...  :bonk:

Dakle, 13.650,00 RSD da bi izbacio stare čelične felne za po 20mm napolje  :ces: Ako se setimo za koju kintu možeš da nabaviš alu felne, pri čemu isti efekat možeš da dobiješ izborom ET parametra, ispada skupo, da ne kažem polovina investicije. Kol'ko beše Hobby platio felne?  :ces:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Jovunalola

#41
Ja sam svoje platila 100 jevreja (nisam ja, tata je :whistling: ). Doduše meganove, ali poklonu se u zube ne gleda...
There is always an exception to the rule: I before E except after C... so we come to the "seize", like in SEIZE THE DAY!  :)

brankovs

Citat: Loganovac poslato 19.06.2012. - 07:52
Lepo.

Ali, staro zakeralo mora malo da filozofira...  :bonk:

Dakle, 13.650,00 RSD da bi izbacio stare čelične felne za po 20mm napolje  :ces: Ako se setimo za koju kintu možeš da nabaviš alu felne, pri čemu isti efekat možeš da dobiješ izborom ET parametra, ispada skupo, da ne kažem polovina investicije. Kol'ko beše Hobby platio felne?  :ces:
:respect: Ali tako će i letnje gume na alu-felnama i zimske na čeličnim imati izbačene,veruj mi mnogo se oseti razlika u ponašanju auta.

hobbista

Da nisam toliko mator, pa i da pamtim cene. Cini mi se da su felne bile oko 300€  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

YUgisa

Citat: brankovs poslato 18.06.2012. - 23:29
Auto će sada biti tvrđi,ima da jede krivine :too:

Automobil ne moze nikako da postane tvrdji postavkom distancera na tockove sem ako distanceri nisu od olova i par desetina kg pa da vesanje ne moze da umiri oscilacije tocka zbog dodatne mase pa amortizer pocne da "stosuje" odnosno da se sabija do kraja i to naravno nije poboljsanje performansi. Malo stabliniji da, ali tvrdji ne... Glavne stavke koje uticu na tvrdocu su amortizeri pa onda opruge, gume na tockovima i jako malo ostali gumeni delovi u sklopu oslanjanja...

Inace pri odabiru distancera, ako ste u mogucnosti da birate, uvek se odlucite za sto lakse, jer dodatna masa na vesanju stvara vecu inerciju a takodje, posto je rotirajuci element utice i na kocenje...
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...