Pitanje za Bosance na forumu - kvalitetan servis za ugradnju auto-gasa u Bosni

prethodna tema - sledeća tema

dizelas

Dakle, pitanje je jednostavno. Ako me niko ne ubijedi u suprotno, otprilike sam odlučio da kupim MCV 1,6 mpi 90 KS jer je dosta jeftiniji od 1,6 16v i pogotovo od dizelaša, a vjerujem i jednostavniji i trajniji zbog konstrukcije sa 8v itd. Sada se lomim oko ugradnje, pa me zanima da li neko od forumaša može od srca preporučiti ijedan servis u Bosni za ugradnju gasa, po mogućnosti blizu Bijeljine. Meni ne bi bilo ništa lakše nego kvalitetno ugraditi gas negdje u Srbiji, ali ne znam da li u tom slučaju mogu dobiti važeći atest za upis u saobraćajnu u Bosni.

Naravno, sva gornja priča se odnosi na ugradnju bez zvaničnog zadržavanja garancije :rtfm:, mada sam od jednog koncesionara dobio tihu poluzvaničnu informaciju da čak postoji opcija ugradnje gasa u servisu koji odaberem uz zadržavanje garancije "ako se dogovorimo i pod određenim uslovima". Možda donekle rizičan i direktan dil sa koncesionarom iza leđa proizvođača oko garancije. Pssst...

DarioGTI

ako kupujes novi auto, i na njega dobijes garanciju, glupo je odreci se garancije zbog plinske instalacije.
zato se dogovori sa dilerom, gdje mozes ugraditi plin a da zadrzis garanciju na auto  :to: :to:. jer ipak novi auto se kupuje iz jednog razloga i zbog garancije...( i naravno, da garancuje bude "cista", bez nekih dogovora ovo ono)  :lazy:

zavisno o instalaciji, cep za plin ti se moze ugradit odmah pokraj otvora za sipanje benzina, a bocu stavis umjesto rezervnog kotaca (50L).

ovo gdje da ugradis plin, ti neznam rec.  :ces:

brzo donesi odluku da se mozes sto prije vozati u novom autu  :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

hobbista

Citat: DarioGTI poslato 16.09.2010. - 13:14
...a bocu stavis umjesto rezervnog kotaca (50L).
I tata bi, sine :D
Ne može boca od 50L zbog rastojanja do tla. Da bi prošao A-test, moraš da staviš bocu od 41L :(
Takođe, teško ćeš zadržati garanciju, jer firma koja ugrađuje TNG ima Ugovor sa Daciom, i preuzima neki deo odgovornosti u slučaju kvara na motoru.
Da ne bih ja lupao ovde, pojaviće se Slavko (nadam se :) ) da ti malo pojasni problematiku.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dizelas

Pa, moja jedina pretpostavka je da bi konkretni koncesionar, t.j. servis mogao "zazmuriti" na ugradnju gasa do isteka garancije, odnosno otklanjati eventualne kvarove kao da nema auto-gasa. Na kraju krajeva, ako se instalacija uradi profi, kao i kasnije održavanje uređaja, ne vidim razloga da ugradnja gasa može uticati na eventualne kvarove motora i mjenjača u garantnom roku. A Daciju i kupujem, na kraju krajeva, što ne sumnjam u pouzdanost iste.

Naravno, rizično je, šta ako se npr. kvar desi na putu pa se mora posjetiti/kontaktirati najbliži servis ili mobilna asistencija? Stoga su mi trileme u glavi oko prave opcije.

Kao šlag na tortu, u Bosni ne postoji servis koji je od Renault-Nissan-Dacije zvanično ovlašten da ugrađuje gas uz priznanje garancije, prema infu od više koncesionara. Rečeno mi je da "možda može da se ugradi u Hrvatskoj" i da zadržim garanciju.

Usput, čep ne bih ugrađivao na lim pored čepa rezervoara nego na branik iz 2 razloga:
(1) na braniku samo bušim plastiku na jednom mjestu, jer je kod MCV rez. točak ispod poda, pa nema dodatnih bušenja poda (cijevo ide od čepa do rezervoara, sve ispod poda, bar mislim tako laički i logički);
(2) za ugradnju pored čepa, bušio bih lim na 2 mjesta: na mjestu gdje je rupa za čep, kao i na mjestu gdje crijevo prolazi kroz lim da dođe ispod poda do rez. točka (valjda logički).

A čak da Dacia niti nema ovdje diskutovane problemičiće sa limom, ne bih da čačkam mečku i puno čeprkam po limu...
 

Keka

Citat: dizelas poslato 16.09.2010. - 12:19Otprilike sam odlučio da kupim MCV 1,6 mpi 90 KS jer je dosta jeftiniji od 1,6 16v i pogotovo od dizelaša, a vjerujem i jednostavniji i trajniji zbog konstrukcije sa 8v itd.

Ja bih uzeo 16V, jaci je, savremeniji, ima hidraulicne podizace, odlicno podnosi gas i mnogo bolje ce leci MCV-u nego 8V.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd

Citat: hobbista poslato 16.09.2010. - 14:20
I tata bi, sine :D
Ne može boca od 50L zbog rastojanja do tla. Da bi prošao A-test, moraš da staviš bocu od 41L :(
Takođe, teško ćeš zadržati garanciju, jer firma koja ugrađuje TNG ima Ugovor sa Daciom, i preuzima neki deo odgovornosti u slučaju kvara na motoru.
Da ne bih ja lupao ovde, pojaviće se Slavko (nadam se :) ) da ti malo pojasni problematiku.
Ne lupetaš, kolega, a i ja sam tu stalno.

@dizelas:
Ono što znam je da smo prošle godine obezbedili ateste jednoj floti Koka-Kole u BiH (AMSS). To znači da se u BiH priznaje atest iz Srbije. Mi smo radili nova, neregistrovana VW vozila, a obezbedili atest tako što su vozila pregledali ljudi iz AMSS u Sarajevu.
A što se tiče ugradnje gasa u Daciu u BiH, trenutno nemam nikakve validne informacije. Ako nešto saznam, napisaću.

Pozdrav

dizelas

Slavko, hvala na informacijama, inače znam za Koline kedije 1,4 B sa ugrađenim gasom, ali nisam znao da su rađeni u Srbiji. Al' oni koji ih voze kukaju koliko su mrtvi, brateee... Imao bih za tebe dosta pitanja oko ugradnje gasa u Daciju, npr. koji motor odabrati i zašto (8 ili 16v), no nadam se da za većinu odgovori već postoje na forumu i da ću ih naći. Za početak ću da te zamolim da se iz svoje pozicije ovlaštenog servisa raspitaš da li postoji ugradnja gasa u Bosni sa zadržavanjem garancije, kao i da li eventualno postoji mogućnost ugradnje u Srbiji (npr. kod tebe) u novu Daciju koja se uvozi u Bosnu sa zadržavanjem garancije u Bosni. Ako i postoji put, ko zna kako bi se papirološki to sve odradilo, imam što urođen, što stečen strah od birokratije. A ko zna i koliko bi ta igrarija koštala glede transporta vozila, papirologije, itd...

milko

Može li odgovor od Hercegovca? :nami:

Pošto si iz Bijeljine najbliži servis za ugradnju autoplina je u Tuzli "AMD Viva" imam i broj tel. ako te zanima.
Oni ugrađuju uređaj Lovato, a cijena za tvoje vozilo je 1400 KM.Garancija 1 godina.Ja sam ih zvao čisto informativno i tip mi je pravo nahvalio taj uređaj.Da naglasim ja lično o njemu ili bilo kojem drugom nemam nikakvo iskustvo.Što se tiče atesta,to je u BiH problem jer nije riješena zakonska regulativa i plinski uređaj ti ne može biti upisan u saobraćajnu dozvolu.Atest ti oni mogu nabaviti za 100 KM ali on ti dođe kao običan papir.
U Hercegovini ima još jedan privatni servis kojeg hvale,i oni ugrađuju samo Landirenzo.
Pošto sam blizu Hrvatske,zvao sam AK Jerković u Opuzenu zastupnici RND i tamo mi je rečeno da u Hrvatskoj nema niti jedan ovlašteni servis za ugradnju TNG a

leotar

Da se nadovezem da ovu pricu posto sam se dva puta raspitivao za ovo kod ovlastenog dilera... Milko, ne znam jesi li se ti obracao GumaM, ali meni su tamo rekli da se plin jedino ugradjuje u Splitu(?!) i da kosta oko 1.000 EUR. Naravno, sve ovo je sa zadrzavanjem garancije. Ono sto su mi jos rekli je da "se ne isplati to raditi jer se ceka i skupo je tako da je bolje kupiti dCi". Doduse, Bunja u Sarajevo nisam zvao oko toga.

Loganovac

Ono što sam čuo od upućenih ljudi je - Lovato ne! Misli se naravno na sekvent uređaje, i prema tvrdnji svih servisera sa kojima sam bio u kontaktu (čak i ovlašćenih Lovato servisera) Lovato se preporučuje za sve ostale sisteme osim za sekvencijalne. LandiRenzo je daleko bolji izbor.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

milko

Leotar,pitao sam ih i za TNG i za alarm,a odgovor je:"Pa šta će ti to,to kod nas nema ,još nam niko nije postavljao takva pitanja,to ti je bespotrebno  :laugh1:



http://www.autogasradic.com/
http://www.darkom.net/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1




Jelenko

Ima li ko informaciju ko ugradjuje kvalitetno a (povoljno) plin blize Banja Luci,ima ovde nekih "majstora" ali sve je to nesto traljavo...

dizelas

Možda da pitaš u servisu gdje auto održavaš (odnosno kod dilera gdje si kupio auto), meni je rekao diler kod kojeg sam se raspitivao za kupovinu novog auta "da će me on poslati kod čovjeka koji ugrađuje gas, i da neću imati problema u garantnom roku ako se nešto desi". Vjerujem da ti auto više nije u garanciji, pa ti je samim tim lakše izabrati dobar servis. Da si iz Bijeljine, ja bih ti mirna srca preporučio da odeš u Srbiju u neki od renomiranih servisa. Obzirom da si podaleko od Srbije, najbolje je da pročešljaš bosanske forume bez obzira na koju marku auta se odnosi ugradnja gasa, valjda ima neko iz Krajine ko se dokazao kao dobar servis. Idi na www.autogas.rs.sr, negdje sam nekada pročitao da ih je neko nahvalio, pa se raspitaj.

P.S. Meni lično nije problem otići i 500 km od kuće radi kvalitetne ugrednje, ali je problem kasnije održavanje, eventualni kvarovi itd...



Jelenko

Iskreno nisam bio pristalica za ugradnju plina,ali kad vidim koliko je njih ugradilo zasto da nebi i ja.
Ovi sto sam kod njih radio redovne servise su poput hit auta u Srbiji,deru brate sa cijenama,.
Autu je prosla garancija,to nije problem,a bas zato trazim servis blize banja luci zbog odrzavanja,ali na zalost malo ih je.
Hvala na linku.... :friends: :ziveli:

speedo

Čuo sam pohvale za dva gas servisa, jedan u Zenici, jedan u Sarajevu, tačnije Istočnom Sarajevu. Mislim da ti je to daleko, ali ako te zanima mogu se raspitati za tačan kontakt. Probaj na kakvom banjalučkom forumu pitati, u BL ima i mnogo auta i mnogi voze na gas, vjerovatno znaju ko je kakav majstor.

Ali prije bilo kakve ugradnje, baci računicu na papir, dodaj manji gepek, nosivost, održavanje i moguće probleme sa plinom.... U principu je plin zdrav i za okolinu i za novčanik, ali ja ga nemam i sumnjam da ću ga imati.