Sandero III digital 10" cluster with My sense

prethodna tema - sledeća tema

Goky

Pronašao sam na YouTube

Detalje ne znam...
Isto to je odradio i na Joger-u
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Yaris

#1
Lik je iz Bugarske. Kontaktirao sam ga preko Facebook-a. Cena je 700EUR sa ugradnjom. Ali hoce da mu se dodje u Bugarsku i tamo da se ugradi. Hoce i da posalje postom, ali da mu se prethodno ELM-om procitaju vrednosti trenutne, analogne, instrument table kako bi novu programirao. Uglavno ih je stavljao na vozila sa LPG-om. Ali mora i na MediaNav nesto da se promeni.

Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

astmario

Glupost, ceo trend prelaska da digitalne instrument table, tabla služi da baciš pogled i brzinski vidiš brzinu, obrtaje, šareniš i ostalo samo odvlači pažnju.
Kontrolu klime, podizača i ostale gluposti koje trapaju na ekrane danas neću da pominjem, da bih uključio klimu na analognim kontrolama, ili promenio radio stanicu, teba mi delić sekunde bez skidanja pogleda sa puta, sa ekranom to traje par sekundi što narušava bezbednost u vožnji.

saša61beograd

#4
Traje i mnogo duže od par sekundi.Zato se digitalne komande preko ekrana ukidaju zakonom u EU i prelazi se opet na klasične,mehaničke komande.Bar ono što je bitno,a ekran će da ima samo "zabavnu" funkciju.Neki proizvođači su već vratili mehaničke komande.I Citroen je objavio da će na novom C3 uraditi tako.

Veterinar


Loganovac

Nije dobra podela na digitalne i analogne. "Analogni" sat koji imate na računaru takođe je digitalni. Dakle pitanje je vizualizacije podataka na kontrolnoj tabli, nemam ništa protiv digitalnih dok god možeš da ih "skeniraš" perifernim vidom. Uostalom, ako može da bude po borbenim avionima, može i treba tako isto po automobilima, bez razlike digitalno/analogno.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Samo što borbenim avionima ne iskaču pešaci i udarne rupe.A i ti što ih voze imaju malo više od "B" kategorije,pa mogu više od prosečnog vozača.
Nije problem perifernim vidom videti.Nego što treba gledati dok bockaš prstom kroz menije i podmenije dok ne dođeš do onoga što ti treba,recimo da smanjiš grejanje.Neka je to samo 5 sekundi,a voziš recimo 60km/h,to je mnogo,mnogo metara vožnje na slepo.

Yaris

A ja sam baš čuo suprotno. Ide se na smanjenje troškova i sve kompanije idu u pravcu Teslinog rešenja, a to je jedan veliki display na sredini auta preko kojeg se sve radi i podešava.

Loganovac

#9
Ja koliko sam video kokpita borbenih aviona, nigde ne videh menije i podmenije, za sve postoji tipka ili poluga. I ima mnogo indikatora (instrumenata) za vizualizaciju velikog broja informacija istovremeno.
To što piloti imaju mnogo više od B kategorije odgovara potrebi za brzinom reakcije u odnosu na vozača motornog vozila. Koliko znam, za avione ne postoji zona škole  :D
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Citat: saša61beograd poslato 04.04.2024. - 11:54Samo što borbenim avionima ne iskaču pešaci i udarne rupe.A i ti što ih voze imaju malo više od "B" kategorije,pa mogu više od prosečnog vozača.
Nije problem perifernim vidom videti.Nego što treba gledati dok bockaš prstom kroz menije i podmenije dok ne dođeš do onoga što ti treba,recimo da smanjiš grejanje.Neka je to samo 5 sekundi,a voziš recimo 60km/h,to je mnogo,mnogo metara vožnje na slepo.
Nije zakonski propisano ili ograničeno jer te stvari ne podležun homologaciji.
Ali jesi u pravu da se menjaju trendovi i da se neke osnovne komande vraćaju na tzv "tactile" ili dugmiće.
Renault i Dacia konkretno jako vode računa o svojim kupcima i njihovim željama i navikama, tako da ergonomiju kabine prilagođavaju i onima koji vole "ekrane" i "toch screen"-ove i nama dinosaurusima koji još uvek volimo prekidače.

E sad, ako kupiš novo Renault ili Dacia vozilo sa automatskom klimom, veruj mi na reč da nema šta da čačkaš oko klime. Jednom podesiš temperaturu i ne znaš da imaš klimu. To su stvarno doterali do perfekcije. Vozio sam u srećna vremena službeni Clio5 i Duster2 sa automatskom klimom i ova tvrdnja je na osnovu tog iskustva.

Radio, telefon i multimedija su kod Renaulta od boktepitaodkad na onom "satelitu" ispod volana sa desne strane. Meni je to fenomenalno rešenje i drago mi je da nisu odustali od toga. Bože, kad se samo setim koliko puta mi se desilo da posle Renaulta ili Dacie sednem u svoju milfaču ili zvečku i prstima u prazno menjam stanice ili regulišem jačinu zvuka :)

Želim ti da jednom nekada kupiš nov auto sa WHUD (Windshield Head Up Display).
Na vetrobranu se projektuju osnovne informacije koje izabereš. I kao pilot borbenog ili komercijalnog aviona u svakom trenutku imaš ispred sebe informacije koje su važne za bezbednu vožnju, uključujući i smernice navigacije. Nema skretanja pogleda sa puta. To sam video u Qashqai-ju J12 i u novom Australu. Što bi današnji klinci rekli "ovo ima priču".

U vezi ovog digitalnog displeja instrumenata o kojem je tema, meni lično bi to odgovaralo i voleo bih da imam nešto takvo u svom sadašnjem automobilu. Razlog je to što sam već pomalo mator i što su mi kratke ruke. Ove "digitalne" instrumente bele boje čitam bez snajpera a za analogne moram da stavim snajpere na vr' nosa. Od informacija najbitnija bi mi bila brzina vozila u "digitalnom" formatu (broj umesto kazaljke) i pištalica ako nešto ne valja (pregrejavanje, pritisak ulja itd).

Pravda za "digitalne" displeje ali samo ako imaju "dugmiće" za osnovne funkcije!  :D

saša61beograd

Pošto samo na ivici nesporazuma,da pojasnim.Head up displej sa osnovnim informacijama je odlična stvar (nisam uživo probao,ali mi se kao ideja jako dopada).Ono što meni smeta je displej (ekran) na centralnoj konzoli preko koga bih morao da,u toku vožnje,bilo šta da podešavam.


slavko_bgd

Mislim da se razumemo. 
Birajući između dugmića i potenciometara, za koje bez gledanja znam gde se nalaze i kojima jednim klikom ili okretom odradim to što želim, i ekrana po kojima treba da nišanim ikonice, menije i podmenije - biram dugmiće. 
Zato volim automobile koji imaju i jedno i drugo, zato sam napisao treću rečenicu mog prethodnog posta. 
Stvar ukusa. 

MitarMrgulic

U Crosslandu imamo taj središnji displej, na kojem dok promjeniš stanicu, moraš stati negdje sa strane, ako hoćeš da ostaneš fokusiran na cestu...

Oni dugmići na Meganu i Loganu, su ekstra stvar...

slavko_bgd

Vozio sam na jednoj probi novi Crossland sa 8" ekranom. 
Taj Crossland je imao komande na volanu, na desnom paoku, kojima su se menjale presetovane radio stanice i imao je onu polugicu za jačinu zvuka. Imao je SRC i "Mute" na volanu. Imao je i dugmiće ispod displeja. 
Klikom na "Audio" ispod displeja se prvo ulazilo u menju radio i sledeći klik na ekranu je bio strelicom levo ili desno za traženje stanica. Znači, ništa što bi nepotrebno odvraćalo pažnju vozaču više nego običan aftermarket radio.  
Pojačavanje i smanjivanje jačine zvuka je bilo na onom okruglom dugmencetu na koji se uključuje infotejnment.
I sećam se da nam je prodavac rekao da taj infotejnment ima i glasovne komande a neki jeftiniji valjda nema. Nebitno. 
Na osnovu ovog mog vrlo kratkog iskustva sa Crossland-om, mislim da je Opel to super odradio.