Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

Rimad

Citat: speedo poslato 27.02.2016. - 17:11
Najveći problem mi je pronaći dovoljno stručnog i ozbiljnog majstora, a što se tiče dijelova najbliže sam odluci da kupim SKF set zupčastog (remen+španer+v.pumpa 130KM) i SKF pk remen oko 20-25KM. Antifriz bih uzeo ovaj originalni. Usto bih još odradio i podešavanje ventila i zamjenu kočione tečnosti, te pregled trapa i kočnica.

Mislim da ti ne treba vrhunski majstor za takvo nešto. Dovoljno je nije fušer i prevarant.

Ja sam dva majstora promjenio - svi ih hvale da su kraljevi za Renault, ali džaba ti ako uzimaju previše posla pa fušere ili zaposle radnike, pa vide "e, Dacia, daću onom malcu neka se trenira".

Sada održavam auto kod majstora za Opel. Problem je što je pred penziju.

Jelenko

E vidis zato ja kazem svom majstoru ako ti radis ok ako neko drugi neka hvala sacekacu kad mognes.Od kad sam radio veliki servis nikakvih problema nema,sve sam njemu prepustio i rad,dijelove i ruke+ mozes da nadgledas sta radi nikakav problem.Naravno imas i garanciju.
@speedo;Steta sto ti je Banja Luka daleko inace uputio bih te kod pravog majstora...

silent

Na proleće mi auto puni 6 godina, ali je prešao samo 48.000 km.

Uopšte nisam pametan, da li da radim veliki servis ove godine...

kiconix

Preporuku znas, tvoj izbor.
Da je auto moj, castio bi ga i narednih 6 godina mirno spavao.

zac

Mozda da zamenis samo kais a pumpu i spanere ostavis jos...oni nemaju vremenski rok..vec kilometre...a i faqbricke vodene pumpe su bolej od bilo koje zamenske...mozda...a mozda i ne..  :ces:

saša61beograd

Dosta zavisi kako je Silent prešao tih 48.000km.Ako je većinom gradska vožnja,onda kaiševi obavezno,što pre.Može i španer jer je jeftin (ako se kupuje komplet).
Eh,vodena pumpa i njena zamena na prvom servisu je večita dilema.Stara može da procuri sa novim zupčastim,a i ne mora.Da je bolja od zamenskih,jeste.Moja prva,fabrička pumpa je izdržala tri zupčasta i oko 95.000km a da nije procurela (ovo je sticajem okolnosti jer su mi u garanciji dva puta menjali zupčasti zbog curenja ulja).
A što se tiče mirnog spavanja,njega nema jer su uvek moguće greške majstora ili greške na ugrađenim delovima.Tek ako pređe jedno 40-50.000km bez curenja i nečeg drugog,može se reći da je veliki servis prošao ok,a onda se bliži sledeći i tako u krug.

silent

Pošto sam ja pristalica preventivnog održavanja, mislim da ću ipak zameniti i kaiševe i pumpu i španere, a dao bih i ventile da se našteluju.

Išao bih u servis Krstevski, ali pitaću i Savu, čisto radi poređenja.

speedo

Citat: speedo poslato 27.02.2016. - 17:11
a što se tiče dijelova najbliže sam odluci da kupim SKF set zupčastog (remen+španer+v.pumpa 130KM) i SKF pk remen oko 20-25KM.


Dužan sam ispravku, pošto ovo ipak čita mnogo ljudi, a da ne ko bio u zabludi.
130KM je set zupčastog koji sadrži samo kaiš i španer. Set sa još vodenom pumpom je 184KM, PK remen (za moj motor sa klimom, servom i noviji tip) je 23KM, sve marke SKF.

Što se tiče majstora problem je što sam na par njih naišao da ne znaju ni koje je to auto ni koji je motor. Govorim o ljudima koji rade u pristojnim servisima (kao pristojnim), ne onima koji to rade u garaži na crno...
Što se tiče originalnih dijelova, vjerujem da jesu bolji, ali pitanje je koliko? 2,5 ili 3 puta bolji sigurno nisu, a toliko su skuplji. Ista priča kao i sa filterima. Filter ulja u slobodnoj prodaji 5 €, u servisu 13 €. Nisam upratio da je neko imao problema sa zamjenskim dijelovima u okviru predviđenog intervala (4. god. ili 60.000km), naravno, da je iole poznata marka.

Keka

Sa poznatim markama, koliko znam, niko nije imao problema, ali sa no-name-PRC delovima je bilo problema.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Pa onda kupi SKF i nađi majstora i ne brini.
Speedo , filter ulja kod Almyja (preko puta Dacije u Zenici) je 5,20 KM.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Hvala na informaciji, Zorane :wave:

Zoran

Zupčasti u prvoj ugradnji je marke Gates. U BiH jedino ga prodaje banjalučka trgovina autodijelova Simimpex doo.
Oni imaju desetak svojih prodavnica po BiH. Neznam dali imaju u Zenici? Ako te ta varijanta interesuje malo proguglaj...Ja sam kod njih u Sarajevu zupčasti Gates platio oko 25 KM koliko se sjećam.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Nisam viđao Gates nigdje ni u Vitezu, ni u Zenici, iako to jeste prva ugradnja i kod mene, piše na PK remenu a vjerovatno je i zupčasti.

skiter69

sutra idem na mali servis, prešao 60870km. znamda bi trebalo uraditi veliki servis na 60000, ali mi je to sada neizvodljivo. propustio bi ga za sledeću godinu. da ne ureknem  :cekicem: auto radi bez problema. jel velika "greda" to što ga odlažem  :ne:

miki-bgd

Na ovoj strani mozda nadjes odgovore. Konkretno:

Citat: silent poslato 29.02.2016. - 20:32
Na proleće mi auto puni 6 godina, ali je prešao samo 48.000 km.

Uopšte nisam pametan, da li da radim veliki servis ove godine...

Citat: žac poslato 01.03.2016. - 16:48
Mozda da zamenis samo kais a pumpu i spanere ostavis jos...oni nemaju vremenski rok..vec kilometre...a i faqbricke vodene pumpe su bolej od bilo koje zamenske...mozda...a mozda i ne..  :ces:
Citat: saša61beograd poslato 01.03.2016. - 18:10
Dosta zavisi kako je Silent prešao tih 48.000km.Ako je većinom gradska vožnja,onda kaiševi obavezno,što pre.Može i španer jer je jeftin (ako se kupuje komplet).
Eh,vodena pumpa i njena zamena na prvom servisu je večita dilema.Stara može da procuri sa novim zupčastim,a i ne mora.Da je bolja od zamenskih,jeste.Moja prva,fabrička pumpa je izdržala tri zupčasta i oko 95.000km a da nije procurela (ovo je sticajem okolnosti jer su mi u garanciji dva puta menjali zupčasti zbog curenja ulja).
A što se tiče mirnog spavanja,njega nema jer su uvek moguće greške majstora ili greške na ugrađenim delovima.Tek ako pređe jedno 40-50.000km bez curenja i nečeg drugog,može se reći da je veliki servis prošao ok,a onda se bliži sledeći i tako u krug.