Sandero Stepway treće generacije

prethodna tema - sledeća tema

Hardvet

Svaka cast na ovakvom razmisljanju. Delimo stavove apsolutno. Malo ce biti nezgodno sad kad ne bude vise Sandera u ponudi. Ostace valjda bar Logan, ali ce i on biti skuplji( tako kazu).
U sustini, kad se realno sagleda, automobili uopste su nerealno visokih cena, sa upitnim kvalitetom ( u odnosu na raniji period), ali tako je kako je.


bocca

Bio sam u subotu u AK Stojanov u Novom Sadu. Najavio se i rezervisao probnu vožnju. Došli smo porodično, prvo u salon, unutra izložen isto jedan Confort, kao i ovaj registrovan za probu. I odmah u startu ogromno razočarenje što se tiče prostora za moja ramena!!! Čak sam rešio i da odustanem od probe. Ipak su me nagovorili i vozio sam možda i 10ak minuta. U samoj vožnji, kada se ruke uposle, situacija sa prostorom malko bolja. Motor prava zujalica, lako ubrzava, prodavac i forsira ta ubrzanja ali je onda uvek u visokim obrtajima. Puno sitnica nisam ni uspeo da skontam pa ni potrošnju. Moja žena, iz ženskog ugla, je fascinirana. Ja sam više rezervisan. Deci je ok. A baš je po slikama i napisanim dimenzijama u brošurama delovao i trebao biti širi od prethodnika.

milorads

Evo par zapazanja i od mene:
Procitao sam sve i pogledao dosta youtube recenzija. U izbor za novi auto su dolazili automibili tipa: novi captur, skoda kamiq, suzuki sx cross/vitara, tj. auti iz b-suv klase.
Kamiq sam probao, deluje kvalitetnije iznutra, ali dosta siromasniji sa opremom u ceni od 15-16000 eura. Auto je mnogo tvrd, oseca svaku rupu, recimo nije imao kameru,  a cena oko 16000 eura.
Stepway u gornjem paketu opreme sa dodatom opremom, bojom, parking senzorima napred i pozadi, kamerom,  AEB (doduse bez odrzanja trake i adaptivnog), automatskom klimom iz kaptura/clia iznosi oko 14000 a to vec ne mogu dobiti na kapturu bar ne za te pare.
Auto vuce ekstra (slicno clio 5-ici) i lagan je za voznju, kvacilo je mekano, menjac i rucica je sad mnogo lepsi (lici na clio 5), elektricni servo, unutra je dosta konforan i osecaj je generalno lep. Posto su se na testovima zalili na buku od vetra probao sam ga na magistrali, autoputu i po lokalnim razlokanim putevima kao i par ulica gradske voznje.
Na autoputu na 130km/h se motor gotovo ne cuje, vetar se cuje, ali jos uvek je prijatan za voznju i nije naporno pricati tisim glasom u kolima na toj brzini.
Dovoljno je startan, sto se tice potrosnje svi automobili idu oko 7-8 litara u mesovitoj voznji ali sa dodatkom auto gasa tu vec nema govora da ce neki auto biti ekonomicniji.
U krivinama se blago naginje, nije za 'slalom' voznju, ali je auto stabilan i lepo lezi na putu.
Na ostecenom putu neverovatno 'pegla' neravnine, motor je elastican na uzbrdicama...
Sto se tice unutrasnjosti izmerio sam gepek i identican je po dimenzijama kao na novom kapturu kad je na kapturu zadnje sediste u nekom srednjem polozaju. Cak je i veci kad su na kapturu zadnja sedista u 'zadnjem polozaju'. Doduse gepek je u donjem delu za par cm kraci od stare verzije stepway-a, ali je po dubini sigurno dublji oko 10-tak cm.
Krovni nosaci su odlicna stvar posto nosaci koji su na drugim autima su priljubljeni uz krov (zbog izgleda i aerodinamike) i to sprecava da se bilo sta veze za nosac direktno (nema rupa ispod nosaca da prodje konopac ili zatezac). U gornjem paketu nosac se okrece za 90 stepeni i postaje nosac koji je ok za krovni kofer ili za neke stvari koje bi kupio tipa (garnisna, lajsna... )
Odozdo je pod skroz pokriven plastikom sto me iznenadilo pozitivno. Auspuh jeste kraci i mislim da nije prohromski ali na novom autu to mi i nije toliko bitno. Da li su stedeli ili je to stavljeno zbog ekologije ili bezbednosti (zbog rezervoara za plin), ne znam. Mislim da nece biti problem oko ulaska 'gasova' u kola posto ce auto na semaforu sam da se gasi, leti ako je ukljucena klima bice zatvoreni prozori,a  na semaforu i tako ima start/stop sistem. Takodje auto kad se vozi na gas nema toliko otrovne gasove (co2+h20).

Evo i svih mana sto sam primetio:
- auspuh, iako je dobro zasticen primetio sam koroziju kapicama osovine tockova na nekom youtube videu, takodje na prednjim diskovima (to se skida voznjom)
- tvrda plastika (kome smeta), ali instrument tabla ipak deluje solidno
- mislim da nema svetla na kaseti (dovoljno je duboka)
- sedista su dobra, osnova je ista kao i na renault, ali je na clio/captur bolje platno i kvalitetnije uradjeno.
- retrovizori se ne sklapaju automatski (imaju senzor mrtvog ugla i lepo se vidi na njima). C3 sto sam vozio je imao ovo ali je imao mnogo vise ostalih mana.
- zadnje staklo je sad malo smanjeno ali jos uvek su zadrzali koliko-toliko veliki prozor za putnike na zadnjim sedistima.
- nema ventilaciju za putnike pozadi (to je vec za skuplje modele)
- pozadi nema plastiku na utovarnom delu gepeka ali to bi dodatno smanjilo kapacitet gepeka.
- nije ubacen adaptivni tempomat, odrzanje trake (standardno se dobija na suzuki-ju ali je on vec oko 4000 skuplji)

Uglavnom, auto je narucen za 2-3 meseca je isporuka (gornji paket+ paket sigurnost + autogas...)

Mislim da kome treba 'svestran' auto moze dobiti dosta za te pare. Postoji dosta opcija za slicne i manje pare ali sa losijim motorima, spustenim autima (bez sanse da se popenju na ivicnjak), losijom opremom, realno neudobnijim autima za nase puteve...


kiconix

Sasuo si sustinu cele price o kupovini auta.
:aplause:

Vladan P

milorads

Čestitam na kupovini !  :to:

Očekujemo još utisaka kada stigne.
Zajedno smo skupa !

MitarMrgulic

Odličan opis auta :)

Da budem optimističan, ovaj period čekanja na isporuku, zna da iznenadi, meni je Logan MCV, došao ranije 15-20 dana, nego što se očekivalo  :too:

Sretno drugar!

Loganovac

 :ces:  Dva puta sam pročitao post i nisam ukapirao koji je to motor u Stepway-u koji si probao (ne čuje se na 130) i kupio  :ne:
Inače, stvarno odličan tekst i za svaku pohvalu pristup ozbiljnoj investiciji kupovine novog auta.

:too:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Citat: milorads poslato 03.02.2021. - 08:52

Uglavnom, auto je narucen za 2-3 meseca je isporuka (gornji paket+ paket sigurnost + autogas...)



:wink:
Nema dizela u ponudi, ostaje 1.0 tce.

Kocijas

Pohvala za auto kucu koja ti je omogucila da ga probas na magistrali, auto putu i po gradu. To se zove probna voznja. Meni jedva dali da ga probam 5 min i to smo isli do pekare da zaposleni iz salona, koji je isao sa mnom, kupi sebi burek.

saša61beograd

Bilo bi lepo da saznamo koja to kuća omogućava probnu vožnju po magistrali,auto-putu i po lokalnim razlokanim putavima.I koja je tačna cena sa navedenom opremom.
Prvi post kolege i odmah nov auto i detaljna analiza.Čestitam!

milorads

#55

Jevtovic Auto - Cacak, Prislonica.
Mislim da sam imao srece posto se nalaze izmedju Preljine i Milanovca pa sam napravio krug (prva rampa u Preljini, prvi izlaz kod Gornjeg Milanovca, losi putevi do GM, kroz GM i nazad do kuce :)
osnova: 13400 (bela tce 100 GPL)  + boja 420 + paket sigurnost (senzor mrtvog ugla, parking senzori napred i pozadi i kamera) 350 = 14160 eur

PS. Dozivljaj udobnosti, buke, konfora i performansi je subjektivan tako da generalno preporucujem svakome da proba/vidi  pre eventualne kupovine :)

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

bocca

Čestitam i ja!
Da li ima prostora za bilo kakvu priču o popustima, barem i kroz dodatnu opremu, ili ne? Ne mora u brojkama ako je poslovni dogovor tajna, samo da ili ne! Hvala i uživaj kad stigne!

milorads

#58


:) Nisam uzimao model sa 'lagera', test vozilo  nego 'sklapan'. Verovatno za takve kombinacije mozda i moze da se pregovara. Jedino sto sam iskoristio trenutnu akciju besplatnih zimskih guma (mislim da daju trenutno klase Lassa, Barum). Odlucio sam takodje i za 'dacia finansiranje' sa malo vecom kamatnom stopom (oko 5%) gde se dobija besplatni "10%-kasko" za prvu godinu, dodatne 2 godine garancije (znaci 5 godina ukupno) i jedan ili dva redovna osnovna servisa besplatno. To ima smisla za kredit sa vecim ucescem ili manjim brojem godina posto onda suma koja ide na razliku u kamati u odnosu na povoljniji kredit je manja od svih benefita koji se daju. 

Kocijas