Dacia Bigster novi SUV i još dva modela

prethodna tema - sledeća tema

bind

 Dacia sprema novi SUV i još dva modela.
Dacia je objavila fotografije i tehničke detalje kompaktnog SUV koncepta Bigster.


Renault ima velike planove za rumunski niskobudžetni auto-brend, koji uključuju tri nova modela u narednih pet godina.
Kako se navodi, jedan od noviteta biće automobil u "C" segmentu, dok je drugi kompaktni SUV koji će u gami zauzeti poziciju iznad Dustera.
Ovaj automobil je najavljen konceptom Bigster dužine 4,6 m, što znači da je 30-ak cm veći od pomenutog modela Duster.



Novi SUV biće konstruisan na mehaničkoj platformi koja omogućava raznovrsne pogonske agregate.
Predviđene su verzije sa hibridnim pogonom, kao i motori koji će kao gorivo moći da koriste i tečni naftni gas (LPG) i/ili metan (CNG).


Posle novog SUV-a, baziranog na konceptu Bigster, uslediće još dva modela, do kojih je jedan planirtan za 2022, a drugi za 2024. godinu.

Grupacija Renault planira i da ojača veze između svoja dva niskobudžetna brenda, pa je najavljena tešnja saradnja između marki Dacia i Lada, kako bi se smanjili troškovi razvoja i proizvodnje.
Kao rezultat te saradnje, broj mehaničkih platformi dva brenda smanjiće se sa četiri na samo jednu.



Osim toga, Renault namerava da ukine pojedine modele i verzije proizvođača Dacia i Lada, a u planu je i nova, kompaktna Lada, koja će biti predstavljena posle kompaktnog modela rumunske marke.
Mehanička osnova za vozila oba brenda biće CMF-B platforma Renault grupacije.


Koncept Bigster donosi još jednu novinu kada je u pitanju brend Dacia, a to je modernizovan logotip.
Ostaje da se vidi da li ćemo ovaj logo gledati i na budućim produkcijskim modelima, ili je on rezervisan samo za konceptno SUV vozilo.

Izvor : B92

saša61beograd

Izvinjavam se onima kojima se ovo sviđa,ali za mene je ovo samo korporacijasko lupetanje.Cela evropska auto industrija je u dubokoj sistemskoj krizi,ne znaju gde im je dupe,a gde im je glava,pa se valjda kuraže ovakvim tripovima i zaluđuju narod.
U praksi stvari ovako stoje:osrednje opremljena i motorizovana Dačija pre 6-7 godina koštala je 8.000 evra.Sada košta 50% više.Posle samo 6-7 godina!Da li je za to vreme u EU bila tolika ukupna inflacija?Nije.Da li su plate toliko povećene?Nisu.Dobro,Dačija jeste tehnološki napredovala.Ali mnogo toga je napredovalo pa ipak nije poskupelo 50% za 6-7 godina;od frižidera,televizora,pa do studiranja ili medicinskih usluga i lekova.
Očigledno je da kupac novog automobila treba da plati sve nebuloze,uglavnom ekološke i bezbednosne, koje smišlja EU.Koji je krajnji cilj svega toga,to mi nije baš jasno.Jedino znam da,sve i da mogu,neću u tome učestvovati,dok god mogu da Logana održim u voznom stanju i da ga registrujem.
Zato me ovakvi napadi na zdrav razum od strane Reno-a i ostalih prilično nerviraju.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

bind

#3




bind

Da se vratimo na Bigster; njegovo ime zapravo ukazuje na ono što će se desiti sledeće. Model kojem prethodi će biti najveći Dacijin automobil do sada, budući da je prototip dugačak 4,6 metara, jasno pozicioniran u okviru C segmenta. Ukoliko se sve ispostavi tačnim, novajlija bi mogao da dođe u formi ,,prostranog, robusnog vozila, modernog dizajna i terenski nastrojenog", sudeći po rečima Alehandra Mesonero-Romanosa, čoveka zaduženog za Dacijin stajling.

Ono što je još bolje, kompanija je odlučna u tome da cene drži ,,zauzdanim". Pre nego što dođemo do toga, hajde da proverimo ključne osobine koncepta, koji je 28 centimetara duži od Dustera, koji je uz Sandero najbolje prodavani automobil u svojoj klasi u Evropi.
Nažalost, Dacia nam nije pružila uvid u enterijer. Ljubitelji rumunske marke znaju vrlo dobro da je ovo ,,Ahilova peta" Dacije, jer je spartanski opremljen kabinski prostor jedan od načina da se troškovi drže na niskom nivou, a samim tim i prodajna cena.

bocca

Šta ja znam, ideja da se pravi i automobil veći od Dastera mi je sasvim ok. Ali, jedno je sigurno, kada dođe do prodaje ovako izgledati neće. Verovatno ni blizu ovog koncepta iako je zvaničan. Setite se samo silnih najavljivanih fotografija novog Sandera koje veze nemaju sa ovim što ide u prodaju. E sad, što se cena budućeg modela tiče tu može biti problema. Gde ga pozicionirati?!? Pa može samo u SUV C segmenta i nikako drugačije čak iako bude 10ak cm duži. A tu su Kađar, Tukson, Sportidž koji kreću od 18000 e. Kako se tu uklopiti pitanje je sad! Mada, neka brinu o tome oni koji su za to veoma dobro plaćeni.

Bata83

Nadam se da nece tako izgledati, transformes sa srackalicom  :bonk:

saša61beograd

Svaki proizvođač automobila ume da napravi ovakvu studiju i da zasija na internetu.
Dačija je nekad umela da napravi pristojan porodični auto za 8.000 evra,sada to više ne ume.Znači,"pukli" su,a pukao sam i ja sa njima.Pukao za nov auto marke Dačija.

srbininside

Na žalost nema više automobila za 8.000, bar dok neki Kinezi ili Indijci ne dođu u Evropu, a sumnjam da će to uskoro, nisu se baš proslavili ovi što su pokušavali. Dodavanje svih sigurnosnih elemenata, kao i dodatne opreme diže cenu, jer se svaka vrsta luksuza plaća, a i ta srednja Evropa brže raste sa platama od nas, iako smo mi najbolji i najbrži na celom svetu.

Meni ovaj Bigster jako lepo izgleda. Jasno je da je ovo koncept, kompjuterski crtež i da neće skoro na tržište, ali Renault ispituje puls, a vizuelno je više nego konkurentan sa SUV segmentom koji gađa, tako da će verovatno i cena biti nešto niža nego što je Kodiak kao i svi modeli u nižim klasama gde se Dačija takmiči. Ovo će uneti novog konkurenta u taj C segment i deluje da će ozbiljno tu da se pozicionira, definitivno su SUVovi budućnost, jer je to trend i u SAD, a sve otuda dolazi nešto kasnije i u Evropu.

silent

Можда ће Лада да покрије тај сегмент 8-9000е. Мислим, било би лепо.

saša61beograd

Neće,Lada je u vlasništvu Reno-a,a Reno neće prodavati Lade u EU i okupiranim teritorijama.
Gotovo je sa automobilima za 8-9.000 evra.Sa žaljenjem ćemo se sećati automobila kao što su bili Fiat/Zastava Punto,Ševrolet Aveo,Lada Kalina i Dačija Logan/Sandero prve i druge generacije.Gotovo,the end.Ko zarađuje manje od 30.000 evra godišnje moći će samo da kupuje na deponiji krševa iz EU.Dok i to ne ukinu,a onda bicikl i javni prevoz.Slutim da im je takav plan.
A ko zarađuje više od rečenih 30.000 evra godišnje,može da merka i ovoga Bigstera.
Bigster!Kakvo ružno i pretenciozno ime.

Loganovac

Digotron kaže da taj što zarađuje 30.000eur godišnje zarađuje 2500 mesečno. Kupi jednom predmetni auto na 36 rata x 500 eur bez kamate = taman 18.000, jednostavno se malo "stisne" da nekako preživi sa one tričave 2000 mesečno. Posle je lako. Taman istekao kredit kad on proda auto za tričavih 12.000 i opet uzme kredit na 36 meseci ali po svega 250 eur mesečno i kupi noviji, skuplji model za 21.000 eura. Vidi čuda, nov auto a budžet porastao za 250 eur mesečno! Bajka!

Ima tu samo jedan problem - koliko nas zarađuje tih trčavih 30.000 eur godišnje?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix


bind

Formula za cenu  Bigster-a

(Duster )4.3m  : 100  x 4.6 m  (Bigster) = cena

Zoran

#14
Ovo je samo 1/3 formule. Fali povećanje širine i povećanje visine
Ja kod šahta imam dvije promjenljive (dužina i širina. )
  :wink:
Sam svoj gazda - vazda.