Chip tuning?

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Uradih pre neki dan chiptuning. Firma je SMchiptuning, odnosno njihova ispostava u Bg. Cena 150 evra, navodno se sa 90 KS i 131 Nm dobija 100 KS i 146 Nm. http://www.smchiptuning.com/1783/dacia-logan-1.6-90

Posao traje oko 3 sata, od cega je sat vremena rasklapanje ECU, skidanje memorijskog cipa, ocitavanje fabricke mape i slanje u centralu na obradu. Sama obrada traje oko sat vremena, i poslednji sat je vracanje svega na mesto.

Nije radjen Dyno test pre i posle, tako da nemam objektivne pokazatelje, osim testa ubrzanja i maksimalne brzine. Subjektivno auto bolje povlaci i iz nizih obrtaja, vec od 1500 rpm i mnogo je upotrebljiviji u gradu. Ovo se vise oseti sa mesta suvozaca nego za volanom. Za potrosnju ne mogu da se izjasnim dok ne potrosim 2-3 rezervoara, pogotovo zato sto ga sada jos uvek forsiram i ispitujem. Osim toga blokada je pomerena na 6500 rpm. TNG nije zahtevao ponovno mapiranje, sasvim lepo se prilagodio novoj mapi.

Pre intervencije, maksimalna brzina na ravnom po brzinomeru je bila 175 km/h. Sada je 182 km/h.



Da se podsetimo, pre intervencije ubrzanje 0-100-120 je izgledalo ovako, sa izmerenim vremenima 0-100 oko 12.6 sec i 0-120 oko 18 sec.



Nakon intervencije, ubrzanje 0-100-120 izgleda ovako, sa izmerenim vremenima 0-100 oko 11.5 sec i 0-120 oko 17.1 sec. U oba slucaja pogon je na TNG, situacija je ista i na benzin.



Zakljucak-ima male, pozitivne, razlike. Verovatno ce se vise osetiti posle stelovanja ventila. Da li vredi te novce?  :ces:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Na to pitanje samo ti znaš odgovor. Veoma sam zadovoljan ovim što vidim na snimku.  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

Mozda se bolje ubrzanje od 1 sec. i povecana granica do blokade nekome cini malo za te novce, ali nije, to ces najbolje videtu u voznji u situacijama kada znas da mozes da racunas na to da ces moci motor zavrtet vise nego dosada....  i da ce te lakse izvuci.... za cenu od dva rezervoara goriva, mislim da si uradio pravu stvar.  :too:  :aplause:

ppejic

Po meni se ne isplati.

bmiillan

mislim da se na motorima bez turbine ne dobija mnogo, tako da je povecanje snage za 10% na
atmosferskom motoru sasvim pristojno. sto se cene tice to je subjektivna stvar. cim si platio za
tebe je to bilo ok. mene vise zanima kakva ce biti potrosnja?
nemoj na silu uzmi veci cekic


bmiillan

za te pare bih odmah uradio
nemoj na silu uzmi veci cekic

staracstol

CitatSubjektivno auto bolje povlaci i iz nizih obrtaja, vec od 1500 rpm i mnogo je upotrebljiviji u gradu.
That`s what is all about!

Veterinar

#143
Slažem se. Stekao sam utisak gledajući snimak da jedini plus u ubrzanju postoji samo zbog pomerene blokade. Ako je tako, ne isplati se, jer zaista ne znam koliko je  puta u toku uobičajene eksploatacije zaista potrebno preći 6000 obrtaja. Ako zaista bolje vuče od 1500 obrtaja, vredi svaki evro.

Keka

Jedan probao....U svakom slucaju nije realno ocekivati ubrzanja ravna 1.6 16V ili dizelu, ali ima male razlike u odnosu na fabricke vrednosti, koje otprilike odgovaraju deklarisanom poboljsanju karakteristika motora.

Bez Dyno testa sve ostaje na subjektivnom osecaju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DarioGTI

Na zadnjem linku je chipiranje za SuperNovu na 83ks i 123Nm za 50€. Da su bliže, otišao bih davnih dana!  :cool: :D
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

ppejic

#146
Prosle godine za okupljanje u Kovacici, da je bilo 5 i vise sigurnih kandidata, mogao sam organizovati dolazak ekipe http://www.dimsport.ro/ro/ da odradi to na licu mesta

kiconix

Da si to rekao prosle godine, verovatno bi bilo i vise od 5.

crististreulea

#148
Hello, i'm glad you finally found the chip tuning and his benefits   :jea:
I saw this link from Keka http://www.smchiptuning.com/1783/dacia-logan-1.6-90 , i was shocked! is not real what is written there! and the price ... outrageous!  it's all :bullshit:
On 1.4mpi, 1.6mpi, 1.6 16v engines are NO many ways of chip tuning! From MPI pull a maximum of 10% of the initial power of the engine.
- 1.4mpi gain 6-8HP
- 1.6mpi gain 8-10HP
- 16.16v gain 9-11HP
I repeat, there are NO ECO stage, stage 1 or stage 2, not on aspirated mpi engines.

On diesel is diffrent story, there exist eco stage, stage 1 and stage 2.
ECO stage is foolish, in my opinion, same as stage 1, i felt no diffrence.
With stage 1 chip tuning you'll feel the difference very well. Recommended.
If you already have stage 1 and go on stage 2, again you'll feel the difference. I recommend only if you want more power. Bigger consumption and more more black smoke.

Real and very competitive prices, results are dyno tested before being made ​​public:
- http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-4-mpi-8v-stage-normal-9
- http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-6-mpi-8v-stage-normal-5

http://www.smchiptuning.com/1783/dacia-logan-1.6-90
You can gain 14HP if make chip tunning, change with sport air filter, remove catalysator and lambda probe.
If change all exhoust with larger diameter, use custom http://goo.gl/WKUFw , sport came shaft, absolutly custom chip tunning software for all this modifications, you can gain extra 10 to 15 HP.
But all of this with some huge costs and consumption... damn what a consumption  :bonk:

ppejic

#149
Citat: kiconix poslato 21.10.2012. - 10:04
Da si to rekao prosle godine, verovatno bi bilo i vise od 5.

ja poceh tada na tu temu, vi me zakopaste...

Videcemo, mozda bude ove godine ako se sakupimo dovoljno.

Ako bude najmanje 5 za cipovanje, doci ce
Sto se cene tice:

35E za bilo koji MPI
75-80E za bilo koji dCi (zavisi od generacije kompjutera)