DACIA - Lodgy novitet u 2012. godini

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

6,5 l potrosnje na 100 km sam video samo u nekim prospektima. Nikada nisam dosao ni blizu toga  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D


kiconix


ppejic

Sto se cudite?

Lodgy nosi samo amblem Dacia, inace je Renault.

Novi Logan i Sandero nemaju dodirnh tacaka sa Lodgy-jem. Uporedite sistem dihtovanja vrata, haubu, prednij deo karoserije, zadnij deo karserije, bocne linije....

Totalno su odvojeni svetovi, spram toga i cena.

kiconix

A-ha.
Hoce to.
Moram da vidim ovo cudo od Lodgy-ja.
Za ove pare mora da bude mnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
dobar.

ppejic

Bolje pitanje je zasto je u proseku 500E kod nas skuplji nego u Rumuniji.

Tamo je pdv 24%

Veterinar

#172
500 L ce navodno biti 2000 evra jeftiniji kod nas nego u Evropi... Inace, investicija ce se (mozda jedino) isplatiti onima koji budu kupovali oosnovni model.  :ne: Base oprema je solidna.

kiconix

Klima tek od 13200. To je za mnoge proizvodjace osnovna oprema.
Za famoznih 13k mozes da biras i biras.
Cena je bezobrazno velika, nece se primiti u narodu.  :ne:

saša61beograd

Lodgy je odlična osnova za skromni motor-home,bilo je pokušaja sa MCV-om.Za krstarenje Evropom i šire.
Inače napravljena je ista glupost je kao sa MCV-om -nema 7 sedišta u base verziji.

speedo


hobbista

Vise nego smesno. U osnovnoj verziji nema roletnu za pokrivanje prtljaznog prostora !?   :fiju:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

LeNgenda

Ja sam u Zasavicu otisao sa jednim jedinim razlogom, a to je da probam Lodgy-ja sa 1.6 motorom jer me je zanimao auto generalno, a pogotovo kako to ide sa tim i takvim motorom od 82ks.

Beli Lodgy sa pet sedista, Ambiance, mada je imao ogranicavac brzine, dovezli ga iz novosadskog Mastera (ukupno 6 vozila, svako je doslo iz drugog prodajnog salona, Master, Hit auto, Bibo-Car, Kompresor i ne znam ko jos...a sa vozilom i lice koje prati vozilo i ima ulogu suvozaca-prezentera).

Prvi utisak je "drugacije". Ukupan dozivljaj auta, detalji, izgled, proporcije, sve je to Dacia, provaljuje se na prvi pogled, ali jedna sasvim nova Dacia. Kao i njeni rodjaci, nije lepa, ali je vrlo simpaticna i coveku prirasta za srce sto je duze gleda.

Trudim se da budem sto sazetiji.

Prvo, mislim da je Peja u pravu kada kaze da je Lodgy mnogo vise Renault nego njegovi rodjaci. Ko je provozao novog Megana (ne Generation), znace o cemu pricam. Ukupan dozivljaj vozackog mesta, trougla volan-pedale-menjac, pogleda iz auta, osecaja krajnjih tacaka, osecaja na putu, zvuka motora, zvuka zatvaranja vrata, sitnih fora poput migavaca koji na dodir mignu triput i ogranicavaca brzina koji se privremeno gasi kick down-om, pa se sam ponovo pali kad padnete ispod definisane brzine...

...vrata upustena u karoseriju, dodatni kederi, amortizer haube, nova instrument tabla, plastika na oblogama vrata koja je, kunem se, i kvalitetom i teksturom ista kao na instrument tabli novog Yarisa koji sam detaljno njusio na poslednjem SAT-ovom Supertest danu, tapacirung sedista, zvuk ventilacije, osecaj tastera...

Ovaj auto je finiji. Mozda iz prostog razloga sto su Renoovi donori za Lodgyja generacijski noviji od Loganovih, pa se to i oseti.

Da ne nabrajam previse. Mislim da je Lodgy jasan znak da ce Dacia i dalje praviti automobile koji ce svojim vlasnicima mamiti veeeeliki kez kada uporede cifru koju su platili sa onim sto su dobili.
Isto tako mislim da je cena sasvim adekvatna za pocetak i da ce svakako ici malo dole kako vreme bude odmicalo, iako dosadasnje iskustvo sa cenom Dustera to ne pokazuje.

Takodje mislim da je 1.6 motor jedva dovoljan, ali ipak dovoljan da tera Lodgy-ja. Nas je bilo petoro u njemu i imao sam par brzih polazaka iz mesta, par ubrzanja i mogu da kazem da natovaren, taj motor moze da posluzi svrsi, ali kazaljka obrtomera ni u kom slucaju prilikom ubrzanja ne sme da padne ispod 2800 o/min jer je odziv motora ispod toga neocekivano i frustrijajuce slab.

A opet, cinjenica da je doticni auto imao samo 140 predjenih kilometara nije sasvim beznacajna.

Potrosnja je u drugom planu jer je ovaj auto savrsena alternativa bilo kakvom autobuskom prevozu na duze ture u pogledu kolicine prtljaga koju moze da ponese, a i sanke dolaze serijski.
A tek sesto i sedmo sediste...

Mislim da mu je ciljna grupa vrlo specificna i da ce ga putnicki Dokker doooosta ostetiti, ali ovakav kakav je, mislim da je dobro sklopljen, mislim da se isplati i mislim da njime Dacija pokazuje da nece ici stopama Skode u poboljsavanju, ali i poskupljivanju automobila jer je Lodgyjev odnos ulozeno-dobijen isti kao za bilo koju drugu Daciju.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

VeDuS

 :respect: za trud ! Volim ovako licna razmisljanja,komentare i ocene.Posteno pa ko voli .....
pozzzz  :jea:

LeNgenda

I mali dodatak kada je cena u pitanju.

Ako Lodgy ovakav i ovoliki kosta 9.600 eur u Base varijanti, to meni jasno govori da ce Towny kad se jednom pojavi opusteno moci da kosta oko ili ispod 5.500 eur za Base, a da ce Logan i Sandero zadrzati cene sasvim priblizne sadasnjim, a to je Ambiance Plus do 8.000 eur.

Novembra 2009. godine ja sam Ambiance plus platio 8.000 eur + 310 eur metalik boja, od decembra je pocela akcija za 7.777 eur, sada je Ambiance Plus sa 1.2 motorom 7.299 eur.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.