Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

A meni je je bas cool jer mi i 50 i 90 i 110 odgovara savrseno za grad, magistralu i autoput.

A i malo promene ne skodi, bar su cajgeri lepi.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.


Daniel

Au...rucica menjaca kao na tamiću  :doh:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

montenegrino

Gledam ove slike i mogu vam reci da je unutrasnjost ispala vrhunski...
pa se nesto razmisljam,sta mislite da li bi se mogla upakovati ova nova prednja armatura u stari model?  :ces:

zac

Ako je ista platforma auta mozda bi i moglo, ali je pitanje koliko se isplati...

obris


Keka

Skupo. Videcemo kakve ce cene i paketi opreme biti kod nas.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ivan-bgd

Jel ovo osnovna cena pa plus ovi dodaci...abs,esp,navigacija....itd?Ako je tako...onda je ovo žestoka cifra...i mislim da će da izgubi trku.....

jasho

Pa i nije baš!  :-)1

Podsećam vas da je cena sandera kad je došao u Srbiju u augustu 2008 bila 9400 evra u Ambiance varijanti sa klimom i el.paketom, kasnije je ta cena pala u decembru 2008 kad sam ga ja uzeo na 8700, a od marta je bila već 7777 evra.
Ovde je sad lauerat oprema sa klimom i el. paketom 1.2 bezin  75ks 9000 evra , tako da je na nekom sličnom nivou, naravno da je za očekivati da će i to za nakih godinu dana da ide dole  :ziveli:

Keka

#39
Citat
    Caută:
    Dacia Merchandising
    Contact
    Abonează-te la newsletter
    Despre noi

Dacia
Date tehnice Noul Sandero

Dacia - Groupe Renault

Hartă site | Contact | Termeni şi condiţii | Confidenţialitate | Dacia Group

PROTECTIA CONSUMATORILOR - A.N.P.C. - http://www.anpc.gov.ro

© 2008 Dacia Automobile SA. Toate drepturile rezervate
închide
NOUL SANDERO: PERFORMANŢE ŞI CONSUM
Motorizare    Benzină    Diesel    Noul Stepway
Benzină    Noul Stepway
Diesel
Tip motor    1.2 16V 75 CP*    0.9 TCe 90 CP*    1.5 dCi 75 CP*    1.5 dCi 90 CP*    0.9 TCe 90 CP*    1.5 dCi 90 CP*
Tip de cutie de viteze    manuală    manuală    manuală    manuală    manuală    manuală
Nivel de poluare    Euro 5    Euro 5    Euro 5    Euro 5    Euro 5    Euro 5
Număr de locuri    5    5    5    5    5    5
TVV    5SDAG4    5SDAA4    5SDA44    5SDCL4    *    *
Performante
Viteza maxima (km/h)    156    169    159    167    *    *
Consumuri si emisii**
Emisie CO2 (g/km)    137    122    103    103    124*    105
Ciclu urban (l/100km)    7,7    6,6    4,4    4,4    6,7*    4,6
Ciclu extra-urban (l/100km)    4,9    4,6    3,7    3,7    4,6*    3,7
Ciclu complet (l/100km)    5,9    5,3    3,9    3,9    5,4*    4,0



* In curs de omologare conform reglementarilor aplicabile.
** Un ghid privind consumul de carburant si emisiile de CO2 pentru toate modelele de autoturisme noi poate fi obtinut gratuit in toate punctele de vanzare. Consumul de carburant si emisiile de CO2 ale unui autoturism depind nu doar de randamentul sau energetic, ci si de comportamentul la volan si de alti factori care nu tin de tehnica. Dioxidul de carbon este principalul gaz cu efect de sera responsabil pentru incalzirea planetei.

Sta su im uradili, ovaj TCe ide losije nego 1.6 8V  :bonk:

Nazad su dobosi  :bonk:

Laureat TCe u full opremi bez koze kosta 11.650 evra.  :fiju:

Ambiance TCe sa klimom 10.080 evra.

Stepway TCe 10.800 evra. Ovde je najprihvatljiviji odnos cene i dobijenog, ima sve sto ima Laureat u full opremi za manje para.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bmiillan

Citat: Keka poslato 06.10.2012. - 16:35
Sta su im uradili, ovaj TCe ide losije nego 1.6 8V  :bonk:


NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT

uvek bilo i biće
nemoj na silu uzmi veci cekic

Loganovac

... except the turbocharger maybe...   :Smiley:

Pa stvarno, 1.6 naspram 0.9  :rtfm:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

O tome kakav je u vožnji 0,9 turbo znaće se u - vožnji.Ne treba robovati predubeđenjima,turbo benzinci su čudo (mada lično neću požuriti da ga kupim).0,9 zamenjuje 1,4 a ne 1,6 16v.
Vozio sam Mercedes c 200 kompresor,a u Škodi Yeti 1,2 tsi bio suvozač i meni,naviklom na klasične (atmosverske) motore bilo je neshvatljivo šta ti motori mogu,recimo u šestoj brzini,na 1500 obrtaja.Što bi se reklo "čupaju"!
Uostalom,dci sa 65ks u vožnji je živahniji od benzinaca 1,4 i 1,6.
To što piše na internetu je jedno,a na ulici je druga priča,najčešće.

Veterinar

Prethodnih dana bili smo u prilici da se vozimo u Touranu 2.0 TDI i 1.4 TSI. Naravno da se oseti obrtni moment dizelasa, ali 1.4 uz četiri putnika vuce kao nenormalan uzbrdo. Kad sam video performanse koje  model Clio ostvaruje sa tim motorom, promenio sam prvobitno misljenje i jedva cekam da vidim i isprobam to cudo.

Zoran

Kočenje motorom 0.9 l će biti malo upitno. Sve ostale parametre pozdravljam a pogotovo max. ob. moment na svega 2500 rpm.
Sam svoj gazda - vazda.