Dacia Speeder

prethodna tema - sledeća tema

bind

Dacia Speeder bi mogao da bude najlepši i najjeftiniji sportski automobil na tržištu



Kvaliteti kao što su korisnost, niska cena, niska potrošnja goriva, glavne su odlike rumunske Dacije. Mada, u skorije vreme i nemaju baš nisku cenu u odnosu na ranije, ali i dalje je najniža ili među najnižim.

Postavlja se pitanje šta bi se desilo kada bi se dizajneri brenda upustili u crtanje sportskog automobila.


Rezultat bi mogao biti model Speeder. Ljudi sa sajta Garaz.cz i dizajner Rostislav Prokop napravili su nekoliko renderovanih slika Dacije Speeder, sportskog kupea koji izgleda prilično zanimljivo u poređenju sa onim što smo navikli da vidimo iz Dacije.

Za polaznu osnovu izabran je popularni model Sandero, pa će automobil biti isključivo sa pogonom na prednje točkovem, naravno, ako ikada krene u proizvodnju. Dizajn prednjeg dela prati dizajnerski jezik brenda, tako da vidimo novi logo Dacije i karakteristične LED farove.



Bočna strana modela ima aerodinamični oblik. Točkovi su od lake legure sa disk kočnicama napred i pozadi, pokazivači pravca u blatobranima i ručke lepo uvučene u karoseriju. Što se tiče šasije, ovde je korišćena Sanderova šasija, ali spuštena i sa modifikovanim amortizerima.

Zadnjim delom dominira suptilni spojler. Blokovi zadnjeg svetla takođe koriste LED tehnologiju. Na prtljažniku je logo marke i amblem Speedera.



Izduvni sistem sportskog modela je usmeren kroz centar sa ukrasnom izduvnom cevi na kraju. Zbog toga verovatno neće biti rezervnog točka, već samo komplet za popravku guma.

Dizajner je čak nacrtao osnovnu verziju Speedera, to jest s najnižim paketom opreme. Najjeftiniji Speeder nema branike, ručke ili poklopce ogledala u boji karoserije. Aluminijumske felne su zamenjene jeftinijim čeličnim felnama, ali čak su i ove prilično lepog dizajna.


Oni koji paze na detalje sigurno će primetiti kako je poklopac rezervoara integrisan. Kao i antena ,,peraje ajkule", kočiono svetlo koje se nalazi na dnu zadnjeg dela i jednostavna sportska sedišta unutra. Takođe, postoji čak i nalepnica sa GPL znakom na zadnjem staklu.

Ako Dacia Speeder ikada krene u proizvodnju i zadrži svoju trenutnu politiku koliko toliko niskih cena, mogao bi da bude najlepši i najjeftiniji sportski automobil na tržištu.




Izvor : AutoRepublika

Andrix

Zanimljivo, samo mislim da ce ostati u sveri koncepta jer ko bi ovo kupovao, posto ne bi bilo jevtino, a marka....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

Da,ime i imidž su mnogo važni kod ovakvih automobila.Da je bar Reno,pa i da prođe.
Inače,jako mi se dopada,ali to se nikad neće proizvoditi.

Keka

Igrala se deca u fotosopu.

Niti klasa vozila ima prodju na trzistu, niti marka niti motorizacija.

Broj prodatih bi bio simbolican, ali bukvalno, ako posmatramo da se jedan Audi TT prodaje u brojkama daleko ispod 20.000 godisnje u Evropi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd

Mislim da su ove fotografije zapravo render Renault Alpine A110.

Citat: saša61beograd poslato 30.09.2022. - 18:46
Da,ime i imidž su mnogo važni kod ovakvih automobila.Da je bar Reno,pa i da prođe.
Inače,jako mi se dopada,ali to se nikad neće proizvoditi.

U pravu si. Verovatno je zbog toga Renault formirao Alpine kao zaseban brend umesto da samo proizvodi model.
Ne poznajem marketing i to mi je daleko i strano, ali sam se zapanjio kad sam negde naleteo na podatak da 2/3 vrednosti Koka-Kole čini brend, ime, a 1/3 sve ostalo što poseduju.
I kad čovek razmisli, ime je ono što izdvaja svaki proizvod u moru identičnih.
Imao sam prilike da sednem u A110 i da čujem motor i auto je stvarno pravljen za uživanje. Žao mi je što nisam imao prilike nikada da provozam taj model...

Lazar@

#5
Realnija prica bi bila neki Sandero ili Logan sport, mozda bi i postojalo trziste  :ne:
Znam da je u Brazilu ranije postojao Sandero RS ali se bukvalno ne isplati naspram Clia RS.

Malo bolje(tvrdje) vjesanje, malo vece kocnice i eto sada imaju 1.3tce motor na raspolaganju i to u verziji 130 ili 150ks.
I manuelac 6 brzina.
To bi bukvalno bio "parts bin" auto, nista novo ne bi trebali da izmisljaju, vjerovatno pasuje vec sa postojecih modela(sto dacije sto renoa sto nisana).

Nesto u klasi Suzuki Swifta sport.
Gradska zujalica, a opet nije bas toliiko brzo da bi upadao u probleme, a i opet ne moze trositi bas mnogo u normalnoj voznji

Ranije je bilo bas dosta tih zabavnih hot hatch automobila, medjutim sad svi jure rekorde na stazi, imaju 300ks i kostaju ruku i nogu