Chip tuning?

prethodna tema - sledeća tema

trajce

Da, auto je ispred servisa preko noci ujutru ga utera u garazu i ... videcemo  :conf: :ljut: :ces:

zac

Budi pored njega i gledaj sta radi...

Black

Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Lazar@

#273
vec smo pisali o takvim stvarcicama...u pitanju je par otpornika koji varaju ecu da ubrizgava vise goriva...A sa tim ne dobijas nista...Kao prvo dobar i pravi box kosta boga oca...Kao drugo mnogo je bolje uraditi remap...Ne znam koliko se to isplati na benzinca,mada ovdje su svi koji su to radili zadovoljni... :)

lovac

Može li neko od stručnih lica na ovom forumu ukratko i sažeto da objasni šta znači ''remap''?!

Šta se sve menja, zašto se menja i kakvi se rezultati mogu očekivati?

Ovo me isključivo interesuje za dci motor kod stpewaya.

Dakle, šta mogu da očekujem ako uradim ''remap'', i preporuka gde to uraditi.

Lazar@

http://lmgtfy.com/?q=remap+motora

Od stepway-a  ukoliko je verzija 1.5dci 50kw mozes da ocekujes oko 95ks 230nm sa optimum mapom...
Sa agresivnom mapom ide na 107ks  249nm...sto je 50% jace nego fabricki

lovac

Lazare, koliko vidim, imamo isti stepway.
Hvala na linku, malo ću da prostudiram, pa ću sigurno da postavim još mnoga pitanja!

trajce

CitatPisao sam i Cristiju da vidi sa Cristijem koji je radio cipovanje da li se tu sad zazori menjaju.

CitatNO! Adjustments must be made exactly like factory, no modification! Nevermind what mechanical said. When do adjustments, engine must be cold, very cold, extreme cold :)
Maps software were made after hardware factory defaults. If adjust valves with diffrent distance, you need also to adjust software!
Only in Serbia apper this shit problem, in romania no one had this problem

DrJekyll

Znači tek sad sam uspeo da dođem do kompjutera :ljut:
Hvala Žac-u na lepom druženju i na odvojenom vremenu za mene :friends:

Uopšte me ne raduje ova vest od kristija :cry: mislio sam da će biti nešto banalno ili šta znam već.... Vidim sad i sam da nam (Žacu i meni) ne gine otvaranje poklopca.
Meni je sve vreme nešto u glavi da mu je prijalo kada je bio malo zategnut (pre štelovanja), a koliko je to sad ne bih znao. Da li neko ima ideju na koliko su uopšte ventili posle fabrike do nekih 30-40 hiljada pređenih u off-u, tj na koliko se zazor promenio. Koliko se ja sećam iz nekih priča ovde trebalo bi da se samo "zatežu", ali nisam siguran.
Ufff...boli me glava.


BTW
Žac HVALA!!!! za podmazivanje sajle za kvačilo....sve mi sad ide bolje i čini mi se da više ne trza...videćemo još.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

zac


trajce

Ventili su podeseni na 0,15 i 0,30 i oseti se razlika, auto bolje vuce i mirnije radi.  :lux:

zac

DrJekyll-e eto resenja i za tvoje ventile...  :wave:

DrJekyll

Ček ček....šta ti ja reče...10/25 beše ili 15/25??? Aj mogli bi da probamo da ih podignemo na tu meru....više ništa ne znam, ali se sad samo nadam :ha:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

zac

Sad ni ja ne znam sta si mi rekao....ali treba da su na 0.15 - 0.30  ...tako je i kod mene, i nisam imao problema... moramo ih otvoriti... jbga, dogovoricemo se ovih dana.

DrJekyll

Aj, dogovoreno...

A sad može da se nastavi priča o chip tuningu :njanja:
:Smiley:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...