Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

miki-bgd

Cuo sam i ja za Krstevskog. Pisao sam im prosle nedelje, i evo je ponuda (za mali i veliki servis):












SET ZK GATES1 x6300,006300,00
SET PK HUTCSHINSON1 x5600,005600,00
PUMPA VODE SELERISIL1 x4800,004800,00
ANTIFRIZ TOTAL2 x600,00   1200,00
RAD1 x5000,005000,00
ULJE ELF 5W404 x700,002800,00
F.ULJA RENAULT ORIGINAL1 x600,00600,00
F.VAZDUHA MECA1 x900,00900,00
F.KABINE MECA1 x1200,001200,00
SVEĆICE DENSO4 x400,001600,00



Total: 30000,00

(Ponuda sa original reno delovima je 37300)

Ono sto mi se svidja je sto daju 2 godine garancije, ili 60.000, za razliku od ovlascenog koji daje 1 godinu.

Keka

Korektno, samo su zaboravili ulje za kocnice, ulje u menjacu i stelovanje ventila (plus dihtung).
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


miki-bgd

Stelovao sam ventile pre manje od 10 kkm, a ulje za kocnice zamenjeno prosle godine.
Mada im nisam to rekao, a nisu ubacili.

Mislio sam da se ulje u menjacu menja nesto kasnije. Presao sam 62 kkm, nepunih 5 godina starosti. A ne vidim nista u knjizici odrzavanja, pise za kociono da se menja na 3 godine ili 90 kkm.

Ali bi trebali da mi ociste i nasteluju dobose na zadnjim tockovima.

saša61beograd

#1233
Cene kod Krstevskog su zaista korektne,slično sam i ja platio pre oko 18 meseci.
Mislim da se cena za set PK odnosi samo na dve koturače i kaiš,a da se sam španer ne menja.Da je moj auto u pitanju,sa 62.000km,ja bih zamenio samo kaiš.
Ništa ne bih "čačkao" po dobošima.Ako prolaziš tehnički bez problema,onda su doboši ok i verovatno će tako biti barem 150.000km.
Ulje u menjaču bi bilo dobro zameniti kad je već auto na kanalu.Samo jako dobro obrati pažnju koje ulje sipaš.ELF ima dve vrste menjačkog ulja 75/80 i nije svejedno koje se sipa (o tome na sajtu ELF-a ili Profaco-a).
Ja bih razdvojio mali i veliki servis.Lakše se podnosi finansijski.Drugo,moje iskustvo je da majstore ne treba zatrpavati sa mnogo sitnih poslova,u tom slučaju uvek nešto "zbrzaju i skarabudže".Neka se oni lepo fokusiraju na kaiševe i prateće delove, a ulje i filtere menjaj drugi put.

miki-bgd

Hvala na savetima!  :ziveli:

Bas listam temu, i vidim da su drugi placali vise, recimo set zupcastog kaisa:
Citat: Srkson poslato 08.05.2016. - 13:14
ZUPČASTI KAIŠ GATES SET - ORIGINAL                            10.400,00
NATEZAČ ZUPČASTOG KAIŠA ŠPANER
ČEP VELIKI
ČEP MALI   

KAIŠ REBRASTI PK – HUTCHINSON                                     7.200,00
NATEZAČ PK KAIŠA KLIZAČ - ROLER IZ GATES SETA
NATEZAČ PK KAIŠA ŠPANER - IZ GATES SETA   

Lekac

U dilemi sam sta radititi... Auto je nov kupljen 2011 god, presao sam 37000 km, do sada radjeni samo redovni mali servisi svake godine,pa se sad razmiljam sta raditi po pitanju velikog servisa tamo pise 4 god ili 60000 km, ja imam ispunjen jedan uslov,a smatram da ne treba nista dirati dok se ne ispuni i ovaj drugi uslov,jer ipak su to orginalni fabricki delovi na njemu, ali ovim tempom voznje oko 10000 km prelazim godisnje taj drugi uslov ce tek biti za 2-3 god, ispunjen pa sam u dilemi sta raditi, pa ako moze neko misljenje ko je bio u slicnoj situaciji ili bilo koje drugo je dobrodoslo..
Lukavi ljudi preziru nauku, prosti joj se dive, a mudri se njome koriste!

Lift je najbezbednije prevozno sredstvo na svetu!!!

Zoran

Ja tu nebi ništa dirao. Ja sam svoj fabrički promijenio na 2 godine i na 110000 km. Studiraš saobraćaj, šta struka kaže?
Sam svoj gazda - vazda.

VaskezNS

#1237
Citat: Lekac poslato 21.04.2017. - 23:54
U dilemi sam sta radititi... Auto je nov kupljen 2011 god, presao sam 37000 km, do sada radjeni samo redovni mali servisi svake godine,pa se sad razmiljam sta raditi po pitanju velikog servisa tamo pise 4 god ili 60000 km, ja imam ispunjen jedan uslov...

Već si na 6 godina starosti delova, ako ne već i u 7-moj..a kaiševi (PK, zupčasti) su od gume, a ona stari i truli vremenom, čak i da nisi prešao ni 100 km..takođe, mast koja podmazuje ležaje "negumenih" delova (španer zupčastog, vodena pumpa) vremenom isto gubi svoja svojstva. O antifrizu da ne pričam, pogledaj u prelivnu posudu i kaži da li ti se ne čini malo "mutan"...

Ništa ne mora da znači, ali imajući ovo u vidu, moraš reći sebi - svesno preuzimam rizik da starost delova neće napraviti problem, i idem samo na kilometražu  :ne:

p.s. ja sam od poslednjeg velikog prešao 30.000 ali sam ušao u 6-tu godinu, i danas idem na veliki servis.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Lekac

Citat: Zoran poslato 22.04.2017. - 05:15
Ja tu nebi ništa dirao. Ja sam svoj fabrički promijenio na 2 godine i na 110000 km. Studiraš saobraćaj, šta struka kaže?

Na fakultetu se uči  mnogo o odrzavanju, uče se sklopovi vozila i to neki čak i detaljno. Od odrzavanja te nauče da su najbolje opravke preventive opravke, pa ti sad proceni.. A sto se tiče servisa, po knjigama treba se poštovati ono sto je napisano ali jedno je teorija na faxu, a drugo zivot i ono sto se primenjuje u praksi..
Lukavi ljudi preziru nauku, prosti joj se dive, a mudri se njome koriste!

Lift je najbezbednije prevozno sredstvo na svetu!!!

Zoran

Najveći neprijatelji zupčastog su sunce i masnoća.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Da li se stisnuti, ili goluba pustiti.

Teorija i praksa kazu da nije moguce istovremeno uraditi te dve stvari.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Najlakše je platiti sve što treba i ne treba.
Sam svoj gazda - vazda.

VaskezNS

Kao što sam i najavio, danas urađen veliki servis. Posle 5 godina i 30.000 pređenih Km.

Zamenjeni:
- zupčasti set - kaiš (Gates) + španer (Koyo)
- PK kaiš (Hutchinson) + 2 rolera (SKF)
- pumpa vode (KWP - Metelli)
- antifriz 2L (Total G12) + dem. voda

Cene delova:



Dilema zamene vodene pumpe je bila suvišna - iako je prethodna (Valeo) prešla svega 30.000 Km, lepo je "propiškila" na ležaju:



Kada je reč o PK kaišu, takođe je pokazivao ozbiljne znake zamora materijala:



Zupčasti "na oko" nije bilo tako tako "stradao" ali verujem da su godine i za njega učinile svoje:



Moj zaključak nakon poređenja stanja ugrađenih delova u odnosu na poslednji veliki servis - ko ne prelazi graničnu kilometražu (60.000 Km), vremenski rok za zamenu bi obavezno trebao da ograniči. Svakako ne na 4 godine, ali zaista ne više od 5-6 godina.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

Vrlo slikovit prikaz  :aplause:

Zamenski delovi, iako renomiranih proizvodjaca, su me razocarali.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Valeo već odavno nije "renomiran" što se tiče vodenih pumpi,pa i ostalog.Krenulu su putem Boša,veliko ime,a za izbegavanje.