Keder petih vrata

prethodna tema - sledeća tema

Viktor

Zdravo svima,

imao sam priliku da u Fijatovoj fabrici vidim kako izgleda ugradnja petog i ostalih kedera i uverio se kao izgledaju kederi kad se ugrade, a to znači kad se povuku rukom nema mrdanja, fiksirani su za lim uređajem koji se zove roll-forming. Na mom Sanderu keder može se izvući minimalnim povlačenjem, dakle jako labavi stoji, ispod se vidi osušeni lepak, doduše voda ne ulazi, ali auto je u garanciji još uvek. kakva su Vaša iskustva zanima da li je kod njih tako ili treba da reklamiram, jer serviser tvrdi da se menja samo ako se podizanjem petih vrata pomera keder.

zac

Ne znam kako se kederi fiksiraju za lim...ali drago mi je da na mom Loganu nisu fiksirani..u suprotnom ne bih mogao izvaditi enterijer (itisone)  prilikom antikorozivne zastite, provlacenja instalacije i dr... A keder gepek mi se ne pomera...   :ne:

Viktor

Predpostavio sam da ne bi trebalo da se mrda, nego kad odeš u ovlašćeni servis sve što navedeš kao nedostatak je njima normalno bilo da se radi o prevelikoj potrošnji ili kederu koji ispada, nzm da li ih vie mrzi da rade ili je neznanje u pitanju kako odraditi